Spring naar bijdragen

zaterdag 27 januari

ferry

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 202
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

BamBam, volledig mee eens. En als ze jou hiervoor bannen ga ik daar ook fel tegen protesteren. Houtje, ik zou BB's raad opvolgen en aangifte doen.

Rudy, ook helemaal mee eens. Ook ik ben me er al geruime tijd van bewust dat Katrina's berichtjes vaak iets met mij doen, en deze gebeurtenissen doen dat ook. Ik heb wel enigszins een idee inmiddels wat daarachter zit, maar ik ben er nog niet helemaal uit. Het zegt iets over mij, en ik kan er iets van leren. Maar ik vind dit niet de meest prettige manier van leren. Ik wil ook niet angst mijn leven laten regeren, maar in de praktijk gebeurd dat wel nog vaak. Lady, ik vind het knap dat jij er zo tegenover kunt staan.

Kohtje, een fijne avond vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, wat een gedoe.
Jammer
. Zoals ik eerder al schreef appelleren sommige dingen aan oude angsten. En het is goed daar naar te kijken.
Wat ik jammer vind is dat ik mensen toch met meer wantrouwen tegemoet treed.
Dat is ook niet helemaal te voorkomen, dat snap ik. Hoe het wel moet weet ik ook niet. Nieuwelingen begroet ik wel maar ik merk dat ik ze eerst maar es een tijdje mee laat schrijven om te zien in hoeverre ze enigzins serieus zijn. Eerst vond ik dit niet zo leuk van mezelf. Nu denk ik; ik zit hier voor mezlef en wat een ander doet moet tie zelf maar weten.
Gekken en gestoorden kunnen we niet voorkomen dat ze mee schrijven, dat is gewoon Godsonmogelijk.
Ik probeer te koesteren wat ik hier vind en de mensen die me, nu al, na zijn gaan staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Anna

Hierbij wil ik protesteren tegen het verwijderen van de tekst uit het berichtje van Houtje. Ik vind dat wij als forumleden er recht op hebben geïnformeerd te worden over de kwade acties en bedoelingen van een mede-forumlid. En ik vind dat iemand die het slachtoffer is van zulke acties, ook het recht heeft zulks hier te melden.

Ik ben zeer zwaar teleurgesteld in het functioneren en de acties van de moderator!

Anna

Lieve Anna, ik ben het eens met je protest.
Zullen we als forumleden-aktieve leden dan, hier een nieuwe draad aan besteden?
Ik ben er voorstander van.
Idee; we openen een nieuwe draad met jou tekst, en een ieder die zich hierin kan vinden sluit zich aan.
Dit kan met en zonder woorden!
Ik doe mee!
Is dit wat?

Liefs, Lady.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal hier als nieuweling ook maar weer mijn steentje bijdragen. Het internet is helemaal niet veilig, ik ben maanden op het internet gestaltkt geweest door een vrouw die telkens met nieuwe email adressen op een site van mij accounts aanmaakte.(Die site bestaat trouwens niet meer ) Hoezeer ik het ook betreur wat Houtje overkomt denk ik niet dat ze er wat aan kan doen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neh, ik ook niet Anna, ik denk maar gewoon op de meest geschreven en gelezen rubliek...de Ditjes en Datjes.
We kunnen de protestdraad wel boven houden samen toch?
Titel...'Protest'...en dan jou schrijfsel van net?
Is dat wat?
Ik doe mee in ieder geval!

Liefs, Lady.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, even ontspannen en je gedachten op iets anders focussen kan een mens goed doen.

Toch wil ik even iets kwijt, april '06, zelfde persoon van het forum ook al geen duidelijkheid. Ik denk dat jij en velen hier weten waar ik het over heb. Anders is dit terug te vinden bij ander draadje.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat je vertelde ontzettend slecht in afscheid nemen te zijn en het liefst zelf wegrent. Tevens dat je dit een stuk makkelijker vindt dan boos te worden op een ander.

Houtje, ik zou je willen vragen nu toch maar eens die boosheid proberen toe telaten zonder hier weg te rennen. Probeer hier een weg in te vinden om mee omtegaan, hoewel ook ik weet hoe moeilijk het zal zijn. Wij willen van jou geen afscheid nemen, we hebben elkander juist zo nodig, ook in deze tijd.
Bovendien maak je, jezelf het een stuk makkelijker.
Je hoeft niet te rennen!
Je hoeft geen afscheid te nemen!
Je kunt hier altijd terecht!
Je leert een stukje verwerken.
Je ......zo kan ik nog wel even doorgaan.
Je wilt toch helemaal niet weg hier!

Liefs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Done.

Mensen, ik ga er van tussen voor nu....'n beetje t.v. hangen en misschien wat telefoneren nog.
Ik zie wel. Zaterdag is de "we zien wel-dag" hier thuis.

Sterkte voor de mensen die het net even extra nodig hebben!:sun:

Tot een volgende keer!

Liefs, Lady.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het zal sommige verrbazen dat ik ook contact heb met ---. Wat jullie wel weten is dat ik contact heb met ---. Ik hoop dat beidde dames het niet erg vinden dat ik dit vertel.
Ik praat met en luister naar beiden en probeer heel zuiver en puur te zijn in mijn contact met hen.
Ik waardeer ze beiden en vind dat ze alle twee een plaats hebben op dit forum.
Dit gezegd betekent dat niet dat ik geen mening heb, alleen houd ik die voor mijzelf.

IK probeer te helpen waar ik kan, meer kan ik niet doen. Maar ik ga nooit over een bepaalde lijn, ik speel geen informatie door of speel de dames tegen elkaar uit.

Nu ga ik dit verbreken. Wat ik van beiden hoor is waarom doet ze dit?
Wat ik heel graag zou willen zien is dat tactus, zijn verantwoording nam. Het zijn immmers hulpverleners en de dames voor een gesprek uitnodigde waarin beidde dames EERLIJK en OPEN met elkaar konden praten.
Want bij beiden zit verdriet en het lijkt mij dat dit op te lossen is. Ik wil graag van Tactus horen dat ze dat gaan doen en wij hoeven daar verder niets van te weten.

Ik heb het moeilijk gehad met de Sally episode, ik had haar vrij snel door. Ik had zo graag haar een openbaar berichtje gestuurd dat er zoveel niet klopte in haar verhaal. Ik heb dat niet gedaan, ik had geen zin om versleten te worden als een gek met de daarbij behorende berichten.

Mensen we zitten hier op een forum voor verslaafde mensen meestal gaat dat samen met een kronkeltje.
De enige manier om daar mee om te gaan is dat gewoon te aanvaarden. Zoek voor het beste in de mens
en zorg dat je dat je daar goed mee omgaat.

Zelf heb ik de laatste weken wat in angst geleefd, ik schrijf onder mijn eigen naam en ben eeerlijk.
Iedereen in nederland kan lezen wat er met mij gebeurd.

Het zou dus heel fijn zijn als tactus wat veiligheid in zou lassen, bevoorbeeld niet kunnen lezen als je niet ingeschreven staat, ben je niet actief weg ermee.
Ik vindt het geen prettig idee dat de wereld mee kan lezen.

Ik heb ook een hulpvraag. Waarom is --- op het forum de zwarte piet? En nu heb ik het niet over het versturen van prive berichten. MIjn iQ is hoger dan 52 wat irriteert je zo?

Help mij hiermee, het kan best zijn dat mijn toleratie zo hoog is geworden dat ik het niet meer snap.
Vertel het mij!!! Ik heb er namelijk meest van tijd geen last van. Ik denk niet dat zij voor niets schrijft dat --- niet door haar wordt gebruikt.
Dus als een Anjo gaat schrijven, ik wens ze succes met mijn taalgebruik, gaan jullie me dan ook boehoeen?

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo, ik kan me goed voorstellen dat jij veel verdriet hebt over de situatie, juist omdat je beide dames kent en waardeert. Het is mogelijk dat --- ook een kant heeft, die jij kent, en die ik uit wat ze schrijft en doet op het forum niet heb kunnen ontdekken. Ik begrijp niet waarom ze die kant niet aan meer mensen laat zien.
Je weet wat er gebeurd is, ben jij het er niet mee eens dat wat --- nu gedaan heeft niet door de beugel kan? Het gaat hier nu even niet om iemand een zwarte piet toespelen, maar om het feit dat zij iets gedaan heeft wat je als fatsoenlijk mens niet kan en mag doen. En dat daar openlijk afkeuring over uitgesproken wordt, vind ik niet meer dan normaal.
Als je het hebt over eerdere voorvallen op het forum: zolang als ik op het forum ben waren alle vervelende situaties steeds het gevolg van hatelijkheden en stekelige opmerkingen, door --- op het forum geplaatst. En daarop kreeg zij kritiek en verwijten. Dat zij af en toe ook aardig en steunend kan zijn, doet daaraan niets af. Als zij de zwarte piet is op het forum, is dat een direct gevolg van haar eigen gedrag. Het spijt me.

Gaat het verder een beetje met je Anjo? Ik was een beetje bezorgd om je vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Anjo, ik ga jou dan zeker niet boeeehooeen zolas jij dat zo mooi noemt.

Ik snap je dilemma.
Maar probeer jij mij eens uit te leggen hoe het toch komt dat --- op practisch geen enkel bericht een zinnig antwoord kan geven, althans dat is mijn mening.

Leg mij eens uit dat ze zelden op de inhoud ingaat.
Leg mij eens uit dat iemand volledig uit z'n dak gat als iemand de rolstoel als icoontje kiest. Omdat --- zogenaamd gehandicapt is. Ik weet niet of ze werkelijk ziek is, ik weet niets van haar. En dat is omdat ik haar berichten niet eerlijk vind. En so what, zal ze wel gehandicapt zijn, dat is erg en vreselijk want je wordt belemmerd in vele zaken. Maar dacht je nou dat andere mensen geen sores hebben. hebben andere mensen geen pijn en verdriet en weet ik veel wat. Nou?
Leg mij eens uit wat iemand hier doet die geen alcoholprobleem heeft, dat althans zelf aangeeft.
Leg mij eens uit dat de discrepantie tusen hoe iemand in het 'echt'schijnt te zijn en hoe iemand schrijft zo groot kan zijn.
Leg mij eens uit ach weet je ik ben er sc****tziek van, laat maar.

Als jij nu niet snapt waar ik, en velen met mij, tegenan loop dan kan ik het je niet beter uitleggen als wat ik nu doe.

Anjo, i've got no beef with you, zo zeggen ze dat toch. Laten we dat zo houden.
Jij zit hier omdat je van Jan wilt scheiden, ik zit hier omdat ik gescheiden ben van mijn biertje en wijntje en dat graag zo wil houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even iets heeeeeel anders. Ik zat me te bedenken wat we nou toch konden gaan doen met de meeting en aangezien ik het zelf zo leuk vind om te kijken of ik weet wie wie is, zonder dat men het verklapt heb ik het volgende bedacht:

- de lijst met namen van de personen die komen worden kenbaar gemaakt
- ieder kan thuis 2 vragen bedenken die hij/zij wil vragen aan elk van deze personen
- aangekomen op plaats van bestemming mag niemand zeggen wie hij/zij is (is moeilijk, maar zou kunnen toch?)
- we gaan ergens lekker koffie drinken
- daar mag een ieder zijn 2 vragen stellen aan ieder persoon
- als iedereen aan de beurt is geweest, zegt ieder 1 voor 1 wie hij/zij dacht dat wie wie was
- uiteindelijk zegt een ieder zijn naam

Misschien is dit een belachelijk idee hoor. Ik weet het niet. Het leek mij wel grappig en een leuke invulling, maar het kan zijn dat mensen dit vreselijk vinden, of dat het niet te realiseren is met 100 man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...