Francesca Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Mieke, schat, je moet je trekmomenten wel bij jezelf leggen, hoor! Hoewel ik compleet snap wat je bedoelt met je bericht. Maar als ik lees dat jij trek krijgt van dwaze zwangerschapsverhalen, dan stel ik me wel vragen. Het is al erg genoeg om met je eigen onzekerheden om te gaan in verband met je dichtste vrienden. Dus waarom tilt slaan over iemand die je verder totaal niet kent?Hiermee wil ik niet zeggen dat je keihard moet worden, maar wel dat het goed is om onderscheid te maken. Ik bedoel: niemand schiet er iets mee op als ik begin te zuipen wegens een triest verhaal op tv of zo. Dat is puur zelfbedrog in mijn (lees MIJN) ogen. Elke reden om te zuipen is goed. Maar er gaat geen mens minder dood van de honger, of ik nu zuip of niet. (Tenzij je al het geld van de drank overmaakt aan een NGO of zo.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 @mieke:Als je echt van de drank af wilt, haalt niets je onderuit. Dan mag het bijna een cadeautje voor je zijn, dat Anjo dit onderwerp heeft aangezwengeld en je onzeker heeft gemaakt... een mooi leerpunt toch? In het dagelijkse leven gebeuren dit soort dingen ook en hier kan je mooi oefenen om te kijken waar je valkuilen zitten. Dit soort situaties zul je altijd tegen blijven komen, niemand kan je ervoor behoeden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 @ Ferry,Ik vind het heel dapper om je angsten onder ogen te zien en daar naar te handelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 16 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 verder wil ik even kwijt dat er veel nieuwelingen zich aanmelden, waar ik oha op reageer en met het advies hier mee te schrijven. vervolgens zie je heel veel mensen niet terug hier. Op het moment dat ik mij aanmeldde hier ging het er ook niet altijd serieus aan toe, maar het heeft mij niet van weerhouden om mij er toch tussen te wurmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Ferry, ik vind het ontroerend dat jij overweegt om te gaan drinken zodat je kunt komen zondag!!?????Maar JE LAAT HET UIT JE HOOFD HE!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 vette film charly angels 3 mooie vrouwen,hoe is die hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 16 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 @ Ferry, dan wilik je liever zien hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Gelukkig heb je dat niet gedaan Ferry.... Ben je nou helemaal BEZOPEN!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Ja, BB, dat is zo gek! We zien er geen enkel voordeel in, maar tegelijk klampen we ons eraan vast alsof het de enige redding is!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 16 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Het is weer rustig, tenminste mijn gemoederen zijn weer rustig.@ Mieke, blijf je meeschrijven? Jou bijdragen zijn net zo goed waardevol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 @ Mick en Twan.Ik weet dat jullie gelijk hebbeb maar het verhaal van Anjo heeft weer zoveel losgemaakt en me zo verdrietig gemaakt.Zit nu ook te janken en weet me geen raad.Het is te moeilijk om uit te leggen hoe ik me voeNa het overlijden van mijn kleinzoon begin ik steeds meer terug te vallen .Hulp komt ergens buitenaf want ik ga di voor een Detox opname Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 16 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Ik zag wel de voordelen hoor fran. want ik vind het wel lekker, bijvoorbeeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Oké, Mieke, nu snap ik het beter. Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Mieke,Ik denk ook, dat je moet proberen, je niet het leed van de hele wereld aan te trekken. Want dan kun je, niets meer. Geen krant meer lezen, of tijdschrift, Tv kijken. Kortom niets meer. Want er zal altijd overzwangerschappen iets te doen zijn. Ik begrijp, jou probleem heel goed. Dus ik wil het niet baggitaliseren.(moet je horen, wie het zegt, durft nog niet eens ergens naar toe). Probeer het een plaatsje te geven.Dan raak je erniet zo snel meer door geraakt.liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 16 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 @ Mieke, huil maar lekker, dat is beter. Het is ook heel pijnlijk wat je hebt meegemaakt. Maar drinken helpt niet, dat weet je en het maakt je verdriet erger en niet meer te overzien. Ik hoop echt dat de opname je goed zal doen Liefs Visje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Mieke, dapper dat je dit schrijft. Delen van pijn en verdriet kan een stapje zijn in het onder ogen zien van al die bagger en éen van de redenen waarom je drinkt.Huil maar meid, jank, schreeuw, laat de eerset staan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 @mieke, ok , sorry! Met pijn in het hart neem ik afscheid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 @ Fran, geeft niet hoor, je kunt ook niet alles zien en onthouden@ Visje, ik blijf wel hier hoor en als het anders word dan hoor je het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Knuffie,Wat bedoel je, met afscheid te nemen?Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 16 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 goed zo mieke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Knuf gaat volgens mij gewoon slapen, Fer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 16 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 knuffie, Mieke gaat dinsdag pas voor de detox! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Ik begrijp best waarom ik me al die jaren heb vastgeklampt aan de drank, zelfs ontkend heb dat ik een probleem heb.Waar ik doorheen ga sinds ik niet meer drink is behoorlijk heftig, en ik ben er nog lang niet uit. Ik heb al meermaals het gevoel gehad dat ik er helemaal niet op vooruit ben gegaan (wat natuurlijk zelfbedrog is). Dus ja, ik snap waarom ik zoop, en waarom ik dat ontkende, zodat ik er mee door kon gaan. De drank zorgde er voor dat ik me beter voelde, een poosje. En dat beetje beter voelen was het me waard dat ik de volgende ochtend walgde van mezelf.Nu moet ik ervoor vechten, me op een andere manier beter te voelen dan ik doe, en dat is lang niet simpel, en het kost tijd. Maar in ieder geval kan ik me wel trots voelen dat ik voor taxi kan spelen op vrijdagavond, en dat doe ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Als het de bedoeling is om hier de reden tot gebruik neer te zetten dan was dit er 1-tje van me.Het ging goed met me na de kliniek en ik zou oma worden.En Nu? Mijn dromen zijn vergaanGeen hand in de mijneGeen mond die mij gaat kussen,geen ogenblikken samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 16 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Anna, ja dat je weer gewoon in je auto kan stappen he savonds, dat alleen al kan voldoening geven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden