Spring naar bijdragen

12 februari 2007


Twan

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 234
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Marion, had jij m'n onaangepaste berichtje gelezen? Zo ja, dan snap ik dat je beledigd bent maar het was echt ongewild, maar wel idioot toevallig in dit berichtje, een typefoutje. Terwijl ik altijd zo zorgvuldig ben. Ik las het pas nadat ik het twee keer teruggelezen had. Ik zag dat er iets niet klopte en toen ik het zag moest ik eerst even bijkomen van de slappe lach.... Sorry.

Maar ja, misschien (en dat hoop ik echt) heb je mijn ontzettend verkeerde typefoutje wel helemaal niet gezien en dan ga ik je echt niet uitleggen wat ik fout had gedaan. Ik schaam me dood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens, Sneeuwwitje, fijn dat het vanmiddag gezellig was. Misschien wordt je relatie met je ouders wel een hele hoop beter door dat simpele sms-je. Of in ieder geval iets beter, en dat is ook al fijn.

Mijn zoon heeft nu mijn verkoudheid te pakken, dus dat is niet leuk. En ik had vandaag gewoon mijn vrije dag omdat ik op dit moment maar 50% werk. Wel lekker, want die verkoudheid heeft me heel veel energie gekost, en ik heb nog steeds veel slaap nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...