Spring naar bijdragen

maandag 26 februari

Mick

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 135
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Met dat vier uur tijdsverschil, liggen jullie een behoorlijk eind voor en velen waarschijnlijk al in bed. En dan te bedenken dat wanneer bij jullie de klok vooruit gaat het tijdsverschil nog groter wordt. Vijf uur is het dan.
Tot nu toe een lekkere dag. Er komt een stevig onweer aan hoor ik. Het dondert al behoorlijk en ook de wind steekt op. Tijd om alles te sluiten. Ramen en deuren staan hier altijd open. Anders is het te warm.

Week 9 is voorbij en morgen begin ik vol goede moed aan week 10.

Ik wens iedereen welterusten en mooie dromen. Ik werk nog wat door.

Ariel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben weer thuis. Ik heb een avond channeling gevolgd( meditatie, maar dan kan iemand bepaalde kanalen openen en enrgieen laten stromen). Ik ben geloof ik toch wat te nuchter. Ik geloof zeker in meditatie. maar vanavond schoot ik af en toe toch bijne in de lach. Maar goed, ik ga slapen, ik hoop geen kabouters of Jezus naast mijn bed te zien, want dat zou kunnen gebeuren vannacht!!:D LOL
Tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Visje, mocht Jezus bij je komen spoken stuur hem dan maar door naar Sneeuwwitje om die gremlins te verjagen. Zijn per slot ook een soort duiveltjes toch?

Ik heb ook wel eens een soortgelijke ervaring met meditatie gehad, ik zat de hele tijd tussen mijn oogharen door te gluren of de rest ook al klaar was, maar dat was dus niet zo. Ik ben bang dat ik niet helemaal genoeg rust in mijn lijf heb.

Ik ga naar bed, lekker dromen van mijn nieuwe wasmachine die morgen komt, en proberen er niet aan te denken hoeveel geld hij kost.

Welterusten allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...