Jos Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @ Knuffie zo'n psycholoog bijt niet hoor , veel succes morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Goed van je dat je die stap hebt durven zetten Knuffie, ik heb er heel wat langer over gedaan. Veel succes morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @mieke,Misschien wordt het tijd om ergens anders die schouder te zoeken! Je hebt er niets aan als die schouder je nu zo en dan wordt aangeboden en als je je net genesteld hebt dat die dan vanonder je hoofd wordt weggetrokken, begrijp je?!@Jos,Denk je dat je sneller over je verliefdheid zou heen geweest zijn als je haar niet meer zou gezien hebben? Ik denk het niet, hoor! Het gevaar bestaat dat je er dan een ideaal beeld van maakt!!! Hoe komt het dat ze vroeger belde en praatte met jou en nu niet meer?knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Koh ik weet dat je iemand geen behandeling wilt aanraden of afraden.Ik zou heel graag in behandeling willen en ga dat do ook weer aankaarten want er is te veel wat speelt.Het maakt me alleen zo machteloos dat ik daar keer op keer op word afgewezen.Ik ben onlangs naar een privè kliniek gestapt ( Narcanon) maar dat heeft zoveel financiele consenqeties die ik niet na kan komen dat dit ook stopt.Ik ga do naar Tactus en leg mijn probleem weer voor en als het weer een natte-watte-gesprek wordt dan ga ik buiten Tactus zoeken.Dank je voor de Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 danke Jos en Anna!!!!!!Ik weet dat hij niet zal bijten maar al mijn diepbewaarde geheimpjes, al mijn gesloten vakjes in mijn hoofd moeten bovenkomen en opengemaakt worden, hé!! dat jaagt me wat schrik aan, begrijp je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Ja, kom ze maar een flinke schop verkopen Knuffie, vooral de weledelgeleerde damer en heren op mijn werk die beter zouden moeten weten, die de doorgangsruimte naar mijn werkplek nogal eens gebruiken als stiekem rookhok.Mensen, ik ga mijn hondje uitlaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @mieke:Tuurlijk, ik snap je wel. Toch kan het je helpen het om te draaien. Je bent sterk en zelfstandig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @Anna, een leuke wandeling gewenst zonder rook om je hoofd, hihi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Ja, dat snap ik Knuf, dat dat je schrik aanjaagt. Ik heb heel veel hokjes in mijn hoofd die gesloten waren, en die zijn in de afgelopen maanden allemaal open gegaan. En ik kan je wel vertellen dat ik me daar ook een ongeluk van geschrokken ben. Maar beter maak je ze open met hulp van een psycholoog dan ze patsboem open laten gaan zonder dat je daar hulp bij krijgt, zoals ik gedaan heb.En nu ga ik echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Hai Knuffie, dat is niet enghoor, om die luikjes te laten openen. Ik vond het tenminste goed om het nog een keer door te maken en er met iemand over te praten. Zo kan je het een plekje geven.Succes morgen.Ik ga slapen, allemaal een fijne avond nog en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @ Knuffie pak het bij de psycholoog stap voor stap aan. Maar je moet wel openstaan om geholpen te worden. Ik heb een ideaal beeld van haar en dan gaat het meer om een herinnering van de eerste weken dat ik haar kende. Ze praatte met mij tot ze me beu was. Toen wou ze totaal geen contact meer met mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 danke visje, slaapwel!!! Ik laat morgen wel eens weten hoe het gegaan is!! jullie geven we moed!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @ Mick, ja zelfstandig ben ik wel. Ik kan al jaren mijn eigen broek ophouden.Maar sterk? Nee nu ff niet, er komen zoveel dingen naar boven die ik ff niet alleen kan handelen en dat het pijn doet als je hulp vraagt en het niet krijgt dat is nu voor mij heel heftig.Morgen kijk ik er vast weer rustiger tegenaan. Ik merk dat ik supergevoelig ben en erg weinig kan hebbenHet is niet de bedoeling om hier een hele klaagzang neer te zetten, maar hoe gevoelig en kwetsbaar ik ben zonder alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Mieke, ik wens je een vruchtbaar gesprek bij Tactus. Knuffie, jij ook een vruchtbaar gesprek met je psych.Jos, jij veel sterkte met het omgaan met je verdriet en woede.En de rest ook veel sterkte.Ik ga de boel hier afsluiten en lekker slapen. Hoop dat ik vannacht niet door een dorstige Belg wakkergebeld word... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @ Anna wat uitwaaien kan goed doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Slaapwel Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Pas maar op Koh, knuffie kennende, die is aardig ( positief) op dreef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @Jos,Ik sta eindelijk open om geholpen te worden, mede dankzij dit forum!!!Misschien is er in haar beleving iets geweest waardoor ze liever geen contact meer had of is alles plots gestopt? Een ideaal beeld bestaat niet, iedereen heeft zo zijn of haar kantjes!! Waarom heb je niets gehad aan je laatste gesprek met haar? Heb je openlijk toegegeven dat je verliefd bent? Misschien heeft dat haar een beetje afgeschrikt als ze die gevoelens niet beantwoorde!knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @ Ik ben al op weg, kohtje, met mijn laptop op mijn schoot!!! Tot straks, hihi!! En dorst dat ik heb, zeg!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @ Knuffie, leuk lief mens ben je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @Mieke:$Jij lijkt me ook leuk , hoor!! En zeker lief!! Maar ik ben wel wat bevooroordeeld door je lieve berichtjes, hé!! Hihi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @ Kohtje, slaapwel!! gnagnagna!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Jongens, ik ben er ook weer. luctor et emergo zullen we het maar ophouden.@ rosie gefeliciteerd met je leverwaarde.@ Anna, tja meisje. Dat gebeurd vaak als iemand vaststelt dat je echt even aan rust toe bent, dan zegt je imuunsusteem pfff en krijg je verkoudenheden en zo. Doe me een plezier, ik weet dat je het druk hebt maar gebruik die 25% om bij te tanken. Dingen die je vroeger graag deed maar nu niet meer aan toe kom en kies daar een paar dingen uit om te doen. Ik knutselde van die zonnepoppetjes ( van de vrije school) en was dan bezig en heb menig probleem opgelost zo, je bent toch bezig maar je gedachten kunnen de vrije gang gaan. Of tuinieren, nu niet echt weer voor maar ik ben ook plannen aan het makenvoor het voorjaar.Ik herinner me toen ik maanden gestopt was ik ook behoorlijk depressief werd.@ Mieke, therapie heeft weinig nut als je nog drinkt.Jongens hou je taai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @ Knuffie , ze had redelijk snel door dat ik verliefd was op haar en wees mij ook af maar bleef praten met mij. Ze heeft zeker haar slechte kanten, maar behandelde mij nooit verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Oke jongens, ik ga het bij mezelf zoeken.Ik mis gewoon de gesprekken van toen, alles is veranderlijk in het leven, ook dit forum en het heeft geen zin om krampachtig iets vast te houden dat er niet ( meer) is.jullie hebben duidelijk veel steun aan elkaar op deze manier en ikzal dat respecteren.Liefs, Cato Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden