Spring naar bijdragen

Pietje Puk en Piggelmee 15 maanden ADB


Houtje

Aanbevolen berichten

We kunnen haar niet persoonlijk feliciteren, beiden zijn "abroad" apart dan, dus maar ik weet hoe zwaar de strijd was dus

:musicnote: **** :musicnote: **** :musicnote: **** :musicnote: **** :musicnote: **** :musicnote: **** :musicnote: **** :musicnote: **** :musicnote: **** **** :musicnote: **** :musicnote: **** :musicnote: **** :musicnote: **** :musicnote: ****


:present: **:present: **:present: **:present: **:present: **:present: **:present: **:present: **:present: **:present: **:present: **:present:


PIETJE EN PIGGEL, JULLIE ZIJN JEZELF MEER DAN WAARD GEBLEKEN !!!!! bravO !!!!!!!!!!!!

Wat een fantastische mensen om te leren kennen en bijna echte BN-ers !!!!

Hoera !!! Hoera !!! Hoera !!! Hoera !!! Hoera !!!Hoera !!! Hoera !!! Hoera !!! Hoera !!! Hoera !!!Hoera !!! Hoera !!! Hoera !!! Hoera !!! Hoera !!! (een hoeraatje voor elke maand)

Verder nog wat gele truinen, fietstassen, tegeltjes, en ach, de rest zal U toekomen.

Mensen, een voorbeeld voor iedereen hier op het forum en blijf dat voorbeeld aub !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor ikke niet.
Mij was dringend geadviseerd voorlopig niet te schrijven omdat mijn aanwezigheid leidde tot onoverkomelijke irritatie bij een ander forum-lid. Moet ik nog meer zeggen? Dat kan/mag ik niet.

Ben nooit gebannen geweest.

Ik mis jullie ook heel erg dus lees wel elke dag en houd alles een beetje bij. Als het goed is zie je me af en toe gewoon ingelogd staan.

Ik kan ook gewoon PB's versturen en ontvangen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juist voor mensen die hen niet kennen (voor hun tijd) is het goed te weten dat er gewoon mensen onder ons zijn die 15, 16 maanden (ikzelf, pardon, toch ook een tikkie trots) gewoon halen. Ook al lijkt het minder belangrijk omdat het langer weg is.

Jaaaaaaaaaaaa Koh
Zal ik doen voor je,
met groeten van de beertjes-pantoffels?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he, lieve collega´s

wat een leuke verrassing. Sinds tijden kijk ik weer eens op ADB en dan staat er zo´n leuke opsteker op. Dat vind ik echt fantastisch. Eerlijk gezegd had ik er zelf niet eens bij nagedacht. Maar Houtje, onverbeterlijk, houdt dat allemaal keurig bij. Die moet hele spreadsheets aan haar muur hebben hangen!

Ik ben inderdaad abroad. En wel heeeeeeeel lang en heeeeeeeeeeel ver! Maar ik denk nog regelmatig aan mijn medestrijders.

Heel veel succes en nogmaals dank voor de lieve opsteker

Pietje Puk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...