Spring naar bijdragen

donderdag 15 februari


anjo

Aanbevolen berichten

Ik zag dat gisteren en masse nesteldrang kregen dus ik neem aan dat iedereen nog heerlijk in hun nestjes liggen onder donzen dekbedjes. Draai jejelf nog maar even lekker om.
Ik heb net nog even lekker na zitten lezen, Sneeuwwitje, wat was je scherp en gevat, :D

goed, ik ga weer rennen. nog 2 dagen dan is het voor mij weer een weekje vakantie. Genoeg te werken maar niet meer rennen en vliegen en hopen dat het ov komt opdagen. Lijkt me heerlijk.

Iedereen veel sterkte, kracht en wijsheid en giechelbuien tgoegewenst voor deze donderdag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 203
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vandaag zonnig, morgen ook af en toe hoge bewolking.

De eerste ochtenduren zijn er in het oosten en zuidoosten nog enkele wolkenvelden, verder is het zonnig en droog. Aanvankelijk staat er weinig wind, maar in de middag trekt de wind aan, wordt zwak tot matig en komt dan uit zuidelijke richtingen. Het wordt zo'n 10 graden. Komende nacht is het helder en koelt het af tot omstreeks 3 graden, in het oosten tot net boven het vriespunt met kans op vorst aan de grond. Overdag is het opnieuw zonnig, maar er komt ook (soms dikke) sluierbewolking voor. De maximumtemperatuur ligt rond 11 graden (van 9 graden op de Wadden tot 14 in Limburg) bij een matige wind uit zuid tot zuidoost, kracht 3 tot 4. Aan zee is de wind soms vrij krachtig, kracht 5.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!

Het belooft een zonnig dagje te worden, dus iedereen die nog dingen te luchten heeft, de tuin wil doen of de ramen wil wassen heeft geluk. Ben in een opperbeste stemming wakker geworden (beetje manisch zelfs :)). Vandaag 1 maand droog. Ik tel en vier eigenlijk alleen de weken, maar iedere mijlpaal is er één. Nu niet overmoedig worden, want daar heb ik een handje van.

Gisteren werd een beetje later dan normaal, heb tot ruim na enen de Avond van het Liefdeslied gekeken, heel mooi en ontroerend. Is nog wel te zien op het internet bij uitzendinggemist.nl, voor wie het niet gezien heeft. Voor het eerst ook An Pierlé gezien en gehoord (had ik hier op het forum wel al over gelezen, was het Knuffie die erover vertelde?), heel aanstekelijk, lag het in bed nog te neuriën. Tot de hond in de andere kamer ging kokhalzen en ik eruit moest voor een emmer en een dweil... Maar dat is waarschijnlijk iets te veel informatie op de vroege ochtend ;)

Iedereen een fijne donderdag, maak er wat van!

(toegevoegd: de uitzending staat nu nog niet op internet, misschien later in de week.)
Zoeken op NPS/ Ned.2/Liefdeslied

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ben er maar weer uit gegaan.
Al wel weer een beetje opgeknapt want de koffie blijft erin.
Ook hier is het mooi weer en ga straks maar het winkelcentrum onveilig maken en het huis opruimen.
De katten zijn zo te zien lekker aan het racen geweest en liggen nu lekker te slapen.
Boffen toch als je een kat bent, wat een leventje zeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Heerlijk weer..zometeen zoontje weer naar school brengen en daarna met mijn dochtertje naar de kinderboederij... voel me heerlijk vandaag ondanks dat mijn hoofd mij op andere gedachten probeert te brengen...hij doet ze best maar hahahahaha..geen zin om in disicussie te gaan met mijn ego vandaag...

@ Anna

De lijst met sexuele relaties die je opstelt in de 4e stap hebben te maken met je gedrag met betrekking tot sexuele relaties...veel alkies en verslaafden hebben overspel gepleegd bijvoorbeeld...of hebben sex als middel gebruikt om zichzelf goed te voelen zonder rekening te houden met anderen....dus egoistisch...
Ik zelf verwarde sex met intimiteit...ik dacht altijd dat dat hetzelfde was...het probleem met mij is is dat ik niet intiem met iemand kan zijn als ik mezelf haat en bang ben , anderen niet vertrouw en alleen op mezelf gericht ben...intimiteit is zo veel meer heb ik ontdekt..maar omdat ik vaak met mijzelf bezig ben mis ik het de hele tijd ... ik heb het vaak niet door of herken het niet....
Sommige alkies en verslaafden hebben sex gehad uit schuldgevoel jegens de ander (partner) en probeerden het zo goed te maken...en dat is ook egoistisch gedrag...want ik deed het omdat ik me rot voelde..sommige alkies en verslaafden hebben sex verkocht om drank en drugs te kunnen kopen....
Velen van ons leven of leefden in hele ongezonde relaties...
Sommige van ons hadden sex om hun zin te krijgen met betrekking tot drinken en gebruiken..."we hebben vanavond sex maar dan moet jij niet meer zeuren dat ik zoveel zuip ok?" ....
Weer anderen zijn gedwongen tot sex omdat zichzelf in een hele kwetsbare situatie hadden gemanouvreerd...dronken bij een onbekende...of onveilige sex gehad....en daarna niet de partner ingelicht..etcetc..
En zo kan de lijst aangevuld worden...
En de belangrijke vraag is hier telkens bij elke situatie is : wat heb ik bijgedragen dat zo een situatie is ontstaan ? op mijn lijst had ik altijd een aandeel...altijd... hoeft niet voor iedereen zo te zijn natuurlijk...wat anderen mij hebben aangedaan of doen kan ik niet veranderen maar ik wel mijn aandeel leren zien en ervoor zorgen dat dat veranderd als het schadelijk voor mij of anderen is....daar ligt de sleutel voor verandering...

Allemaal een hele fijne dag en tot later..

Miracles Happen All The Time.... just look around !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Mensen,

Er is nogal wat commotie ontstaan doordat ik een aantal berichten heb geschreven en deze ook weer heb verwijderd.
Het is geenszins mijn bedoeling geweest om verwarring te veroorzaken.
En ik heb zeker geen onrust willen stoken!!!!!

Ik begrijp dat diegenen die later het draadje hebben gelezen er niks van snappen, en dat dit voor jullie vervelend is. Het lijkt geheimzinnig.
Dat is het niet, maar het verhaal wat ik maandagavond had opgeschreven was dermate persoonlijk en pijnlijk dat ik het gewoonweg niet wilde laten staan.
Wie daar begrip voor heeft...fijn! En wie niet...Jammer!

Tactus heeft mij vriendelijk verzocht om geen berichten meer te verwijderen als ik iets schrijf,
vanwege de onrust die dit bij velen van jullie heeft veroorzaakt.
Hierbij dan ook mijn oprechte excuses want het laatste wat ik wil is onrust veroorzaken op dit forum.
Ik heb enorm veel gehad aan jullie steun en hulp, en zal dat zeker niet vergeten!!!!!!!!
Of ik hier wel of niet schrijf verandert daar niks aan!

Enne........dit berichtje blijft dus gewoon staan!

Een warme groet,
Joann

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Joann,

Fijn dat je op deze manier nog even opheldering geeft. Vind ik dapper van je en ook lief. Ik wens je het allerbeste en heel veel sterkte. Misschien besluit je ooit hier nog weer mee te schrijven, niets zo veranderlijk als een mens, misschien ook niet, maar hoe dan ook, ?? ik weet niet meer zonder het voorgaande nog een keer te herhalen.

:sun: , Kohtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...