Spring naar bijdragen

13februari


visje

Aanbevolen berichten

Hoi Bambam,

Wat je schrijft over schrijven, valt mij ook op. Dat ik minder schrijf. Ik denk dat het komt, door de periode van het stoppen waar we in zitten. En dat het leven zonder drank al een gewoonte begint te worden. En je er niet zoveel meer over te vertellen hebt. Is mijn gedachte er over.

liefs Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 306
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Knuffie, Kohtje en Visje. En welterusten Kohtje.

Visje, ik weet niet hoe oud je dochter is, maar het kan zijn dat die kritiek bij haar leeftijd hoort. Ik heb op dat gebied ook wel het een en ander achter de rug met mijn jongens.
En het is ook mogelijk dat ze een verandering in jou opmerkt, doordat je veel minder drinkt, die ze niet helemaal kan plaatsen. Tegen dat probleem loop ik ook al een tijdje aan met mijn kinderen. Ik heb geprobeerd ze uit te leggen dat niet meer drinken iets met mij doet, maar helemaal begrijpen kunnen ze dat niet. Ze zijn blij dat ik niet drink, want die situatie vonden ze niet leuk, maar ze begrijpen niet dat hun moeder ineens heel anders is en anders reageert. Ook het feit dat ik op het moment minder werk, en vaak niet lekker in mijn vel zit kunnen ze niet goed bevatten. Ik denk dat het ook een beetje bedreigend voor ze is, want de situatie zoals ze die gewend waren wordt op zijn kop gezet.
Ik zou je dochter gewoon even laten betijen. Ik weet niet of jouw gezin weet dat je minder probeert te drinken? Dan zou je kunnen uitleggen dat je niet twee dingen tegelijk kunt. En anders een keer op een moment dat ze rustig is het onderwerp roken ter sprake brengen, en haar vragen waarom ze dat zo'n ramp vindt, terwijl je het toch niet binnen doet. En proberen uit te leggen dat het je op dit moment nog niet lukt om er zomaar mee te stoppen.

Nou, ik ga er ook weer een eind aan breien. Allemaal nog een fijne avond, en welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...