stien Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Geplaatst 20 februari 2007 Visje, blijft moeilijk hé, maar je bent wel eerlijk. Zelf zit ik ook al de hele dag te tandhakken.Kun je misschien toch beter niets in huis halen.
sneeuwwitje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Geplaatst 20 februari 2007 Goed zo Visje, dat je gestopt bent en weer aan de fris zit.Hopelijk voel je je morgen weer iets beter.Ik was de laatste dagen ook heel erg depri, kreeg weer last van angstaanvallen. Gelukkig gaat het vandaag weer beter, dus Visje het blijft niet altijd donker hoor.
sneeuwwitje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Geplaatst 20 februari 2007 Zit jij ook de tandhakken Stien, na zo'n lange tijd.Blijven hakken hoor, beter dan drinken.
stien Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Geplaatst 20 februari 2007 Visje, hebben de kinderen het leuk gehad met carnaval?Misschien heb je het al verteld, maar heb ik het gemist.
sneeuwwitje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Geplaatst 20 februari 2007 Wat raar, dat je je zo ongerust kunt maken over iemand die je persoonlijk niet kent.Ik bedoel, zelf had ik best een sh"tdag, maar toch was ik de hele tijd met Knuf en Mieke bezig.Twee mensen die ik alleen maar (jammer genoeg) virtueel ken en dan zo'n saamhorigheid.Dat is ontzettend vreemd, ik denk niet dat ik dat zo aan een vreemde uit kan leggen. Die zou me waarschijnlijk niet voor vol aan zien. Nou ja aanzien nog wel:D
stien Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Geplaatst 20 februari 2007 Ja Sneeuwwitje, dat blijft toch regelmatig terug komen. Zeker bij spanningen, nu doe ik het met veel bubbel water en erggggggg veeeeel rijstenootjes. En hier bezig zijn.
sneeuwwitje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Geplaatst 20 februari 2007 Ja, dat is me de laatste weken ook opgevallen, dat afleiding je patroon kan doorbreken.Andere dingen, andere gedachte.
Anna Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Geplaatst 20 februari 2007 Hihi, wat maakt het uit Marion of ze je wel of niet voor vol aanzien? Wij nemen je wel serieus hoor, want we voelen allemaal hetzelfde volgens mij.Ik moet zeggen dat ik wel gespannen ben, maar ik heb gelukkig geen trek. Dus voor iedereen: hou vol, het komt echt goed!
sneeuwwitje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Geplaatst 20 februari 2007 Anna, ik weet zeker dat ze me wel voor vol aan zien, want sinds ik weer aan de alcohol ben, ben ik 8 kilo aangekomen.
visje Geplaatst 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst 20 februari 2007 Ja Stien, de kinderen hebben genoten van het carnaval. Ik moet eigenlijk mijn bedje opzoeken,maar wacht nog op Knuf.
ferry Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Geplaatst 20 februari 2007 Ja mensen, ik word ook nerveus, Knuffie, laat wel lang op zich wachten. Ik weet niet of ze ver door België moet rijden, naar het ziekenhuis.En inderdaad gek Marion, ik ken Knuffie ook niet persoonlijk, maar ben er toch de hele dag mee bezig geweest. Visje goed gedaan, weer aan de fris, je komt er ook wel.
Kohtje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Geplaatst 20 februari 2007 Lieve mensen, Ik heb een SMS je van Knuffie gehad waarin ze alleen maar meldde dat ze nog even ging liggen want ze heeft buikpijn. Misschien zou ze hier straks nog even verschijnen. Verder weet ik niets. Maar dan weten jullie dat ze thuis is en zich nog niet zo geweldig voelt.
visje Geplaatst 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst 20 februari 2007 Dank je Koh, ik ben blij wat te horen.
sneeuwwitje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Geplaatst 20 februari 2007 Ok Kohtje, bedankt.Ik hoop dat ze een goed bericht heeft.
ferry Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Geplaatst 20 februari 2007 Hoi Koh,Bedankt voor je bericht. En nu maar afwachten.Ik ga naar bed, tot morgen.Welterusten, Ferry.
visje Geplaatst 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst 20 februari 2007 Lieve Knuf. Ik leef met je mee, meissie. Ik wens je geen sterkte: een mens mag zwak zijn in zijn verdriet.Ik wens je wel kracht om te dragen wat er op je pad is gekomen. Ik heb een slecht voorgevoel, misschien zit ik er naast en hoop ik voor je dat de uitslag goed is. Lieverd, veel kracht gewenst van mij voor jou en je gezin. 4x:sun: Liefs Visje
sneeuwwitje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Geplaatst 20 februari 2007 Oh, Visje, ik heb ook een naar voorgevoel.
visje Geplaatst 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst 20 februari 2007 Ja Marion ik ook. Ik kan er slecht tegen als ik niet weet hoe het met iemand is, zeker omdat ik Knuf zondag ontmoet heb.
sneeuwwitje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Geplaatst 20 februari 2007 Visje, ik heb haar jammer genoeg niet ontmoet, maar Knuf kennende, was ze met een goed bericht al bij ons geweest. Maar nogmaals ik hoop echt dat ik het hartstikke fout heb lieve Knuf.
stien Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Geplaatst 20 februari 2007 Koh, bedankt voor het bericht.Knuf, ik blijf in mijn dromen gewoon door duimen hoor!Ook ik ga te bed, regelmaat is voor mij erg belangrijk. Truste voor wie gaat slapen.
visje Geplaatst 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst 20 februari 2007 En al mijn kleine zorgen verdwijnen weer als ik mij dit realiseer. Trouwens al mijn zorgen lijken weer vanzelf opgelost of mijn zoon doet alsof. Nou ja, voor mij was het even teveel vanavond. Geen excuus, maar toch gebeurt. Weer een nieuw leer moment voor mij.
visje Geplaatst 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst 20 februari 2007 Truste Stien, stop die duimen niet in je mond he, moet je nog aan een beugeltje later.
Anna Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Geplaatst 20 februari 2007 Kohtje, bedankt voor het doorgeven van het berichtje van Knuffie.Lieve allemaal, dat Knuffie nu op bed ligt had ik eigenlijk wel verwacht. Ze heeft een paar nogal ingrijpende onderzoeken gehad, en daar kun je flinke buikpijn aan overhouden. Ik hoopte dat ze zich goed genoeg zou voelen om nog even te komen piepen, maar dat is dus niet zo.Dit hoeft niet meteen heel slecht nieuws te zijn. De uitslagen zijn niet allemaal gelijk bekend, dat duurt altijd een paar weken. Dus probeer allemaal positief te blijven. Knuffie zit zelf ook enorm in spanning tot alle uitslagen bekend zijn, en ze heeft meer aan positieve steun, dan dat wij met zijn allen in de put gaan zitten.Knuffie meid, ik hoop dat je je morgen wat beter voelt. Ik weet dat je er voor gaat vechten, en we vechten in gedachten allemaal met je mee. Beterschap!
visje Geplaatst 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst 20 februari 2007 Ik ga slapen, I'll keep my fingers crossed. Welterusten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden