Spring naar bijdragen

zaterdag 27 januari

ferry

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 202
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Waarom denk je dat een van beide liegt Jos? Niemand heeft ontkent dat Houtje die mails onvangen heeft, ook niet degene die ze verzonden heeft. Waarom? Omdat ze kennelijk door Tactus van het forum verwijderd is, nadat Houtje die mails naar hun doorgezonden heeft. Mij lijkt dus niet dat hier gelogen wordt. En aangezien ik Houtje ken, wéét ik dat ze niet liegt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is waar, niets is zeker. We weten weinig van elkaar en hoe weet je of het allemaal klopt. Kunnen we lang en breed over praten maar gaan we niet uitkomen. Ik zal proberen me meer op mezlef te concentreren en op wie ondersteuning vraagt bij een probleem.
Ik weet het ook ff niet. We doen mar weer stille voort, lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee als ik het goed begrijp is er iemand die de boel verziekt, dat had ik al een paar dagen door. Waarom geen moderator antwoord weet ik ook niet, ik heb wel ergens in de regels gelezen, dat een moderator niet deelneemt aan discussies . Ik ben al op verschillende forums geweest, privé berichten plakken werd nooit toegestaan . Ik ben nooit gestopt met drinken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het ook allemaal even niet meer. Ik weet alleen dat ik op dit moment bij het forum niet meer hetzelfde gevoel heb als voorheen, en ik weet ook niet of dat nog terug komt. Ik wil niet wantrouwend door het leven gaan, maar op dit moment wantrouw ik iedereen, met uitzondering van een paar mensen die ik al langer ken.

Ik heb ook zwaar mijn twijfels over die meeting. Iedereen kan zich ervoor aanmelden, ook iemand die zich vandaag pas aanmeldt, en die we dus zelfs van het schrijven nog helemaal niet kennen. Ik vind het leuk om een aantal mensen, die ik al langer ken van dit forum, een keer te ontmoeten. Maar ik denk dat ik dat dan beter zelf met die mensen af kan spreken. Grootschalige bijeenkomsten vind ik doodeng, dat schreef ik een paar weken geleden al, en nu vind ik het nog veel enger.

Sorry, ik ben een beetje moe overal van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nah, ik kan me totaal niet ontspannen momenteel, ik zit steeds met dit forumgedoe in mijn hoofd en dat maakt me onrustig.
Ik heb geen zin in ellende, ik bedoel dat ik mijn handen vol heb om mijn/ons leven thuis goed te laten verlopen en dat ik de absurde sores van anderen er gewoon niet bij kan hebben.

Wel de normale dingen, als; ik ben boos, of verdrietig, of heb een probleem op mijn thuisfront..that stuff, maar ik wil die ziekelijke troep er niet bij, die sneaky berichten van luitjes die het leven van de ander willen verzieken....of de ander over-belasten met informatie waar ze niks mee kunnen verder.
Of een -of meerdere avonden besteden aan steken onder water geven. Dank je de koekoek.
Ik pas.
Geen zin, geen energie, geen inspiratie.

Ik vraag me nu af of het zinvol is voor mij om energie te steken in dit virtuele gebeuren.
Helpt het mij momenteel nog echt?
Veelal wel, maar het moet niet zo zijn/worden dat ik er meer last dan profijt van heb, toch?

Ik ga voor de ontmoeting, maar ik wil wel het basis-gevoel blijven hebben dat deze, incl. het forum, meerwaarde geeft in mijn leven.
Anders kap ik ermee.
Zo ben ik dan ook wel weer gegroeid; m'n persoonlijk welzijn inclusief m'n (mini-)gezinnetje staat wel degelijk op nummer 1. Niemand kan daar tussenkomen of op inbreken!

Nah, ik ga er straks maar eens een nachtje over slapen.

Ik vind het vervelend dat de sores van hier me zo kunnen beinvloeden in mijn ontspanningstijd...maar dat zegt natuurlijk ook weer van alles over mijn staat van zijn.
Brrr...en Grrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lady, we kunnen toch ook de draad weer oppakken en verder gaan waar het hier om gaat?
We leren hier allemaal weer van om om te gaan met een situatie waar we allemaal niet op zitten te wachten.
Zoals je hebt gelezen ben ik ook van bepaalde situaties flink dicht geklapt, maar ik heb de draad weer opgepakt.
2e dag droog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...