Spring naar bijdragen

13februari


visje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 306
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Eerst nog enkele buien, van het westen uit af en toe zon. Woensdag regen.

In de noordoostelijke helft van het land komen enkele buiengebieden voor. Deze verplaatsen zich langzaam oostwaarts, zodat het van het westen uit droog wordt en opklaart. In de middag wordt het zo'n 9 graden. Er staat een matige westelijke wind, kracht 4, aan de kust waait het eerst nog krachtig, 6 Bft. Vanavond zijn er nog opklaringen en koelt het af tot een graad of 5, in de nacht raakt het bewolkt en het gaat van het zuidwesten uit regenen. De wind draait naar zuidoostelijke richtingen en is zwak tot matig. Woensdag overdag is het bewolkt en er zijn perioden met regen. Er valt zo'n 10 tot 15 mm. De middagtemperatuur ligt rond 6 graden. De wind draait in de loop van de avond van zuidoost naar zuid tot west en is meest zwak tot matig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Even snel, want ik ben aan het werk.

Ik heb net even het draadje van gisteren terug gelezen, en ik moet eerlijk zeggen dat ik er een gloeiende hekel aan heb als mensen mee schrijven, en daarna hun berichtjes wissen. Er zullen vast goede redenen voor zijn, en ik ben ook de eerste om mee te voelen als iemand het moeilijk heeft, maar ik wil dit toch even kwijt.

Sorry hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Anna,

Ik ben het helemaal met je eens, meisje. Maar ik denk dat in dit geval het wissen van berichtjes juist een symptoom is van een ontzettende knoop waarin iemand zit. Wel of niet delen. Angst, wanhoop, schaamte etc. Terecht of onterecht kan ik ook niet beoordelen. En ik weet ook dat dit soort leegtes in een draadje bij de mensen die dit later terugzien en van niets weten ook weer vragen en emoties oproepen, dus ik zou Joann willen vragen in het vervolg óf weer mee te schrijven, óf helemaal niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
stien

Opa Ariel, heb inmiddels de foto van Luke gezien hoor, geweldig droppie hoor!





Goeiemorgen allemaal. Mijn week 8 is begonnen. Het droog en zonnig net zoals in mijn leven.

Stien,

Opa klinkt meteen zo oud. En dat voel ik eigenlijk helemaal niet zo. Gisteren zei iemand op de sportschool tegen mij dat ik er uitzie als 50 maar ik ben 60. Wat dat betreft heeft de alcohol mijn uiterlijk niet afgetakeld en daar ben ik best blij mee.

Vandaag is mijn schoolvakantie afgelopen en om 10:00 uur zit ik weer netjes in de klas om mij verder te bekwamen in de Portugese taal. Ik doe dat twee ochtenden in de week en mijn lerares geeft altijd veel huiswerk dus thuis heb ik daarna ook nog het één en ander te doen. Soms is het een rare gedachte dat ik op mijn 60ste nog aan het leren ben maar het houdt je jong denk ik maar.

Ariel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Een goede morgen, het is hier, dan droog en dan weer een bui.
Ik heb terug gelezen en vind het ook erg vervelend, dat er weer berichten worden gewist. Wel meeschrijven en dan laten staan. En anders niet meeschrijven is mijn mening.
En Jos jou verdwijntruck, vind ik ook niet leuk. En zal dus niet meer op je reageren, als je het weer doet.
Allemaal een fijne droge dag gewenst. En degenen die iets te vieren hebben. Proficiat.

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Even wat uitleg over gisteravond, joann had direct gezegd dat het de laatste keer was dat ze meeschreef en dat ze daarna haar berichten zou verwijderen! Ik vind dat ook spijtig want ze heeft het moeilijk en hier zou ze toch steun kunnen vinden! Maar ja, dat is nu eenmaal haar keuze en wij kunnen daar niet veel aan veranderen, hé!!

Hier een zonnetje met heel af en toe een piepklein buitje! Dus het valt wel mee!

@ariel, chapeau zeg, aan jouw leeftijd nog portugees leren!!!!Subliem!!

Veel groetjes van knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joann, spijtig dat je je berichtjes verwijderd hebt. Nu is het aan mij om tussen de regels door te lezen en daar mijn eigen invulling aan te geven. Als je je tot één persoon wilt richten kun je misschien beter een pb'tje sturen. Begrijp dat je je in een moeilijke, vervelende situatie bevindt. Ik wens je de kracht en wijsheid om hier mee omtegaan. :sun:


Opa Ariel, dit is toch een prachtig geschenk. Er zijn heel wat mensen die graag Opa zouden willen worden hoor. Leeftijd, naam, zegt niets over hoe je je voelt. Leren doe je je leven lang, al is het wel moedig dat je nog in de klas lessen volgt. Een goede bezigheid OPA!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mieke, je voelt je Sjaggie, zoiets als een balletje met een kater?
Is in het geheel niet raar hoor dat je niets begrijpt van Joann en de rozen van Koh.
Ik hoop dat je, je nog iets herinnert van gisteren, was een latertje toch?
In een diepe valkuil gestruikeld?
Vandaag bijkomen, teruglezen en er een fijne droge dag van maken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...