poly Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Dag beste allemaal,Ik ben Poly en ben toen ik drie maanden gestopt was een tijdje op dit forum geweest.Ik heb er toen veel aan gehad om te praten over hoe ik en anderen met drinken omgaan en vooral met NIET-drinken.Voor mij was en is eigenlijk wel duidelijk dat stoppen de enige manier is voor mij.Daar verschilden de meningen nog wel eens over,en nog denk ik, maar ik denk dat iedereen voor zichzelf meestal wel weet wat het beste is en ervaring speelt daar een grote rol in!Ik wist niet goed waar dit bericht te plaatsen,wilde niet ineens "inbreken" bij de dagdraad maar ik woutoch graag aan de eventuele bekenden van toen en ook alle andere adb-ers laten weten dat ik dus al twee jaar geen alcohol heb gebruikt na een drankperiode van 30 jaar.En zoals sommigen al hadden opgemerkt n.a. v. mijn naam, ik gebruik ook nog steeds geen harddrugs meer en dit nu al acht jaar.Het feit dat ik dus een zogenaamde poly-gebruiker was/ben is ook èèn van de redenen dat ik niet meer op dit specifieke alcohol forum kwam,verder helemaal prima dit!Alle bekenden, gegroet! ik wil geen namen noemen omdat ik er dan misschien èèn vergeet en dat zou ik niet leuk vinden,vandaar...Verder àlle adb-ers heel veel kracht,moed en wijsheid!!! en Liefde...PolyTypefoutje hersteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Poly, ik ken je nietmaar hoop ook minimaalmijn 2 jaar vol te maken:light::musicnote::light::musicnote::light::light::musicnote::light::musicnote::light:gefeliciteerd met je 2 hele jaren droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Hi Poly,Gefeliciteerd met je 2 jaar nuchter. Na je 2e jaar begint het pas. Is mijn ervaring. De eerste 2 jaar waren wordstelen voor mij. Daarna werd het anders. Maar ik wist en weet; ik moet waakzaam blijven.One day at a time! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Superknap Poly! Hoop ook zover te komen:)Fijn dat je het laat weten dat het goed met je gaat. Toch ook een opsteker voor alle knokkers hier.Het bewijs dat het zeker wel kan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
poly Geplaatst 5 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Hallo Jane4, Hanneke en Ekstertje, wat laat, sorry daarvoor, maar niet minder dankjewel voor jullie reactie!!!Toch altijd leuk als er op je gereageerd wordt, en zeker zo positief, dus wouik dit toch even zeggen.Groeten en sterkte met alles,Poly XXX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Hoi Poly,Ik ken je niet maar ik vind het kaaaaaaai goed dat je zowel met de drugs als met de alcohol gestopt bent en dit al zo lang volhoud. Ik ben al een tijd aan het minderen maar klopt! dat gaat niet lukken. Ik stop woensdag, en ik hoop dat ik je over 2 jaar hetzelfde kan zeggen als jij nu hier.Leef je fijn leven zonder gif....Liefs myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Poly, wat geweldig dat je je verhaal weer doet na zo'n tijd! Je bent een voorbeeld voor vele. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maria21 Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Hoi Poly,Ik ken je niet maar je bent wellicht een inspiratiebron voor velen. Ik vind het knap wat je doet en vooral laat!Keep up the good work! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Poly, wat fijn om te lezen, dit is een echte opsteker! Bedankt voor je verhaal, en voor je stoppen met drank en drugs, ChapeauGroetjes Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden