Kohtje Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 Welterusten allemaal. Ik kruip er vanavond maar eens lekker vroeg in. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 Truste Koh en de rest.Ik ga zo ook maar es naar bed. Mmmmm, lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ariel Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 Met dat vier uur tijdsverschil, liggen jullie een behoorlijk eind voor en velen waarschijnlijk al in bed. En dan te bedenken dat wanneer bij jullie de klok vooruit gaat het tijdsverschil nog groter wordt. Vijf uur is het dan.Tot nu toe een lekkere dag. Er komt een stevig onweer aan hoor ik. Het dondert al behoorlijk en ook de wind steekt op. Tijd om alles te sluiten. Ramen en deuren staan hier altijd open. Anders is het te warm.Week 9 is voorbij en morgen begin ik vol goede moed aan week 10.Ik wens iedereen welterusten en mooie dromen. Ik werk nog wat door.Ariel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 26 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 26 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 Welterusten allemaal en bedankt voor alle felicitaties... kan ik weer 3 maanden op teren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 Ik ben weer thuis. Ik heb een avond channeling gevolgd( meditatie, maar dan kan iemand bepaalde kanalen openen en enrgieen laten stromen). Ik ben geloof ik toch wat te nuchter. Ik geloof zeker in meditatie. maar vanavond schoot ik af en toe toch bijne in de lach. Maar goed, ik ga slapen, ik hoop geen kabouters of Jezus naast mijn bed te zien, want dat zou kunnen gebeuren vannacht!! LOLTot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 Pas maar op, visje. Je weet niet wat er 's nachts allemaal rond spookt.Bij mij spoken de Gremlins al een paar avonden door het huis, zelfs vannacht heb ik er slecht door geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 Hai SW. Even een kanaaltje openen en ze weg laten vloeien!!! Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luna Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 Lieve mensen,Allemaal nogmaals bedankt voor de lieve felicitaties.Ik ga lekker mijn bedje opzoeken.Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 Slaapwel allemaal!!Ik ga ook straks naar m'n bedje, ik ben gewoon op!!!Tot morgen!!!knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 Visje, mocht Jezus bij je komen spoken stuur hem dan maar door naar Sneeuwwitje om die gremlins te verjagen. Zijn per slot ook een soort duiveltjes toch?Ik heb ook wel eens een soortgelijke ervaring met meditatie gehad, ik zat de hele tijd tussen mijn oogharen door te gluren of de rest ook al klaar was, maar dat was dus niet zo. Ik ben bang dat ik niet helemaal genoeg rust in mijn lijf heb.Ik ga naar bed, lekker dromen van mijn nieuwe wasmachine die morgen komt, en proberen er niet aan te denken hoeveel geld hij kost.Welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden