Spring naar bijdragen

23-01-2007


Mick

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 557
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ BamBam,

Dank je voor je pbtje!! Ben nog steeds ADB! (gisteren 3 weken)
Heb wel 1 avond een paar cola-mixjes gehad, maar niet noemenswaardig in die zin dat het uit de hand liep!

Dus gaat nog goed hoor.., maar ben ook druk dus kan niet zoveel schrijven.

Iedereen een fijne dag nog!

Moesje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een tip:

Als je op F5 drukt (PC) ververst de pagina aanmerkelijk sneller, en kom je ook weer uit bij het gedeelte van de pagina waar je was, dus je hoeft niet iedere keer weer helemaal naar beneden te scrollen.

Zo werkt het bij mij althans...

Twan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, Mick, breng je zo de wakende uurtjes door 's morgens vroeg? Ik heb net het clowntjes telspel gedaan. De drank heeft me nog niet helemaal simpel gemaakt, ik snapte alles nog volledig (wanneer dit niet het geval zou zijn zou ik me ook eens serieus achter de oren gaan krabben).
BamBam, van harte. We blijven met z'n allen fijn doortellen. En de bestelde vrieskou, daar is niet iedereen blij mee.
Mijn vriend, de schat, weet iedere winter niet wat hem overkomt. Hij is een paar jaar geleden vanuit Brazilie aan komen vliegen, en loopt nu vloekend met mijn hond buiten, nadat hij twee T shirts, een blouse, een warme trui en een jack met sjaal en muts heeft aangetrokken.
Zo bakje koffie nu, terwijl ik hem ga troosten alvorens ik vertel dat er ook nog sneeuw op komst is.
Iedereen een fijne, droge, vriesdag gewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.
BamBam van harte meid met je 5 mnd ADB en we tellen gewoon door hoor.

Twan jij hebt ook je eerste week goed doorstaan. Fijn hè?
Ik heb deze nacht redelijker geslapen dan gisteren.
Kon wel moeilijk in slaap komen maar ben tenslotte in een mooie droom verzonken.
Maar wat een verschil zeg met de vorige keer dat ik stopte.
Toen zat ik in een kliniek en kikte af met librium. Nu gaat de tijd vind ik wat sneller en heb meer het gevoel dat IK het doe op eigen kracht.

Dat wil niet zeggen dat ik het allemaal wel alleen kan want do heb ik een gesprek kunnen regelen.
Tja en wat de anderen altijd wel zeiden: minderen kan niet. Dat heb ik aan den lijve ondervonden.

Ik ga nu weer ff naar het knutselklupje, een beeld afmaken die daar geexposeerd gaat worden.
Fijne dag allemaal en vandaag drink ik niet.
( zo dat staat zwart op wit dus zal ik me daar ook aan houden)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Ik ben blij voor de anderen waar F5 goed werkt, maar ik ververste altijd al met F5 en dat gaat dus hopeloos langzaam. Zal dus hier wel iets niet goed zitten.. Nou ja, het zij zo en misschien komt mijn vrouw weer op een of ander lumineus idee waar het aan zou kunnen liggen. Ik wacht wel af want qua computers ben ik hopeloos afhankelijk van anderen, maar daar heb ik me bij neergelegd.

Nu begint m'n hondje me erop te wijzen dat het bijna twaalf uur is. Toen onze andere hond er nog was liet hij het klokkijken aan z'n oudere stiefbroer over maar nu moet hij het zelf doen en ik moet zeggen dat ie snel heeft leren klokkijken, of moet ik zeggen Klokvoelen.. Vervelend hoor, ik zit nu net een beetje op te warmen na het boodschappen doen. Maar als ik nu zo ga kan ik daarna van twee keer buiten in één keer opwarmen. Zit wat in... Okee, vooruit dan maar.. jas aan en gaan met die banaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Mieke:

Goed hoor meid! Fijn dat je al wat beter slaapt. Het duurde bij mij tot de vierde nacht dat ik lekker doorsliep. De eerste drie nachten Melatonine genomen, om mijn hersenen om de tuin te leiden. Melatonine is een lichaamseigen stof die de hersenen vertelt dat het tijd is om te gaan slapen. Omdat ik voorheen meestal niet voor half twee op bed lag, en ik nu om twaalf uur ga slapen was dat even nodig. Gisteren lag ik er al om elf uur in, wat een soortement van record is voor mij...

Ik weet ook dat je van drinken veel 'valse' energie krijgt, dus de vermoeidheid die er nu uitkomt is allemaal echt en die laat ik allemaal lekker toe. Vannacht negen uur geslapen, heerlijk!

De roos van Francesca staat hier op het bureau van de technische dienst in een lege Pet-fles, bedankt!
Sneeuwwitje, bedankt voor je kado!

De boodschappen gedaan (Taco's, gegratineerd in de oven, met creme fraiche, sla en mais), de was gedaan, de afwas gedaan, rekeningen de deur uit, rekeningen betaald. Een kop koffie, en dan aan het werk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fran, de banaanhond is speciaal gefokt voor de jacht op bananen. Ze beschikken over goede klimkwaliteiten die verkregen zijn door de oorspronkelijke teckel te kruisen met chimpansees. De behoefte aan de banaanhond is begin vorige eeuw ontstaan na ettelijke fatale bedrijfsongevallen met plukkers op de banaanplantages.
De banaanhond is gek op kinderen en erg aanhankelijk. Buiten zijn ze erg gespitst op katten zoals vele hondensoorten dat zijn, geen kat is echter veilig voor de banaanhond omdat deze de kat met het grootste gemak kan volgen tot in toppen van bomen. Wees dus gewaarschuwd, Franneke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje

En die staart van de banaanhond is zeker een beetje gebogen.

Sabine

Normaal is het waar ik woon dik in de 30 graden en als het dan eens een keer een graad of 22, 23 is (in Nederland zou dat een goede temperatuur zijn), komen hier ook de jassen en truien uit kast. Brazilianen hebben het dan koud.

Dag 29 is begonnen met regen maar ik ben droog.

Ariel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mja, ik was er in de lente (de Braziliaanse lente dan), en terwijl ik in een zomerjurkje ronddanste, passeerden vele truien mij :)
Op naar de volgende maand Ariel! Sterkte.
(ik heb hier nog een paar flessen Cachaca staan, maar ik heb ze maar even naar de zolder gebracht. Dat spul is niet echt te drinken zonder limoen en ijs. Aan de andere kant, ik dronk het ook wanneer bier/wijn op was en ik had verder niets in huis. :( )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Ariel,

Blijkbaar ben jij een hondenkenner. De staart is inderdaad gebogen, tegengesteld aan z'n rug.
Nog steeds regen in Brasil? Is het weer daar net zo van slag als hier of is dat normaal daar? Goed dat je het daar al ruim vier weken droog weet te houden met zulke dorstig makende temperaturen.

Marieke, goed bezig meid.

Sabine, als je vriend het zo koud vindt hier waarom ging jij dan niet even met de hond lopen? Of vind je dat ie er maar aan moet wennen.. Volgens mij went dat nooit als je uit zo'n warme streek komt.

Krijg nou wat.. Nu flitst m'n computertje weer ineens als vanouds van de ene naar de andere pagina..
Ik zal maar niet te vroeg juichen, maar zo gaat ie weer goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...