ferry Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Hoi Bambam,Wat je schrijft over schrijven, valt mij ook op. Dat ik minder schrijf. Ik denk dat het komt, door de periode van het stoppen waar we in zitten. En dat het leven zonder drank al een gewoonte begint te worden. En je er niet zoveel meer over te vertellen hebt. Is mijn gedachte er over.liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Hoi Kohtje, ben je er nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Jooo, ben er net weer even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Alles goed? Hoe gaat het met het schilderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Gezellig hè, zo met z'n tweetjes op dat hele grote forum... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Ja, hé!! Of ze lopen allen weg als wij eraan komen, hihi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 O, sorry Knuf. Zit ik door je heen te praten... Schilderen gaat lekker. Heb misschien binnenkort een opdracht maar dat moet ik nog even afwachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Misschien hebben wij wel gewacht tot iedereen weg was.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 We zijn nu maar met z'n tweetjes en dan lukt het nog om door elkaar heen te praten, vind ik best wel grappig!!Een opdracht? Zoiets als jij schildert dat voor ons en daar krijg je zoveel voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Ja, wie weet;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Een nieuwe personeelskantine bij een instelling is op zoek naar iets voor aan de muur. Ik heb me daarvoor aangemeld maar er zijn nog een paar kunstenaars die belangstelling hebben. Dus ik moet nog even afwachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Go kooh, Go kooh!!! Mijn duimpjes heb je alvast!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Dank je, Knuffie.. Mag ik ze houden?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Alleen als je beloofd er niet op te sabbelen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Dan ga ik er wel mee liften.. of ik gebruik ze hier op het forum als iemand een prestatie heeft geleverd. Dan steek ik een paar duimen van Knuffie op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Is misschien ook wel handig bij het schilderen!!Pas wel op het zijn echte knuffelduimen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Wat moet ik me nou bij knuffelduimen voorstellen als ik er niet op mag sabbelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 13 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 @ Koh, ik rook niet in huis hoor. of buiten en als het hard regent in de deuropening. Ik ga slapen, nog een fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 O, Visje... dan weet ik het ook niet. In elk geval welterusten en tot spoedig weer. Hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 In het begin knuffelen ze vooral elkaar, en als je er heel lief voor bent en ze jou vertrouwen dan knuffelen ze ook jou!!! Sabbelen komt heel wat later,hihi!!!@visje, slaapwel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Kohtje, m'n favoriete serie begint nl. CSI! Ik ga kijken en dan onder de wol!! Slaapwel en een knuffelke van mij!!!Tot morgen, knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Weet je, Knuf, ik zal ze zuinig voor je bewaren want ik denk dat je ze heel gauw al weer terug zult willen hebben. Jij bent veel te knuffelig om zonder knuffelduimen te kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Geniet ervan, Knuf. Ik ga zo ook afsluiten en dan lekker slapen. Iedereen een rustige nacht en welterusten. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Koh en Knuf: extra goed poetsen met extra veel tandpasta vanavond! Al die zeemzoeterigheid is slecht voor de tandjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Hoi Knuffie, Kohtje en Visje. En welterusten Kohtje.Visje, ik weet niet hoe oud je dochter is, maar het kan zijn dat die kritiek bij haar leeftijd hoort. Ik heb op dat gebied ook wel het een en ander achter de rug met mijn jongens.En het is ook mogelijk dat ze een verandering in jou opmerkt, doordat je veel minder drinkt, die ze niet helemaal kan plaatsen. Tegen dat probleem loop ik ook al een tijdje aan met mijn kinderen. Ik heb geprobeerd ze uit te leggen dat niet meer drinken iets met mij doet, maar helemaal begrijpen kunnen ze dat niet. Ze zijn blij dat ik niet drink, want die situatie vonden ze niet leuk, maar ze begrijpen niet dat hun moeder ineens heel anders is en anders reageert. Ook het feit dat ik op het moment minder werk, en vaak niet lekker in mijn vel zit kunnen ze niet goed bevatten. Ik denk dat het ook een beetje bedreigend voor ze is, want de situatie zoals ze die gewend waren wordt op zijn kop gezet.Ik zou je dochter gewoon even laten betijen. Ik weet niet of jouw gezin weet dat je minder probeert te drinken? Dan zou je kunnen uitleggen dat je niet twee dingen tegelijk kunt. En anders een keer op een moment dat ze rustig is het onderwerp roken ter sprake brengen, en haar vragen waarom ze dat zo'n ramp vindt, terwijl je het toch niet binnen doet. En proberen uit te leggen dat het je op dit moment nog niet lukt om er zomaar mee te stoppen.Nou, ik ga er ook weer een eind aan breien. Allemaal nog een fijne avond, en welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden