Spring naar bijdragen

zaterdag 10 februari


Mick

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 108
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

KOHTJE: PROFICIAT

300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300 300


:musicnote::D:sun::moon::heart:;):D EEN ECHTE TOPPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WISSELVALLIG WEEKEINDE, GEVOELIG ZACHTER

Een storing doet zaterdag verwoede pogingen om de laatste kou te verdrijven. Dit zal in onze regio zeker slagen. Dit gaat gepaard met veel bewolking en enige regen, in de namiddag wordt het droger met opklaringen. Het wordt zaterdag maximaal 8 graden bij een naar zuidwest ruimende wind.

Zondag volgt een nieuwe storing met regen en iets zachtere lucht. Het kwik kan dan tot 9 graden gaan.

Op maandag wordt het voor een warmtefront in onze contreien 11 a 12 graden. Een koufront verdrijft deze zeer zachte lucht in de loop van maandagmiddag. Vervolgens verschijnen er een aantal buien op het weertoneel, mogelijk met onweer.

Na maandag blijft het in onze regio (te) zacht voor de tijd van het jaar. Verder valt er iedere dag wel regen of een bui.

Overigens blijft de winterkou relatief dicht in de buurt. Mogelijk dat er zich in de loop van volgende week weer nieuwe kansen voordoen voor een laat februari-wintertje. Zoals altijd houden we de vinger aan de pols, de onzekerheid op de langere termijn is nog steeds erg groot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedevandaag allemaal,

Ik zit hier met een enorme rooie kop alle felicitaties te lezen en dan moet ik dag 300 nog helemaal gaan waarmaken. Want hoe lief en goed bedoeld ook, jullie zijn een dag te vroeg. Maar ik heb er een goed gevoel bij en het zal allemaal wel goed komen. Dank jullie wel allemaal.
We gaan er weer een lekkere zaterdag van maken. Eerst zometeen boodschappen doen bij een supermarkt die van de week geopend is na een interne verbouwing. Grote kans dus dat we de helft vergeten omdat de normale 'loop' wel veranderd zal zijn. En later hier niet ver vandaan bij een dierenspeciaalzaak weer een 20 kilo zak hondevoer ophalen. Heeft ons beessie weer voor maanden te eten in huis. Die grote zak is voordeliger dan kleinere en dat scheelt nogal want hij krijgt speciaal voer vanwege darmproblemen. En dan zitten we wel eens te mopperen dat die hond van ons zo duur is met z'n voer maar ach, hij rookt en drinkt niet dus een beetje extra voor z'n gezondheid mag dan wel.

Okee, de koffie is op, we gaan er vandoor. Tot later allen..

O ja, die driehonderd dagen lijken als je nog niet zover bent heel wat, maar echt, het gaat helemaal vanzelf. Het enige wat je hoeft te doen is die beroemde en beruchte eerste niet nemen. En ademhalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoera zaterdag...

Zaterdag vind ik een fijne dag, geen afspraken geen verpichtingen, maar gewoon de hele dag wat rond lummelen.
In ieder geval vanmorgen enkele niet noemenswaardige boodschappen doen,koffie drinken en krantje lezen in de kroeg.
Vanmiddag aan de tv gekluisterd om te genieten van de sfeer tijdens het schaatsen in Heerenveen.
Hapje drankje en tussendoor voor het avondmaal zorgen en rond acht uur komt mijn vrouw thuis van haar werk.
Dan vliegen de resterende uurtjes voorbij en is de dag weer om.

Lady van harte gefeliciteerd.
Koh van harte gefeliciteerd.
Opa Ariël gefeliciteerd.

Eenmaal gestopt met drinken en geproefd van de voordelen van het leven zonder drank, is er geen weg meer terug.

Ik wens jullie allemaal een heerlijke rustige onbezorgde dag toe.

En doe stille voort.

Rudy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koh,

Die ene dag red je ook wel dus van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal.

Goeiemorgen allemaal. Het is half acht in de ochtend en zonnig. De thermometer staat al op 25 graden. Dit belooft een warme dag te worden die ik weer droog wil houden.

Veel sterkte allemaal.

Ariel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Alleerst Kohtje gefeliciteerd met deze mijlpaal... harstikke goed man !!! jouw enthousiasme en beschrijvingen van hoe het was en hoe het nu is zijn voor mij opstekers .... thanks....

