Houtje Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Twan, je haalt me de woorden uit de mond.Sommigen denken/dachten dat ik iets tegen keten heb. Hahahahaha dan kennen ze me niet. Maar de dagdraad, met alle belevenissen met of zonder impact, waar je even in kan loggen, o kee, die is werken, die is ziek, ach even vragen hoe t is, ..... wordt dan in de avond zo moeilijk om 1. te volgen 2. als je een boodschap kwijt wil sta je zo als trutje te boek (in mijn gevoel) 3. dus graag een draad voor een grap en een grol, of hoe dat ook heten mag.Tweede voordeel: je kunt als je geen zin hebt in grap & grol, gewoon de gewone draad lezen om te weten hoe iedereen gaat.Misschien wil de moderator (als we dat allemaal willen) wel eraan meewerken, is eerder ook gebeurd (voorstel-draadje), tips, adviezen, enz. in april 2006 geloof ik. Ze hebben toen met de gebruikers overlegd om het zo in te richten. Mooi toch als we nou weer wat nieuws hebben? Een lach en een traan? Gein en ongein? You name it. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 zou dit niet kunnen werken? Namelijk dat iedereen z'n eigen draad houd waar je op voortborduurd? Dan kun je, zodra je ziet dat iemand ingelogd is 'op visite' gaan bij diegene en kijken of je aan de discussie wilt deelnemen. het zal wel even inkomen zijn op die manier maar volgens mij werkt het wel als je het een poosje de kans geeft. En een paar thema draden zoals keten waar je naar toe kan als je daar zin in hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 26 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 @Cato:Ik denk dat het ondoenlijk is om 300 persoonlijke draden te hebben, bovendien is de kracht van het forum (onder andere) dat je verhalen met elkaar leest en het er gezamenlijk over hebt. Als iedereen een eigen draad heeft is het weer zo één op één...toevoeging: Bovendien klaagde jij nu al dat bijna niemand naar jouw draad komt. Hoe moet dat zijn als er een veelvoud van persoonlijke draden is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Nou Twan ik heb dat op een ander forum meegemaakt waar het wel werkt hoor.Juist omdat er zoveel deelnemers zijn kun je dus kiezen op welke draad je gaat chatten. Tuurlijk is het op de ene draad drukker dan op een andere maar dat geeft niet. Op die manier kun je er ook voor kiezen met wie je wel en met wie je niet in zee gaat. ( persoonlijke voorkeur) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Trouwens, als mijn bericht op mijn draad overkomt bij je als een klacht: dit is niet zo bedoeld. ik constateer gewoon iets dat me opvalt.Sinds 1 januari hebben zich 18 nieuwe mensen gemeld en ik zie ze niet terug op een enkeling na die af en toe door de berichtenstroom van de dagdraad probeert te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Hai allemaal.Even iets over verschillende draadjes. Ik ben het met Mick eens dat we het zo moeten laten, omdat het geinen spontaan opkomt. Laten we wel allert blijven op andere stukjes die tussendoor komen en een ieder serieus nemen en daar dan ook zo op te reageren. Zolang dit goed gaat zien de nieuwkomelingen ook dat als ze wat kwijt willen( of ikzelf) er serieus op gereageerd wordt.W.b/ het openen van de draadjes. Wat een gezeur vind ik dit toch. Ik kan mij hiet erg aan storen. ten eerste ben ik zelf niet zo moeilijk en lul gewoon op een draadje verder ook al is die snachts geopend.Laten we dus gewoon een duidelijke regel maken. een draadje openen op een gewoon ochtend tijdstip( bijv. 6 uur of zoiets,) maar niet om 00.00 bovenop de knop gaan zitten! Als iedereen zich hier nou aan houdt zijn we van dit kinderachtige gedoe af! Zo, dat is eruit.verder gaat hier alles z'n gangetje en weet ik verder even niets. Laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Oh en nog even iets. Als er mensen zijn die het leuk vinden om onzinnige dingen te melden of om wat voor reden dan ook aandacht willen trekken, dan kunnen zij verwachten dat hier niet serieus op gereageerd zal worden. Laten we dit aub bij diegene liggen, daar is waar het thuishoort en ga je hier niet over opwinden of over opfokken. Het interesseerrt mij helemaal niets en reageer dan ook niet. Als je dit wel doet zoek dat dan in jezelf. Op een gegeven moment kan je je wel aan de hele wereld ergeren, maar dan maak je het niet makkelijk voor jezelf:angry:Zo. dit is er ook weer uit. En nu ben ik klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Ik voelde me net als Twan aangesproken door Houtjes bericht van gisteren en door Cato's bericht van vandaag (en vooral door de toon van dat laatste, als ik zo vrij mag zijn). Ik ben ook een van de loltrappers hier, en soms voel ik me daar wel een beetje schuldig over. Vandaar dus dat ik me aangesproken voel. Ik besef ook wel dat ik me nogal kan laten gaan.Brainstormen over één bepaald onderwerp kan ook bij Thema's, maar die categorie wordt zelden gebruikt. Gisteren was er trouwens een ernstig gesprek over de AA bij Tips en Adviezen. Dat is dus een mogelijkheid om ernstige onderwerpen uit te spitten. Wie zich niet aangesproken voelt, reageert niet, de anderen wel.Een apart loldraadje lijkt me nogal kunstmatig, maar ik ben er verder niet tegen. Dan kan er wel het volgende gebeuren: er zitten vier lolbroeken lol te trappen op het loldraadje en er zit bijna niemand op het dagdraadje. Dan kunnen de mensen op het gewone dagdraadje zich weer verongelijkt of eenzaam voelen omdat daar niet op hen gereageerd wordt. Dat zou zomaar kunnen gebeuren. Maar ik heb dus niets tegen een 'geinplein' en zal daar waarschijnlijk vaak op te vinden zijn als het zover komt.Over al dan niet reageren op berichten: sommige berichten spreken me aan, andere niet. Ik wil me ook niet verplicht voelen om op alles te reageren. Ik ben zelf ook soms onzeker over wat ik schrijf, en wacht dan met spanning de reacties af. Maar het maakt deel uit van het volwassen worden om daar te leren mee omgaan zonder je meteen waardeloos te gaan voelen als de reacties niet zijn wat je verwacht had.En nu moet ik dringend weg!Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Rosie, ik heb het niet over de grappen die er gemaakt worden, maar wel over de reakties van mensen op 1 bepaald iemand. De grappen vind ik leuk en kan mij er savonds erg meer vermaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 @fran:Helemaal mee eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Ik ook Rosie, kijken of we allebei geslaagd door de test komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 @ Rosie Nee hoor ik ben nog steeds hier , ik zal zeker mijn verhaal nog posten , maar zo'n grappenmaker ben ik niet . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 @Jos: Doe maar als je er klaar voor bent. Het kan best wel moeilijk zijn om over je alcoholprobleem te vertellen.Ik moest dringend uitloggen, maar ik had nog 1 ding te vertellen.Het is mogelijk dat er zich 18 nieuwkomers aangemeld hebben dit jaar en dat weinigen daarvan schrijven. Maar dat is al een eeuwigheid zo. Ik denk dat maar 10% van de aangemelde mensen ook daadwerkelijk ooit geschreven heeft. Dat kan veel oorzaken hebben.Om te beginnen zitten er vast grappenmakers tussen, dan zijn er ook mensen die niet echt durven te schrijven, mensen die hun goede voornemens niet waar kunnen maken en dat niet durven te melden en dus wegblijven, mensen die van gedacht veranderen, mensen die het maar niks vinden (om welke reden dan ook), mensen die alleen pb's schrijven enzovoort.Zo, dat moest er ook nog uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 wie zijn die sommigen onder ons? Wie schoen past trekke hem aan.Moderator, bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Ha die Marieke, gefeliciteerd:heart:rosie, mijn wilskrachttest is ook mislukt, 25 cl! Zag de bui al hangen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 26 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Ben reuze benieuwd naar je baret Marieke!Het verhaal van Jos staat bij Wie is Wie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Koooooohtje waar ben je, of heb je nog steeds een stille dag in jezelf? Liefs Visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Ja, lekker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 @ Kohtje, ga maar lekker door met cocoonen, we zien je wel weer...@ Marieke, je hebt gelijk, gister voelde ik mij beresterk, een hele positieve dag, vandaag ben ik opstandig. Waarom? Joost mag het weten. het is goed zo. Ik hou het absoluut beperkt en hierbij. Dank voor je reaktie: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Hallo allemaal,Het is een beetje een wirwar van draadjes vandaag, een vervelend begin van de dag of einde van de vorige avond (hoe je het noemen wil), en ik snap er maar de helft van of minder na al die aanpassingen. Ik was er gelukkig niet bij, en wil me er ook verder niet mee bemoeien, alleen jammer dat dit opnieuw gebeurt. Ik hoop dat de rest van de dag gezellig is, want het is vrijdagavond, weekend, en ik heb geen zin in een ruziesfeer want daar kan ik slecht tegen.Rosie en Visje, als het jullie doel is alleen te minderen is het kopen van 25 cl. flesjes knap. Als ik het voornemen zou hebben om wijn te drinken zou ik zo'n aankoop niet voor elkaar krijgen, want ik zou bij voorbaat al weten dat het véél en véél te weinig zou zijn. Als jullie eigenlijk willen stoppen, jammer, en laat ze maar dicht.Marieke, gefeliciteerd alvast, want morgen ga je toch zeker wel droog halen? Geweldig meid!Ariel, jij gaat ook goed.Alle anderen die iets gepresteerd of bereikt hebben, ook voor jullie een Wat betreft het keten: ik ben het zowel eens met de kritiek daarop, als met de voorstanders. Ik vind het ook heerlijk! Ik weet niet of een apart keetdraadje een oplossing is, meestal ontstaat het inderdaad spontaan, en dat maakt het juist ook zo leuk.Een fijne avond allemaal, ik ga eens iets aan ons eten doen. Oeps, sorry, dat is geen relevante informatie, maar het feit dat ik dat ZONDER ww ga doen wel (!), en dat is wel even anders dan een half jaar geleden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Meiden, ik vind het knap dat jullie genoegen kunnen nemen met zo'n klein flesje...als je het zo kunt volhouden heb je eigenlijk geen probleem meer. Denk ik?Voor mij zou dit totaal geen optie zijn. Ik dronk om de roes en ik kan me op dit moment totaal niet voorstellen dat dit ooit anders zal zijn.Zo lekker vind ik drank niet eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Rosie, nu maak je me wel nieuwsgierig, hoor!Ga je een marathon lopen of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Anna, jij zit nu vast ook al te branden, hé! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Marieke, ik vind dat jij onder andere een vette pluim hebt verdiend, dus bij deze.Ik lees je graag door je positieve instelling de laatste tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Uiteraard Fran, je weet hoe nieuwsgierig ik ben hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden