Spring naar bijdragen

zondag 25-02-07

water

Aanbevolen berichten

@ Joann: O jee, als ik nou maar niet nog 58 keer moet stoppen... Maar je hebt wel gelijk, deze mislukte pogingen zijn allemaal nodig om de juiste mentaliteit te kweken voor die ene definitieve poging..denk ik..
En moet je nou per se een reden hebben om te knuffelen? Mag dat niet zomaar zonder reden??:o

@Francesca: daar ben ik veel te lief voor..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 203
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Even tussen de wel/niet rookperikelen door, wil ik je feliciteren dat je dat glaasje niet gepakt hebt Visje. Wat je beschrijft vind ik heel herkenbaar. Ik ben ook nogal ongeduldig van aard, en verzon ook altijd van dit soort dingen die dan persé precies op deze dag moesten gebeuren.
Inmiddels heb ik ontdekt dat je beter door de week op etenstijd (na mijn werk) naar Ikea kunt gaan dan op koopzondag, want dat laatste is één groot drama. Ik merk ook dat ik, nu ik al langer niet drink, toch wat geduldiger wordt, of in ieder geval beter in staat weerstand te bieden tegen mijn impuls dingen nu, vandaag te moeten doen. Meestal zijn er betere momenten te bedenken, waarop je zelf ook rustiger bent, er minder stress is en dus ook weer minder neiging je frustratie weg te drinken.
Niettemin, klasse dat je een pot thee hebt gezet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...