Heb zelf een drukke dag...vanmiddag een feestje bij iemand van AA die 19 jaar heeft....deze man en zijn vrouw zijn voor mij grote voorbeelden van hoe leuk het leven kan zijn zonder drugs en alcohol...zijn vrouw heeft mijn partner ook vaak geholpen toen ik weer eens ontspoorde in waanzin...
Ik ben deze man ook heel dankbaar want hij was mijn vorige sponser alleen ik was nog niet klaar...in die tijd was hij altijd aardig , veroordeelde me niet en ik was altijd welkom...als ik bij hem in de buurt ben dan voel ik me altijd relaxed en krijg een gevoel van "alles komt goed" ... ik voelde me veilig bij hem... maar dat was voor mij niet genoeg om nuchter te worden.. dat was het werken aan de stapppen...
In ieder geval ik verheug me op vanmiddag ... we gaan met het hele gezin er naar toe en mijn beste maatje komt ook met zijn kids... hier had ik 2 jaar geleden niet over kunnen dromen... samen als gezin ergens relaxed naar toe gaan wat we allemaal leuk vinden... vroeger als we ergens naar toe gingen was ik maar met 1 ding bezig... Kan ik gebruiken/drinken als ik daar ben en zo niet hoe laat gaan we daar weer weg...ja ik was erg leuk gezelschap in die tijd...en vaak was ik al onder invloed op de reis er naar toe (voor het geval dat)... over waanzin gesproken... met partner en kids in de auto en ik ben knetterstoned (wat ik altijd ontkende , en hoe durfde mijn partner te twijfelen aan mijn integriteit ! natuurlijk ben ik niet onder invloed ! ik ben niet gek ! blablabla) aan het stuur...
Mijn maag draait zich om als ik er aan terugdenk...in die tijd vond ik bovenstaande normaal...

Vandaag ben ik nuchter en clean en geniet van deze dag...

Ik wens jullie allemaal een fijne dag en dat al jullie wensen maar mogen uitkomen....

groetjes,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke, voor vanmiddag: Break a leg. Zo zeggen ze dat toch in de artiestenwereld als je iemand een succesvol optreden wenst? Omdat iemand succes wensen ongeluk brengt... Nou, hoe dan ook, ik ben benieuwd naar je bevindingen. Vergeet niet je accordeon mee te nemen, meis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hier weer heel wat bij te lezen op dit forum, maar het gaat voor later zijn. Straks ben ik weer weg. Ik had gisteren namiddag met de psychologe een gesprek, en ik heb zo een idee dat na een jaar praten ze mij nog helemaal niet begrijpt, niets van mij weet . Gisteren was geen goede dag voor mij .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Het is hier nog droog, het hondje is lekker uit geweest, en ik zit aan een laat kopje koffie, want op zaterdag wordt er altijd uitgeslapen.

Lady, gefeliciteerd met 4 maanden ADB! Een hele prestatie, en fijn dat het zo goed bevalt.:present:

Kohtje, ik was gisteravond wat voorbarig met mijn felicitaties begrijp ik, dus spaar ik er nog een paar op voor morgen.

Marieke, veel plezier vanmiddag met je optreden. We horen vanavond wel hoe het gegaan is.

Ziza, jij ook een erg fijne dag toegewenst.

En verder hoop ik dat iedereen een erg fijne dag heeft. Zometeen de wekelijkse boodschappen, en uiteraard weet ik weer niet wat we de komende dagen moeten eten.
Kohtje, ik sta verbaasd dat jouw hond maanden doet met zo'n 20 kg zak, hij is toch niet zo klein? Ik haal ook van die grote zakken, en mijn wandelende vuilnisbak doet daar precies een maand mee. En ik hou me stipt aan de voorgeschreven hoeveelheid hoor!

Allemaal een fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna en Marion,

Jullie hebben grote honden. Die van ons weegt zo'n kilootje of 16. Je kunt er op Google wel wat over vinden. Gewoon Basset fauve de Bretagne intypen. Krijg je een idee. Onze Airedale had zo'n zak ook wel in een maandje leeg hoor. Die was ongeveer zo groot als een labrador. Maar dit ukkie eet niet zo veel. Hij heet niet voor niets Bihan. (is Bretons voor Klein).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...