Spring naar bijdragen

woensdag 28 februari

bibelle

Aanbevolen berichten

Gelukkig Water, ik kon met de reacties van Lucas ook niet zoveel.

Er zijn inderdaad meer vrouwen dan mannen op het forum actief, ik weet ook niet precies hoe dat komt. Misschien dat vrouwen gemakkelijker praten over hun probleem dan mannen. Maar ik denk dat ook mannen met een alcoholprobleem genoeg aan dit forum zouden kunnen hebben, dus ik heb geen idee waarom er zich niet meer aanmelden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo Twan,

Jij stelde in het begin van de middag de vraag over suiker. Nou ik kan ervan meepraten. Toen ik zo'n 3 maanden gestopt was, begon bij mij de trek naar snoep. Ik heb echt wel 2 maanden ontzettend veel gesnoept. Van die blikjes uit Engeland, ze waren niet aan te slepen. En zo van de ene op de andere dag, was het over. Ik reageer zo laat omdat ik nu aan het bijlezen ben.

groet Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrouwen praten altijd meer en makkelijker dan mannen. Wat veel mannen niet weten of beseffen is dat ze ook een vrouwelijke kant hebben. Je moet macho zijn, niet huilen, niet toegeven, mannen zijn de baas... aaarrrggghhh it's killing me dat ik zo ben opgevoed en dat mijn omgeving er nog steeds zo over denkt.
OK ik ben een man en waarom mag ik dan niet soms zwak zijn? Ik verlies ook wel eens, mag ik dat niet toegeven? Wat een opgelegd pandoer zeg.
Vrouwen zijn daar veel makkelijker in, steunen elkaar meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent een man naar mijn hart zo te horen Water. Ik heb een hekel aan die mannen die altijd macho lopen te doen, zogenaamd nooit zwak zijn en denken dat ze alles beter kunnen. Net zo goed als ik het onzin vind dat vrouwen zwak zouden zijn (oké, fysiek zijn we wat minder sterk), en emotioneel, niet kunnen kaartlezen en meer van dat soort flauwekul.

Rosie, ik sleutel niet aan auto's (heb ik trouwens vroeger ooit wel gedaan), maar ik klus wel, sluit zelf stopcontacten aan, zaag, timmer en boor als dat nodig is. Tegenwoordig hoef ik het niet meer zo vaak, omdat mijn zoon redelijk handig is, en sterker dan ik (en preciezer, ik ben nogal ongeduldig). Maar al die dingen deed ik ook al voor ik gescheiden was, want als ik moest wachten tot mijn ex het deed dan zat ik nu nog te wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook zo slapen denk ik, wat een raar geklets ja van Lucas jemineetje nou één ding is zeker hij was aardig ver heen. Zo praat je toch niet als je nuchter bent. Hoop dat het hem morgen beter gaat want dit is niet leuk en ik weet zeker dat als hij morgen dit allemaal naleest hij zich zal schamen.

Slaap lekker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...