Spring naar bijdragen

2 jaar droog

poly

Aanbevolen berichten

Dag beste allemaal,

Ik ben Poly en ben toen ik drie maanden gestopt was een tijdje op dit forum geweest.
Ik heb er toen veel aan gehad om te praten over hoe ik en anderen met drinken omgaan en vooral met NIET-drinken.

Voor mij was en is eigenlijk wel duidelijk dat stoppen de enige manier is voor mij.
Daar verschilden de meningen nog wel eens over,en nog denk ik, maar ik denk dat iedereen voor zichzelf meestal wel weet wat het beste is en ervaring speelt daar een grote rol in!

Ik wist niet goed waar dit bericht te plaatsen,wilde niet ineens "inbreken" bij de dagdraad maar ik wou
toch graag aan de eventuele bekenden van toen en ook alle andere adb-ers laten weten dat ik dus al twee jaar geen alcohol heb gebruikt na een drankperiode van 30 jaar.

En zoals sommigen al hadden opgemerkt n.a. v. mijn naam, ik gebruik ook nog steeds geen harddrugs meer en dit nu al acht jaar.

Het feit dat ik dus een zogenaamde poly-gebruiker was/ben is ook èèn van de redenen dat ik niet meer op dit specifieke alcohol forum kwam,verder helemaal prima dit!

Alle bekenden, gegroet! ik wil geen namen noemen omdat ik er dan misschien èèn vergeet en dat zou ik niet leuk vinden,vandaar...

Verder àlle adb-ers heel veel kracht,moed en wijsheid!!! en Liefde...

Poly

Typefoutje hersteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4 weeks later...

Hallo Jane4, Hanneke en Ekstertje,

wat laat, sorry daarvoor, maar niet minder dankjewel voor jullie reactie!!!
Toch altijd leuk als er op je gereageerd wordt, en zeker zo positief, dus wou
ik dit toch even zeggen.

Groeten en sterkte met alles,

Poly XXX

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Poly,

Ik ken je niet maar ik vind het kaaaaaaai goed dat je zowel met de drugs als met de alcohol gestopt bent en dit al zo lang volhoud. Ik ben al een tijd aan het minderen maar klopt! dat gaat niet lukken. Ik stop woensdag, en ik hoop dat ik je over 2 jaar hetzelfde kan zeggen als jij nu hier.
Leef je fijn leven zonder gif....

Liefs myriam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...