Spring naar bijdragen

vrijdag 26 januari

Twan

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 257
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi allemaal,

Hier zit ik weer met een slaapkopke!!
Aan allen een heel goede verdere dag gewenst en veel proficiats voor allen die een mijlpaal hebben! Veel moed en succes voor diegenen die het even moeilijk hebben!!

Ik ben ook voorstander van het grappen on grollen op z'n tijd, het helpt me op sommige momenten echt om ADB te blijven! Ik zie er ook geen probleem in als anderen hier enkel serieus willen schrijven!! Ieder zijn goesting, denk ik dan!! De bedoeling van dit forum is toch om te proberen ADB te blijven door contact met lotgenoten!! Ieder mens heeft een andere manier om daarmee om te gaan en dat vind ik juist het leuke aan dit forum!!

Veel groetjes van knuffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi fran,

De sneeuw die gevallen was ligt er nog doordat het nog steeds vriest maar er is geen meer bijgekomen! De banen zijn nog altijd open en goed berijdbaar! Het wordt gevaarlijk als het gaat regenen of sneeuwen door het vriesweer!! Ik duim alvast voor morgenvroeg!!

knuffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn jongste is ook een rosse. En niet echt een korthaar. Wel nogal bang aangelegd. Hij is een ex-zwerver die ik in huis genomen heb, en ik denk dat hij misschien slaag gekregen heeft. Ofwel wild is. Mijn ouwe is een donkere tijger, zwarte rug en gevlekte buik, wit befje. Ook gevonden op straat, maar meteen superaanhankelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen,

Wat is dat toch met die 2 maanden? Had het net even moeilijk. Niet dat ik twijfelde om het te gaan doen, maar ik had er wel ineens weer zin in. Was ook nog even in een overvolle kroeg, iedereen lekker uit z'n werk een afzakker aan het doen. Werd ik ook nog gebeld om een lekker wijntje te komen drinken (dit gebeurd regelmatig, maar dan heb ik nergens last van).... pffff, het was weer even aanwezig. Waarom was ik ook alweer gestopt? Voelde me even een saaie trien, die nog net niet voor het goede doel werkt.
Nou ja, het is weer voorbij. Heb thuis een groot glas limonade achterover geklokt en heb me erbij neergelegd. Het hoort erbij. Het zijn fases. Ik sla me er wel doorheen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuffie, behalve een rustige nacht ook goed thuis morgen, ik help je duimen.

Rosie, leuke voornemens! Ik wens je veel succes met het eraf krijgen van die kilo's, moet lukken als je niet drinkt.
Overigens denk ik ook niet dat iemand mijn hond zo gek krijgt om voor een slee te gaan rennen. Maar het is dan ook geen sledehond, want die vinden dat leuk. Mijn hond zou je geen grotere lol kunnen doen dan hem een kleine boom uit het water te laten slepen.

Mick, als ik me goed herinnen kreeg ik rond twee maanden ook weer regelmatig trek in wijn. Dat komt nog een paar keer vaker terug, helaas, maar het lukt wel steeds beter om het te weerstaan. En ik voelde me rond die tijd ook de saaiste vrouw van Nederland. Inmiddels ben ik erachter dat ik mogelijk ook ben, maar ik heb besloten dat dan maar zo te laten, het is niet anders.

Ik heb lekker ongezond en vet gegeten, dus reden om voorlopig nog even door te gaan met niet drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, het weekend... Ik vind het ook wel een beetje saai zo zonder drank, maar het gaat wel lukken...
Voor de mensen die RTL5 kunnen ontvangen: de film die om half negen begint ("Phonebooth") is vrij aardig, in ieder geval wel spannend.
Ik ga er in ieder geval even een familyavond van maken... Tot later allemaal!

Liefs,
Twan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...