Mick Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 @sneeuwwitje:En tòch is het makkelijk te lezen wat er staat... Ik zou er bijna overheen gelezen hebben idnderddad.Nou, ik ga maar weer eens proberen te slapen.Alles goed hoor met mij, lig gewoon even wakker..... niet erg en dacht er net nog aan, wat heerlijk het is om geen kater te hebben (was het bijna vergeten). Maandag kan ik 3 maanden schrijven... Ik ga maar overstappen naar het tellen van maanden, ik vind dat dat nu wel mag.Welterusten....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 Pffffff, ben begonnen met bijlezen. Ik kon gisteren vanaf 10.00 uur niet meer op het forum komen. Zijn er meer mensen die daar last van hebben gehad????Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 Rosie,nog proficiat met je verjaardag. Een dag te laat, maar ben nog bij gisteren aan het lezen.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden