Anna Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Gelukkig Water, ik kon met de reacties van Lucas ook niet zoveel.Er zijn inderdaad meer vrouwen dan mannen op het forum actief, ik weet ook niet precies hoe dat komt. Misschien dat vrouwen gemakkelijker praten over hun probleem dan mannen. Maar ik denk dat ook mannen met een alcoholprobleem genoeg aan dit forum zouden kunnen hebben, dus ik heb geen idee waarom er zich niet meer aanmelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Hallo Twan,Jij stelde in het begin van de middag de vraag over suiker. Nou ik kan ervan meepraten. Toen ik zo'n 3 maanden gestopt was, begon bij mij de trek naar snoep. Ik heb echt wel 2 maanden ontzettend veel gesnoept. Van die blikjes uit Engeland, ze waren niet aan te slepen. En zo van de ene op de andere dag, was het over. Ik reageer zo laat omdat ik nu aan het bijlezen ben.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 O, had je het over mijn wasmachine Rosie. Nee, die piept niet, hij is vrij geruisloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Nou als ik zo kijk op wie er online zijn is de balans toch redelijk horizontaal wal mannen/vrouwen betreft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Vrouwen praten altijd meer en makkelijker dan mannen. Wat veel mannen niet weten of beseffen is dat ze ook een vrouwelijke kant hebben. Je moet macho zijn, niet huilen, niet toegeven, mannen zijn de baas... aaarrrggghhh it's killing me dat ik zo ben opgevoed en dat mijn omgeving er nog steeds zo over denkt. OK ik ben een man en waarom mag ik dan niet soms zwak zijn? Ik verlies ook wel eens, mag ik dat niet toegeven? Wat een opgelegd pandoer zeg.Vrouwen zijn daar veel makkelijker in, steunen elkaar meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Hoi Knuffie,Meid ik moet vaak aan je denken, hoe jij je moet voelen, in deze spannende tijd.Hou vol, het schiet nu toch al aardig op, of ben ik abuis.Liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Ik kan best wel praten maar ik ben nu gewoon te moe. Dus ik zeg alleen nog maar welterusten en tot morgen. Een rustige nacht voor allemaal.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Nou mensen, het is inderdaad een hoop gel*l als je er niet bij geweest bent en achteraf zo ff diagonaal leest... Mij niet gelaten, ik heb een goed telefoongesprek gehad. Geit maar lustig verder! Meeeeeh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Je bent een man naar mijn hart zo te horen Water. Ik heb een hekel aan die mannen die altijd macho lopen te doen, zogenaamd nooit zwak zijn en denken dat ze alles beter kunnen. Net zo goed als ik het onzin vind dat vrouwen zwak zouden zijn (oké, fysiek zijn we wat minder sterk), en emotioneel, niet kunnen kaartlezen en meer van dat soort flauwekul.Rosie, ik sleutel niet aan auto's (heb ik trouwens vroeger ooit wel gedaan), maar ik klus wel, sluit zelf stopcontacten aan, zaag, timmer en boor als dat nodig is. Tegenwoordig hoef ik het niet meer zo vaak, omdat mijn zoon redelijk handig is, en sterker dan ik (en preciezer, ik ben nogal ongeduldig). Maar al die dingen deed ik ook al voor ik gescheiden was, want als ik moest wachten tot mijn ex het deed dan zat ik nu nog te wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Pandoer is een oud-hollands woord.En nee, mannen mogen nog steeds niet huilen.Als je huilt ben je zwak. Niemand wil een zwakkeling.Het is opgelegd, in je opvoeding, je opleiding, je omgeving.Ik wil daar van af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Nou, Water, ik heb mijn vader meer dan eens zien huilen, en hij was een prima man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Welterusten Kohtje.Lieverds, allemaal nog een prettige voortzetting. Ik moet morgen helaas vroeg op en de hele dag werken, dus ik ga ook mijn bed opzoeken. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Allemaal welterusten.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Natuurlijk zijn er uitzonderingen, ik praat nu even vanuit mijn eigen gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Ik ga ook zo slapen denk ik, wat een raar geklets ja van Lucas jemineetje nou één ding is zeker hij was aardig ver heen. Zo praat je toch niet als je nuchter bent. Hoop dat het hem morgen beter gaat want dit is niet leuk en ik weet zeker dat als hij morgen dit allemaal naleest hij zich zal schamen.Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 hij wil bij voorbaat niet geconfronteerd worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Geloof jij dat Hij heeft veel onzin verteld en het sloeg nergens op en een dezer dagen in ieder geval zal hij terug komen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Cover your ass heet dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 CU rosie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 LY2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 we zetten nog wel eens een boompje op Rosie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 LY2 = love you too he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Hoi,Nog iemand hier??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Ja Knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Aha, ik ben dus niet het enige nachtuiltje!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden