Spring naar bijdragen

zaterdag 27 januari

ferry

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 202
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lady,

Jij kunt het allemaal goed verwoorden, hebt overal een goede kijk op. Ik zou het persoonlijk jammer vinden, als je afhaakt. Ik heb al veel aan jou inbreng gehad.

Mieke,

Goed hé, alweer de tweede dag, morgen tel je drie. Fijn hou vol.

Anna,

Ik begrijp jou heel erg goed en hoop voor je dat je vannacht lekker slaapt.

Ik wens een ieder een heerlijke nachtrust toe.

Tot morgen.

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Mieke: klapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapkkkkkkkkkkkkkkkklllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaapppppppppppklapklapklapklapklapklapklapklapklap.........:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Mieke

@Jos,

Heb je het dan zo moeilijk dat je iemand iets toevertrouwd terwijl je weet dat ze niet te vertrouwen is?

Als je iets kwijt wilt hier op het forum dan kan dat ook via een PB bericht.

Nou ik heb me niet doodgezweet want ik ben er nog
:)

Ik ken haar van een andere site, nu reeds een 18 maanden, ze is misschien te vertrouwen. Ze prutste wat uit mij wat ik liever geheim hield. Het Pb systeem ken ik hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mieke, sorry. Was ook even weg.
Ja, we hebben lekker gegeten met 11 mensen. Erg gezellig en dat terwijl we elkaar donderdagavond ook al hadden gezien. Maar in een restaurant is toch wel leuker.

Ik ben de eerste tijd dat ik weer thuis was bezig geweest met bijlezen. Gatsiedarrie allemaal hoor. Maar ik blijf bij m'n standpunt van vanmiddag: ze is nu toch weg... Doorgaan. (nee, niet met de banaan). Dit soort gebeurtenissen steken eens in de zoveel weken de kop op en zorgen dan voor veel commotie, op zich heel begrijpelijk, maar na een tijdje gaat alles weer gewoon verder. En ik zei ook: laat niet de verliezer hier als winnaar over de streep gaan, dwz laat degeen die dit allemaal veroorzaakt heeft niet het plezier beleven dat hier alles in duigen valt. Nou ja, meer wil ik hier niet over zeggen.
Ik denk dat ik zo ook maar weer eens m'n bedje op ga zoeken. Morgen wil het hondje weer op tijd naar buiten dus echt uitslapen gaat nou eenmaal niet. Hoeft ook niet, is goed voor de regelmaat, de structuur...

Welterusten allemaal, slaap rustig en probeer boven dit soort narigheid te staan. Geldt speciaal voor jou, Houtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...