visje Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Ik heb alls een beetje meegelezen. Jammer dat dit weer zo moet gebeuren. Ik heb er nu eigenlijk niets zinnigs aan toe te voegen. Ik kruip zo mijn bedje in, want ik voel als een ijsklontje, Allemaal een goede nacht, zonder teveel te piekeren.Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 voor Mieke!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 27 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Lady,Jij kunt het allemaal goed verwoorden, hebt overal een goede kijk op. Ik zou het persoonlijk jammer vinden, als je afhaakt. Ik heb al veel aan jou inbreng gehad.Mieke,Goed hé, alweer de tweede dag, morgen tel je drie. Fijn hou vol.Anna,Ik begrijp jou heel erg goed en hoop voor je dat je vannacht lekker slaapt.Ik wens een ieder een heerlijke nachtrust toe.Tot morgen.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @Mieke: klapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapkkkkkkkkkkkkkkkklllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaapppppppppppklapklapklapklapklapklapklapklapklap......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @Visje Jippie een kadootje.Ik herken dat ijsklont gevoel maar al te erg.Snds mijn 1e afkick in aug het niet warm gehad.Ik lig nu al tussen 2 schapen en heb het steeds koud.Duurt wel lang ondanks die uitglijders.Slaap lekker visje, leuke naam overigens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @ Koh , nou dat bedoel ik maar Lekker gegeten Koh en was het een leuke avond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @allemaal .Stil hier hoor of moet ik kabaal maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Ik geloof dat ik tegen een muur aan het praten ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 nee hoor , sorry ik zet email melding weer aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Hoi Jos hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 dat van die 2 schapen had ik reeds gelezen , maar ik snap het niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @ Jos,1 onder deken van wol en sinds kort over mijn dekbed ook een deken van wol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 beetje beter Mieke, ik heb juist weer iets op msn toevertrouwd aan iemand . wat ik beter niet deed, want ik vertrouw haar niet echt en ze kan het tegen mij gebruiken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @ Mieke dan zweette ik mij dood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Trusten luitjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @Jos,Heb je het dan zo moeilijk dat je iemand iets toevertrouwd terwijl je weet dat ze niet te vertrouwen is?Als je iets kwijt wilt hier op het forum dan kan dat ook via een PB bericht.Nou ik heb me niet doodgezweet want ik ben er nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @ Lady slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Truste Lady en bedankt voor je bijdrage vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 quote: Originally posted by: Mieke@Jos, Heb je het dan zo moeilijk dat je iemand iets toevertrouwd terwijl je weet dat ze niet te vertrouwen is? Als je iets kwijt wilt hier op het forum dan kan dat ook via een PB bericht. Nou ik heb me niet doodgezweet want ik ben er nog Ik ken haar van een andere site, nu reeds een 18 maanden, ze is misschien te vertrouwen. Ze prutste wat uit mij wat ik liever geheim hield. Het Pb systeem ken ik hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Hoi Mieke, sorry. Was ook even weg. Ja, we hebben lekker gegeten met 11 mensen. Erg gezellig en dat terwijl we elkaar donderdagavond ook al hadden gezien. Maar in een restaurant is toch wel leuker.Ik ben de eerste tijd dat ik weer thuis was bezig geweest met bijlezen. Gatsiedarrie allemaal hoor. Maar ik blijf bij m'n standpunt van vanmiddag: ze is nu toch weg... Doorgaan. (nee, niet met de banaan). Dit soort gebeurtenissen steken eens in de zoveel weken de kop op en zorgen dan voor veel commotie, op zich heel begrijpelijk, maar na een tijdje gaat alles weer gewoon verder. En ik zei ook: laat niet de verliezer hier als winnaar over de streep gaan, dwz laat degeen die dit allemaal veroorzaakt heeft niet het plezier beleven dat hier alles in duigen valt. Nou ja, meer wil ik hier niet over zeggen. Ik denk dat ik zo ook maar weer eens m'n bedje op ga zoeken. Morgen wil het hondje weer op tijd naar buiten dus echt uitslapen gaat nou eenmaal niet. Hoeft ook niet, is goed voor de regelmaat, de structuur...Welterusten allemaal, slaap rustig en probeer boven dit soort narigheid te staan. Geldt speciaal voor jou, Houtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @ Jos, Ik begrijp je eigenlijk niet zo goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @ Koh, Fijn dat je een leuke avond hebt gehad en voor de rest ben ik het met je eens: vooral doorgaan.Tot morgen ofzo en slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @ Mieke ik laat mij redelijk makkelijk overhalen, ik wou de identiteit van mijn soulmaatje geheim houden. Die vrouw wist al langer dat ik een soulmaatje had, ik vertelde haar ook over gisterenavond. Ze wou absoluut weten wie ze was . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Slaapwel Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Tja als het moeilijk is om een geheim voor je te houden dan maak je je hetzelf wel wat moeilijk nietwaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden