Spring naar bijdragen

Donderdag 22 februari

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 102
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kohtje, ik ga het niet uitproberen hoor. Ik geloof het zo wel.

Rosie en Visje, welterusten. Visje, jammer dat het mis ging. Weet je zelf waardoor? Was het vandaag een dag dat je iets mocht drinken, en ben je over je grens gegaan? Of heb je gedronken terwijl je dat niet zou doen? Bij mij was het probleem dat ik het niet bij 2 glazen kon houden, en dat werd steeds moeilijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Anna, ik mocht eigenlijk vandaag van mijzelf niet drinken. Toch gedaan, en iik heb 10 dagen een logeetje in huis, zijn ouders gingen skieen , hij had geen zin, dus ik heb aangeboden om hem in huis te nemen. Verder geen probleem. maar zij kwamen met bloemen en wijn... Ik had al genoeg op en toch gaat er nog een halve liter doorheen.. Ik voel mij een nietsnut. Tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, tanden al gepoetst, en nu de computer nog afsluiten.

Ja, ik snap het wel Visje. Je krijgt een fles wijn en dan is de verleiding groot. Zoals Koh zegt, hou het morgen maar bij de bloemen. En bedenk waarom je nog meer overstag ging. Ik heb daar veel van geleerd, uitpluizen welke redenen ik mijzelf gaf om die fles open te trekken en toch meer te drinken. En zoals ik al zei, ik werd er knettergek van het steeds bij 2 te moeten houden. De eerste twee weken ging het nog, maar daarna werd het steeds moeilijker tot ik er een keer grandioos de brui aan gaf. Helemaal niets drinken geeft mij veel meer rust.

En nu gaat de computer echt uit. Hoe bedoel je verslavingsgevoelig?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Marion, da's niet zo moeilijk hè? Gewoon stoppen met drinken, roken en zoetstoffen...
En toch blijven we lachen hoor, Marion. Dan zijn we niet drinkende alcoholisten en lachende zuurpruimen. Hoeveel meer tegenstellingen kan een mens verdragen in z'n leven....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...