Spring naar bijdragen

Cato's draadje.


cato39

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 93
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Joann, ocharme, ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen. Sterkte met de ziekenboeg.

Cato, ik vind je heel sterk geworden, je laat je niet meer zomaar uit het veld slaan, maar gaat gewoon je eigen weg. En als het op het forum te onrustig is, op je eigen draadje. Een rustig en helpend draadje zo ondertussen. Waar iemand die worstelt om het hoofd boven water te houden zich thuis kan voelen. Respect!

Liefs, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Cato,

ik snap je beslissing en respecteer die ook. Misschien dat je later weer de energie en rust in jezelf hebt om nu en dan weer eens mee te kijken en doen. Ik wens je veel sterkte en succes in de strijd die je nu (voorlopig) zonder dit forum gaat voeren. Wellicht tot hoors..

Liefs, Kohtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cato, ik denk dat ik snap wat je bedoelt, en ik respecteer je beslissing. Je moet doen wat goed voor jou is. Ik hoop dat je snel tot rust komt, en ik wens je veel succes in je worsteling.

Mocht je het even moeilijk hebben, en je zoekt een luisterend oor, denk er dan aan dat je hier altijd terecht kunt. Je hoeft niet helemaal bijgelezen te zijn om je zegje te doen, of een noodkreet te plaatsen. We willen je graag helpen.

Het beste!

Liefs, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Hoi Cato,

Ik vind het heel moedig van je, wat je hier allemaal neer schrijft. En vind het heel fijn voor je, dat je de vinger op de zere plek, kunt leggen. Je hebt nu eindelijk gevonden, waar je zo lang op zoek naar bent geweest. Ik hoop voor je, dat je de ingeslagen weg, kunt volbrengen.

Heel veel sterkte en liefs,

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Cato dat je dit met ons wilde delen. Ik heb de hele dag over je bericht nagedacht, en ik weet er niet meer op te zeggen.

Ik ben blij dat je zo'n belangrijke ontdekking hebt gedaan, waarmee je verder kunt. Mijn besluit om niet meer te gaan drinken staat ook vast. Ik hoop dat ik met mijn gevoel en mijn gedachten op een dag net zo ver ben als jij nu.

Liefs, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Catootje,

Hij die zonder zonden is werpe de eerste steen.. En toen werd het stil.
Je hoeft jezelf natuurlijk niet helemaal af te breken na een fout. Al helemaal niet na een fout op een weg die zo'n stijgende lijn te zien geeft. Iedereen maakt fouten, maar zolang je de grote lijn maar in het oog houdt en die weer gaat volgen is elke fout een ervaring die je sterkt in je vooruitgang. Je hebt duidelijk weer een valkuil kunnen markeren als zijnde een valkuil en die kun je een volgende keer van verre aan zien komen. Als je er dan nog weer in zou trappen wordt het een ander verhaal. Maar voor nu wens ik je een prettige voortgang op je reis.

Liefs, Koh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Catootje, dag 48 of 49, goed ga je in elk geval. En goed dat je op het moment van goede motivatie, 's morgens dus, die pillen blijft slikken. Wel oppassen voor vallende takken in het Woeste Buien Bos.
En denk maar zo: als jij over drie maanden die 'kleuterschool' achter je kan laten dan begint ook het voorjaar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...