visje Geplaatst 16 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Hou je jezelf dan niet voor de gek? Ik had dat hetzelfde met alco vrij bier., had dan toch de gedachte dat ik iets dronk, maar vlgs mij maakte ik mijzelf hier alleen maar gek mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Allen uitgekletst?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 16 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Ik denk het wel Knuf. Weet jij hoe we elkaar herkennen zondag. Of mogen we dat hier niet zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 16 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 @ Rosie, dat is waar. Tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 16 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Ik had problemen met de site, we zaten zeker weer te veel te kletsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 16 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Ik ga ook weer. laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Hoi visje,Ik had even problemen met het forum, vandaar mijn vertraagde reactie!!Jullie zullen mij wel herkennen aan mijn taaltje maar ik zou voorstellen dat jullie een kaartje om de nek hebben met daarop je forumnaam, hihi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Oei, te laat!!Tot later!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Hoi kohtje, kom je even piepen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 16 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Knuf, nog even, is het wat om een spaatje rood in ons hand te houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Ok, dat herken ik dan wel,hihi!! 1 man met een groep vrouwen, allen met een spa rood! Kan ik niet naast kijken, hé!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Ja, ik piep weer even. Een piepende ijsbeer...?? Maar ik smeer 'm ook weer. Een smerende ijsbeer.!!Doei, tot later weer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 16 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Ik zag een beer broodje smeren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 16 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Ok ik ga nu echt. ik hoor het nog wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Oh, dat was een wonder:moon:Tot later!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Tjongejonge, wat een draad vol met geklets, en jullie gaan nu pas wat doen? Ik heb er al een hele dag op zitten.Maar goed, ik voel me geroepen om even te reageren, aangezien ik me toch echt meen te herinneren dat Rufus ook aangekondigd had te komen zondag. En zijn icoontje ziet er toch behoorlijk mannelijk uit, dus ik denk dat Kohtje niet de enige man zal zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Je zegt het erg diplomatiek, Anna. Ik heb werkelijk geen idee waar dat over ging en dat pagina's aan een stuk. Als het jullie helpt dan prima maar zelf kan ik hier helemaal niets mee.Mieke,Ik las dat je wat verward was over mijn berichtje van gisteren. Mijn brugklas is tot de conclusie gekomen dat ik zwanger ben. Geen idee waarom of hoe, ze zijn overtuigd dat het zo is.Het is zo totaal belachelijk dat ik er dan de gek mee ga steken. Ik ben 45 en wat zij niet weten maar jullie wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 @ Anjo, bedankt voor de uitleg. Rare snuiters die brugpiepers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 @ Allen,Ben vandaag ook lekker productief geweest.Ik heb een beste klop/boormachine gekocht en vriendje heeft vandaag gaten geboord en allerlei schilderijen opgehangen.Ook een leuk wandrek in elkaar gegoogeld en opgehangen.Was gezellig om dit met elkaar te doen en daar zit ik zo van te genieten dat ik geen sec. aan drank denk.Heb al weer plannen voor morgen, dus lekker bezig zijn is de remedie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Hallo,Ik begin aardig te balen, dat ik er zondag niet bij kan zijn. Als ik hier zo de voorpret al proef.Ben vanmiddag wezen fietsen. In de omgeving een dijkentocht gemaakt, van bijna 45km. Maar het viel wel tegen, want ik heb wel 18km de wind pal voor gehad. En het waaide behoorlijk. Maar het is wel goed voor de conditie. En je houdt het droogB)Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 hee hallo weeeeeeeeeekenddddddddd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Hé Jos,Ik zie dat je bent ingelogd. Hoe gaat ie???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 @ Ferry, is er niet iets te regelen dat je er toch bij kunt zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 wat gaat er gebeuren zondag,nieuwschierig nee hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Fijn nu plaatst het bericht zichzelf dus ga ik maar even door waar ik gebleven ben, wat jullie wel weten is dat ik alleenstaand ben en er geen man in mijn leven is. Al heel lang niet meer.Als ik dus zwanger ben is dat dus een onbevlekte ontvangenis en daar ken ik er maar een van. Dus daar borduurde ik op door. Als ik zwanger zou zijn dan zou ik niet meer roken of drinken.Het zou ook betekenen dat ik dan in Maria's voetsporen zou treden. En daar zie ik de humor wel van in.Ik heb altijd begrepen dat "orginal sin" hetgeen ons van de dieren onderscheid is het feit dat wij gemeenschap hebben voor ons genot. Wij doen het niet voor nageslacht maar puur voor het genieten van de daad. Maria heeft daar niet van genoten want zij had niets gedaan maar kreeg toch een kind.Ik heb ook niets gedaan maar ben in de ogen van mijn brugklas toch zwanger.Het spijt me dat je mijn humor niet begrijpt, ik weet mijn humor is gitzwart. Het is niet voor iedereen.Dus neem jezelf niets kwalijk, het ligt niet aan jou.Knuffie, ik ben ook een boogschutter. Je bent niet goed geinformeerd. Zelf vindt ik boogschutters een van de leukste sterrenbeelden die er zijn. Wij zijn de tegenpolen van de tweelingen. Dat betekent niet dat wij dus automatisch daar mee botsen. Ik was getrouwd met een Tweeling en ik was lang getrouwd.Na vandaag hoef ik me geen zorgen te maken hoe ik jullie zondag ga herkennen. Alleen als dat het niveau van de conversatie gaat worden dan blijf ik liever thuis. Ik wil graag echte mensen ontmoeten die wat te vertellen hebben. Wij hebben allemaal geleefd, we proberen samen een beter leven op te bouwen.Door schade en schanden, samen sterk naar een leven dat geen alcohol nodig heeft.Wat ik vandaag lees om daar mee mee te gaan daarvoor moet ik meer dan lam zijn.Het spijt me maar ik schaam me gewoon. Wij zijn toch meer dan dit? Waar gaat dit over? Wat moet iemand denken die hier komt voor hulp? Waar kan iemand zich aan optrekken als hij of zij in nood verkeert? Ik ontrek me hieraan. Ik vind het zo jammer dat dit forum waar ik zo veel aan te danken hebzo laag is gezonken. Dus lees dit: IK BAAL HIERVAN.Wij zijn niet alleen, een hele wereld leest mee, mensen die klem zitten, die hulp nodig hebben lezen dit.Ga lekker keten op MSM. Maar niet hier. Dit is eerst en vooral een veilig oord voor mensen die weten dat hun alcoholgebruik hun leven verwoest. IK BEN HEEL BOOS. Zet samen een chatgroep op voor jullie onzin maar laat dit forum voor degene die het nodig hebben.Met hoogachting, liefs maar bovenal met al die zoekende in mind,ANJO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden