Spring naar bijdragen

Vrijdag 16 februari

visje

Aanbevolen berichten

Ja Visje, sommigen verslijten me misschien voor gek dat ik het doe. Maar ik heb mijn kinderen zó vaak laten barsten, omdat ik niet kon en wilde rijden vanwege het drinken. Ik ben er trots op dat ik het kan, en de meeste andere ouders én die jeugd niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 349
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ferry
Afscheid nemen!! met veel pijn in het hart!!!! Ik heb gewoon het gevoel dat ik geen meerwaarde ben voor het forum en ja, ik ben een gevoelig persoontje dus ligt het misschien gewoon aan mij, hé!! Veel groetjes en bedankt aan allen voor al de steun die ik hier kreeg tussen het geiten door!!
Knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Anna, trots kun je zeker zijn. Ik ben dat ook, nu kan ik in de auto stappen wanneer IK dat wil. En ook ik ben er nog lang niet. Nu komt alles wat jaaaaaren is weggestopt erg heftig naar boven. En daarom, ben ik blij, met mijn AA groep. Daar kan ik er over praten. En vind niemand het gek. En dat geeft een goed gevoel en ook zeker KRACHT om de ingeslagen weg door te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Mieke, dat moet haast ondraagelijk voor je zijn. Ik kan me maar bij benadering voorstellen hoe veel verdriet je daar van hebt.

Toch brengt drinken je kleinzoon niet terug, hoe hard je dit misschien ook vind klinken.

Huil Mieke maar probeer ook sterk te blijven, laat de eerste staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Fran, kun je soms ook niet snappen, daarvoor moet je soms veel te veel lezen.
Geeft niet hoor.
@ Vis en BB lief zijn jullie, ik jank ja maar drink niet. Hoewel ik me het liefste vol zou willen keilen om de pijn niet te voelen.
Knuffie, we trekken er met je pampertje weer bij hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Mieke ik snap dat je je vol wilt gieten. Dat had ik van de week ook. ik was blij dat ik het niet gedaan hebt. Geef je verdriet een goede plek, zodat je de kracht weer hebt om verder te gaan. Met drinken kan je dit niet goed verwerken en komt dit keihard later weer terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Visje en ik ben ook blij dat ik de dingen nuchter ervaar. Pijnlijk maar wel helder.
Slaap lekker voor zometeen
@ Knufje,
Als dit je keuze is om afscheid te nemen dan is het niet anders.
Ik vind het wel jammer omdat ik heb gezien hoe je gegroeit bent.
Sorry voor jou maar ik steek geen energie meer in mensen die willen komen en gaan.
Het ga je goed Knuffie, je was een welkome afwisseling hier op het forum vooe mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuffie, ik begrijp niet goed waarom je ineens besluit om afscheid te nemen. Jij bent wel degelijk van waarde voor dit forum, want je hebt altijd een bemoedigend woord voor iedereen. Ik hoop dat je je nog bedenkt. Je kunt bovendien Fran toch niet als enige Belg hier in de steek laten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...