Twan Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 VEEL BEWOLKING MET NU EN DAN REGENDe winterprik is voorbij. De komende dagen is het zacht. Bovendien regent het en waait het van tijd tot tijd. Vandaag is er veel bewolking en er valt nu en dan regen. Het is zacht met temperaturen rond de 8 graden. De westelijke wind is langs de kust hard, kracht 7.Vanavond, vannacht en morgen blijft de bewolking overheersen; bovendien valt er van tijd tot tijd (mot)regen. Na morgen blijft het zacht en wisselvallig. De winter is weer ver weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Dank je wel, weerman.Eindelijk de tijd om mijn tuin eens op te knappen. Ik moet mijn schutting nog opruimen en een plan van actie maken voor mijn tuin. Ik deed vroeger niets liever dan met mijn handen in de aarde wroeten door de Pfeiffer heb ik er al twee jaar niets meer aan gedaan. Ik heb best veel materiaal en ook nog veel buxus hagen en bollen. Ik heb een piepklein voortuintje maar ik denk dat ik daar best veel van kan maken.Achtertuin wordt rustig, de vorige bewoners hebben er grindtegels in gelegd dus ik ga op zoek naar wat mooie struiken en de rest wordt zwart flint. Of misschien doe ik het wel net andersom, in ieder geval strakker.Deze week wordt druk, alleen vandaag een vrije dag, woensdag de open dag dat wordt dus een zware week.Met de renovatie die eraan komt heb ik al een muur vol knipsels uit tijdschriften, alles wat ik leuk vind of gewoon een mooi plaatje hangt er. Ik ben er al een beetje uit, weer een teken dat ik toch echt ouder wordt.Ik hoop echt dat iedereen een goede dag heeft.Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Goedemorgen allemaal . ik ga nu werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Ik droomde vannacht dat ik in zee ging zwemmen en ineens niet meer tegen terug kon zwemmen naar het strand. Tot ik ineens weer grond onder mijn voeten voelde. Waarna ik wakker schoot.Het illustreert prima hoe ik me voel. En dan heb ik het niet eens echt over drank. Ik verzuip weer in mijn zelfgecreëerde chaos.Tijd om wakker te worden.Iedereen het beste!Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Smorgens allen,Vannacht weer een dromennacht gehad. tZal wel een reactie zijn op de rommelige dagen van vorige week. ik heb gisteren in ieder geval plenty water gedronken en dat voelt wel beter heb ik het idee, kun je nagaan he?ik heb vandaag weer een gesprek met m'n psych en heb 2 belangrijke punten die ik met haar wil bespreken. Een ervan is weer die opleiding, jaja. Ik heb er echt geen lol in, ik heb het gevoel dat ik een ander persoon moet zijn en de verandering die er al is bij mij niet goed genoeg. en ik kan, maar belangrijker, ik Wil niet meer geven dan ik tot nu toe heb gedaan. dit zeg ik broodje nuchter.Iedereen om me heen zegt dat ik moet doorgaan maar ben ik niet degene die daar het meest achter moet staan?Nou ja, ik ga het bespreken en ik wil vanmiddag wel zo ver zijn dat ik knopen kan doorhakken.Fijne dag,liefs, Cato. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Frannie,Misschien een idee om voorlopig even niet te gaan zwemmem en met de vaste grond van het strand onder je voeten eerst eens wat preventieve reddingslijnen vooruit in zee te gooien. Zodat je in geval van in te diep water terecht komen een hulplijn kunt grijpen. Gelukkig heb je het in je droom dit keer gered.Jij ook het allerbeste, en voorzichtig alsjeblieft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 29 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Anjo, veel plezier op je vrije dag, ik weet niet hoe het weer bij jou is, maar hier is het geen tuinweer...Fran, welkom terug aan land...Cato, succes bij je psychiater vandaag!Allemaal Geluk vandaag!Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Catootje,Misschien moet je, ondanks wat je omgeving ervan zal zeggen, toch voor jezelf vaststellen dat deze opleiding niet dé opleiding voor jou is. Voor wie doe je het nu nog allemaal? Is het niet zo, dat als je deze opleiding voltooid hebt met hangen en wurgen, dat je dan zo'n aversie tegen het vak hebt gekregen dat je daarna de rest van je leven het gevoel blijft houden dat je je in de min of meer opgelegde zelfgekozen lijn moet blijven voortbewegen. En dat je dus de rest van je leven elke ochtend met ontzettende tegenzin je bed uit moet komen om je weer te gaan bewijzen.. voor wie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Goedemorgen,@ Cato, ik sluit mij aan bij Kohtje, volg je hart, dat is oha. nog het beste. Er is niets ergers om met tegenzin egens naar toe moeten gaan. Dit vreet onnodige energie.Ik ga even naar de sportschool, is wel niet mijn ding, maar ja, wel goed om die draad weer op te pakken.Vandaag in het nieuws: alcoholmisbruik bij ouderen. Waren wij zeker vroegbloeiers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Lieve Kohtje,Je slaat weer es de spijker op z'n kop voor me.Voor wie doe ik het nog allemaal? Zeker niet meer voor mezelf en idd, ik begin werkelijk een aversie tegen het vak te krijgen. NIET de bewoners, daar ligt m'n hart, meer nog dan voorheen.Maar het personeel en alles wat daarbij komt kijken, dat stuit me meer en meer tegen de borst.En ik ben dus puur slecht beoordeeld op m'n beroepshouding afgelopen week. Vorig jaar liep dat ook niet lekker trouwens. En hoe dan ook, in vroegere banen werd ik altijd wel gewaardeerd op deze punten. Nou, een en een is twee toch?Punten van kritiek te verstouwen gekregen die ik nog niet eerder had gehoord, ben al 4 maanden gratis aan het werk, kun je nagaan..Ik schrijf jouw mail over, beter kan ik het zelf niet verwoorden namelijk bij m'n psych.liefs, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 lieve Catootje,Ik heb een mailbox staat onder Anjo. Of te wel hoe overleef ik het onderwijs.Ik wil gaarne al de tijd er in steken om je te helpen en dat meen ik.Ik zeg dit nooit tegen mannen maar " use me".Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Goede morgen,Wel, mijn nachtdienst zit er weer op, nu weer omschakelen om vervolgens a.s. donderdag wederom het nachtleven in te gaan. Wie dit rooster verzonnen heeft is........ Maar maakt niet uit, eerst genieten van een paar vrije dagen.Anjo, leuk hé de planning maken voor je huis en tuin, da's vast voorgenieten voor het mooie weer wat vast snel komt.Cato, het is nu echt belangrijk een goede afweging te maken. Misschien zijn er nog wel andere opties waar je tijdens het gesprek nog opkomt, positief blijven!Fran, wees maar blij dat het een droom was, het water zal wel steenkoud zijn brrrrrrr.Allemaal een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Anjo ik moet de deur uit over een paar minuten maar ik neem straks contact met je op via je mailbpx.moet ff uitvogelen hoe het werkt.tot strakkies, liefs, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Anjo; top:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Goeiemorge allemaal,Ik moet ff mijn K@@#%$# gevoel kwijt, sorry maar toch....Heb me vorige week ziek gemeld (ben net weer 5 maand aan het werk), in eerste instantie was ik ook echt ziek namelijk buikgriep maar op een of andere rare manier voel ik me weer bij af!Met andere woorden, het wordt me allemaal tet veel en daar kan ik echt niet tegen vooral omdat het de laatste half jaar of zelfs langer goed met me ging.Eerst de medicijnen/drugs en drank nu vooral de drank. Ik heb hier lichaamlijk vooral last van omdat mijn alvleesklier al voor de helft is verwijderd door een pancreatititis (alvleesklierontsteking)Ik kom zo terug, krijg visite en die hoeft niets van dit te weten toch?Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 temperory loss of reasonAnji Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 29 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Anjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Ik snap je niet Anjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Anjo,??????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Lieve Anjo Blijf nog even mee schrijven je bent niet de enige die aan geslagen is,Weetje een half jaar geleden hebben wij een mns groep op gericht misschien is het er weer tijd voor wat dachten jullie ervan zo iets weer te doen ? Het is zo gemaakt en is misschien een fijn idee voor die meiden die nu toch al met het idee wandelen elkaar te ontmoeten.Het is zo gemaakt en je zal zien, heel prive en veiligMaar boven al zo nodig En ik wil niet dat ..... het ook nog voor elkaar krijgt, dat jij ook uit beeld raakt Je bent een enorm fijn mens, met het hart op de goede plaatsLieve groet Helder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Ik snap hier weer helemaal niets van. UItleg???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Ik weet niet goed wat ik nu moet schrijven, ben even geschrokken van je bericht Anjo.Ik begrijp je reactie niet, als het met mijn berichtje te maken mocht hebben?Ik heb geen kwaad in de zin, vond het fijn dat je je hulp aanbood aan Cato en dat ze deze ookpositief aannam. Krijg altijd een warm gevoel als mensen mogelijk een stukje op weg geholpen worden en naar ik nu aannam juist door een kenner. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Stien, ik kan uit jouw berichtje niets raars opmerken. Het zal wel iets anders zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Ik moet rennen maar mensen even aktie voor Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Goedemorgen allen,Nou al wat beter geslapen ik zie de klok nog maar 1x per 2 uur Het is me al een keer eerder opgevallen dat Anjo opeens raar schrijft en dan weer ff weg is.Ik zou het jammer vinden Anjo als je weg blijft want ik vind ook jouw bijdrage aan dit forum zeer waardevol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden