Spring naar bijdragen

maandag 5 februari


Twan

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 212
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Anna en Kohtje,

Mijn nieuwe baan is heel erg leuk...ik kende ze al behoorlijk lang...het bedrijf waar ik nu voor werk was een van mijn grootste klanten...het leuke eraan is dat ik nu meer collega's heb en dat ik eens aan de andere kant sta..en daarmee bedoel ik nu mag ik inkopen in plaats van te verkopen...en beleef daar veel plezier aan...de sfeer op het bedrijf is relaxed en enthousiast...toch heb ik maar gekozen voor een contract voor 6 maanden in plaats van 1 jaar...na 6 maanden wil ik me opnieuw kunnen orienteren...heb nog steeds in mijn achterhoofd dat ik de hulpverlening in wil op het gebied van drugs en alcoholverslaving...ik vind het namelijk ook leuk om mensen te helpen...en ervaringsdeskundige ben ik al (knipoog)... de vereiste voordat ik aan die opleiding kan beginnen is dat ik 2 jaar nuchter en clean ben...en dat is pas in september...dus ik houd mijn opties open...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jos,

Ook jij bent al op de weg...alleen de richting nog...

De weg naar de hel is dezelfde weg als naar de hemel...het enige verschil is de richting die je loopt....
Toen ik net nuchter en clean was toen was de weg heel mistig...ik kon geen hand voor ogen zien...daarom heb ik ook constant om hulp gevraagd en geluisterd naar de suggesties van iemand die dezelfde ervaring had en de weg wel duidelijk kon zien...en dat doe ik vandaag nog steeds....al is de weg een stuk helderer dan ie ruim een jaar gelden was...ik mis af en toe de bordjes langs de weg nog wel eens hahahaha...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een mooi streven, Ziza. Ik denk dat je die twee jaar nuchter met jouw inzichten makkelijk gaat halen, maar als je die opleiding wilt gaan doen kan dat wachten lang duren. Maar je hebt in elk geval een leuke baan tot die tijd dus vliegt dat halve jaar misschien voorbij.
De hulpverlening lijkt me voor jou een gouden keuze. Je weet hier op het forum de mensen ook te motiveren om over zichzelf na te denken en naar zichzelf te kijken. Ik wilde bijna zeggen dat je de mensen hier ook actie laat ondernemen maar dat is misschien wat teveel eer. Want dat moeten ze uiteindelijk zelf doen. Maar je weet heel goed waar je het over hebt. Ik hoop dat die wens werkelijkheid voor je wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje,

Ook jij bedankt voor het compliment....
Vervelen zal ik me niet want daar heb ik het veel te druk voor....en ik hou me er ook niet te veel mee bezig...ik heb al zoveel tijd verknalt door over de toekomst te denken..af en toe kan geen kwaad maar ik leefde of in het verleden of in de toekomst...maar wat ik vandaag kon doen stelde ik altijd uit tot morgen hahahaha...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...