Spring naar bijdragen

Cato's draadje.


cato39

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 93
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Fijn dat je er weer bovenop bent Cato, dat geeft de burger moed. Een leuke avond vanavond, en eet lekker.

Ik geloof dat ik nu sta te aarzelen met mijn voet op de onderste sport van de ladder, maar ik ben er nog steeds niet helemaal uit. We zien wel hoe het vandaag gaat lopen. Sneeuwwitje, gaat het ook weer een beetje met jou?

BamBam, je begint een beetje een rots in de branding te worden hier geloof ik. Fijn dat het zo lekker met je gaat meid.

Ik ga me weer in de regenbui storten, er moet gestemd en boodschappen gedaan.

Liefs allemaal,
Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cato, je hebt volgens mij de spijker op de kop geslagen, ook de reden waarom ik me op grooooote afstand houd:
het gaat amper nog over drank en alle problemen of tips en trucs.

meligheid, msn-achtigheid, het kán helpen om iemand even over de streep te trekken op een lastig moment. maar als vaste waarde, 200 berichtjes over helemaal niets...............

Cato, ik vind het fijn om te lezen over het verminderen van je pieken en dalen en het schijnbare veranderen van je gedrag (schijnbaar hoor, je was wie je was); daar heb ik iets aan, als mensen iets spiegelen.
ik ben niet bang voor ruzie, ik haat ruzie, het verstoort mijn balans, maar ik ben er niet bang voor als het een functie heeft, als het een ingewikkelde kluwen uit elkaar rafelt. Wat hier af en toe gebeurt is geprovoceerd gekissebis en ik neem daar nadrukkelijk afstand van.
Ik moet ook wel lachen om anderen die zwijgend negeren als het weer eens nergens over gaat, althans niet over drank.

nou, genoeg weer.
succes, houd vol, het gaat echt lukken en wordt kwa drank steeds makkelijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cato,

IK ben het met je eens, dat het nog weinig over alcohol gaat.
IK heb daar zelf ook deel aan.Maar soms als er van de ruzie-dagen zijn, dan probeer ik het juist met een beetje meligheid en negerend, het op een andere toon te gooien.
Ik had vanavond ook ontzettend trek, heb het wel gehaald, maar de steun ontbrak
Soms zat ik minuten achter mijn computer niet wetende wat te moeten schrijven, om niets te kwetsen, om niet aan te vallen, want daar wordt het zeker niet beter van.
Maar het is niet fijn zo, dat ben ik volkomen met je eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cato, zoals jij het beschrijft zie ik het helemaal voor me
dat ik haast nu wel een boswandeling zou willen maken.
Waar de maan door de kale takken schijnt,
Het mos glibberig ligt te wachten op de morgenzon.
De paddestoelen van kleur veranderen
en de wind gaat liggen.
Een tak waar ik over struikel
en midden in het natte mos beland,
nee, blijf nu toch maar thuis.
er komt ook nog een morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...