BamBam Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Nee Koh, dit is niet echt wat je noemt opslomen. Maar ik durf te bekenen dat deze verslaving idd ietwat uit de hand begint te lopen!Maar ja, als er dan serieuse reacties komen wil ik reageren.Sabine ik snap wat je zegt. Wees blij dat je zolang volhoudt. je kunt dan steeds beter zien wat de voordelen zijn van het niet drinken. Het is me nogal een waslijst die je daar opnoemt:oEen waslijst die velen van ons herkennen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Werk ze, en rust ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Mooi Sabine. En het mooie is dat je zelfs dát nog weet, de volgende dag.Cato, sorry, mevrouw 39, bankse... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 danke, daaaadaaaaaaaaa!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Ik zou willen dat het de gehele waslijst was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 HAHAHAHA Koh, en met deze schaterlach sluit ik de forumdag van vandaag af.Dank hiervoor, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Ach Sabine, als we hier allemaal onze complete waslijsten zouden neerzetten (voorzover we dat kunnen), dan zou dit draadje al gauw zéééééér veel pagina's tellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Ik ga ook effe op de bank, fillempie kijken. Tot straks misschien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Mja, dat zou me waarschijnlijk een boekwerk vol ervaringen worden die een ieder het schaamrood naar de kaken jaagt voor een aantal jaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Nu iedereen gaat opslomen, ga ik gewoon, na een dagje werk, maar eens sloom doen (kost geen moeite) en met een dekentje op de bank me heel gemakzuchtig laten entertainen door de kijkbuis. Iedereen een heel aangename, slome avond gewenst en een briljante nachtrust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Gelukkig maar, ik vond die dansjes altijd veel te snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Hihi, Marieke. Dat was nogal een tijd, hé. Met Luv en de Dolly Dots. Nostalgie! Avro's Toppop met Ad Visser! Ik kon nooit de nummer 1 zien omdat mijn vader dan overschakelde naar het nieuws. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Dat van Luv met The Trojan Horse was hilarisch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 @twan:Hahaha, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Klopt, gebeurde bij ons ook altijd, dat overschakelen naar het nieuws. Alleen die meidengroepen zijn nooit echt mijn smaak geweest.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Hadden ze avro's Toppop ook in belgie, dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Paul Mc Cartney stond heeeeeeeeel lang op 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Ik herinner me nog levendig een nummertje dat 'Akawaka Music' heette, en waarbij een mevrouw in een strapless jurk wat met haar kont stond te draaien. Die jurk zakte beetje bij beetje tot op een bepaald kritisch niveau. Ik was nog heel onschuldig toen. Daarom maakte dat zo'n indruk. :$Typefoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 @visje: wij kunnen gewoon naar Nederland 1, 2 en 3 kijken, hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 OK, frannie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 LOL Fran, dat weet ik nog, van die mevrouw. Maakte ook zeer veel indruk hahaha:P;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Echt, BB?! Wij zijn preuts opgevoed, dus ik had nog nooit niks gezien op die leeftijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Zocht net op google naar Akawaka Music, maar nee hoor. Ik kan niets vinden. Is zeker voor mijn tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Zo klonk het, Mick, ik weet niet hoe het geschreven wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Nou, misschien ben ik iets minder preuts opgevoed, dat weet ik niet maar ik kan me dat ook nog herinneren dus heeft het indruk gemaakt.Kreeg jij geen sexuele voorlichting en zo dan Fran. Of zag je je ouders nooit bloot enzo?Ach laat ook maar, ik wet alweer wat voor gesprek we dan gaan kijken.Laten we het erop houden dat ik het nog weet en ook vreselijk moest lachen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden