Spring naar bijdragen

woensdag 7 maart


bibelle

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 75
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Mieke, fijn dat je geen slecht nieuws hebt gekregen. Ben je inmiddels weer wat tot rust gekomen? Ik hoop het. Als je het moeilijk hebt kom je je hier maar even afreageren hoor. Volhouden, je gaat hartstikke goed!

Visje, succes met jezelf afleiden! Veel plezier voor de buis.

Ik denk dat Knuffie even tijd voor zichzelf nodig heeft. Ik was vanmiddag op stap, maar heb toch de hele middag aan haar gedacht. Knuffie, sterkte hoor lieverd, en een heel erg dikke knuffel!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mieke, gelukkig de spanning is er af, tenminste t.a.v. het ziekenhuis. Fijn voor je dat het mee gevallen is. Ook daar zul je moe van zijn, vreet ongemerkt toch aan je. Op naar de volgende drie maanden, en ook dan een positieve instelling! Poehhhhhh, het is me nogal niet wat, wat jullie moeten doormaken.
Mijn petje voor je af hoor, zoals jij daar mee omgaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Sorry dat ik zolang op me liet wachten maar ik moest eerst langs bij de familie met het nieuws en dat nam wel meer tijd in beslag dan ik gedacht had!!

Hier ben ik dan, alvast allen heel erg danke om zo hard te duimen en aan me te denken want ik denk dat het geholpen heeft!!!

De poliepen in m'n baarmoeder zijn goedaardig en worden op 16/3 samen met de andere operatie verwijderd!
de biopten van mijn baarmoederhals zijn niet zo positief maar er is een oplossing voor zonder chemo en zonder radiotherapie!!! Dus ik hou m'n haar en zal me niet zo slecht voelen als de vorige keer!!
Er is vastgesteld dat ik CIN III heb , dus dat is het voorstadium van baarmoederhalskanker! Ik moet op 16/3 gaan voor een OP, het laten 'wegschillen' van het slechte weefsel met een soort van warme naald of zoiets, ik begrijp het zelf ook nog niet allemaal maar ik ben gewoon even heel blij dat het nog geen kanker is, begrijpen jullie!! Ik zoek het later wel eens op maar nu wil ik alleen maar blij zijn!!!

Ik heb ook iets gedronken maar niet meer dan m'n toegelaten hoeveelheid!!! Daar ben ik dan ook trots op!!

Zo, veel liefs van een blije knuffie!!



:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Knuf, wat een opluchting voor jullie! Kom maar even lekker bij en geniet weer even van de rust.
En knap dat je met mate heb kunnen drinken, dikke pluim!
Zo, nu kan ik afsluiten, mijn dag is droog over gekomen, ondanks hartnekkige gremlins.
Welterusten voor straks en tot morgen. Liefs visje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Danke allemaal, jullie zijn echt lieverds!!!!!!

Ik weet dat ik nog niet uit de gevarenzone ben maar het ergste leed is voor mij nu geleden!! Misschien word ik nog een nieuw, springlevend knufje,hihi!!!

Liefs van knuffie!!!

@kohtje, danke , je mag je duimen nu wat rust gunnen!!!
@mieke, echtig en techtig waar, héél erge opluchting!!! Geniet ook maar van je goeie uitslag en je ventje,hihi!!!
@visje, goed dat je die gremlins de baas hebt gekunnen!!!!!! proficiat!! en bedankt om aan me te denken!!!!
@stien, danke voor je duimkes en je lief medeleven!!!
@luna, danke voor je lieve berichtje!!!!!
@anna, :heart:
@ferry, danke voor het medeleven en je interesse en je lieve bericht!!!

En als ik iemand vergeten ben, neem het me aub niet kwalijk, dat komt morgen dan, ok?!!!:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Knuffie:heart:

Marieke, toch fijn dat jullie die man, en anderen in dat revalidatiecentrum, een leuke avond hebben kunnen bezorgen.

Rosie, ik heb je berichtje eerder vandaag gelezen, en ik betreur het dat je je terugtrekt van het forum. Maar ik kan het wel begrijpen. Ik weet dat het een regel is dat er geen schuttingtaal op het forum gebruikt mag worden, maar als het gebruik van dat soort taal (en ik vind dat woord niet eens zo erg) al bewust gemeden wordt, vind ik de reactie van de moderator wel heel erg flauw. De censuur schiet hier volkomen zijn doel voorbij als je het mij vraagt.
Ik hoop je toch ooit nog een keer terug te zien, ik stelde je bijdragen op prijs. AL je bijdragen.

Ik ben opgelucht met het nieuws van Mieke en Knuffie, en ik had zelf een leuke dag. Maar nu ben ik moe, dus ik wens iedereen welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

net thuis, en met m'n jas nog aan snel de computer aangezet.

wat een goede berichten!

mieke en knuffie: gefeliciteerd dat jullie grootste angstdromen niet waar bleken te zijn; nu dus op naar de volgende halte: medicijnen voor de een en een OP voor de ander. ik blijf met jullie meeleven hoor!

dan hebben alle duimen en de opgestoken kaarsjes ook echt geholpen! misschien ook de HM wel, als die helpt met droog zijn, dan vast ook wel met dit soort levensbelangrijke zaken.

voor ieder die vanavond met gremlins vecht, thuis of bij het kaarten in de kroeg: hou vol.

en wie wel even wat mag hebben: hou het beperkt tot wat je van te voren van plan was!

ik ga naar bed, morgen een dag met veel gesprekken, dan wil ik uitgeslapen zijn. welterusten allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat een goede berichten, schreef ik net, maar dat geldt dus niet voor rosie, dat las ik nu pas (ik las uit nieuwsgierigheid naar knuffie en mieke vanavond achterstevoren).

niet doen hoor! net als de anderen kan ik je niet missen, in die korte tijd heb je mij al zo veel gegeven, dat smaakt naar meer, veel meer! blijf dus als je blieft schrijven als je het aankunt. blijf in elk geval ook lezen, want dan kan ik je elke dag laten weten dat ik je mis! :huh:

welterusten, en tot de volgende keer! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom ik ook nog even langskleppen. Eenmaal terug van het modeltekenen eerst alles even bijgelezen en dan nu als spuit elf ook nog even m'n gelukwensen neertypen voor Mieke en Knuffie. Wat een heerlijke ontlading van een lange zenuwslopende periode moet dat zijn. Ik kan in elk geval weer een beetje opgelucht ademhalen.

En nu naar bed... welterusten allemaal en tot een volgende keer.

O ja, Rosie, laat je niet kisten meid. Je hebt veel moois en goeds te vertellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Allen,
Iedereen een dikke :sun: voor de lieve ondersteuning naar mij en ook naar Knuffie toe.
Ik kan nu hier het draadje weer oppakken .
Ga zo lekker naar mijn schaapjes toe en hoop dat ik lekker in dromenland beland.
Morgen weer een drukke dag voor de boeg, zit deze week stampie vol met afspraken, maar goed het is ff niet anders.

Die Detox opname lijkt wel maanden geleden, maar pas strak een week thuis.
Achteraf was dat ook heel vermoeiend.
Maar nu is nu en ga lekker pitten.
Kom mo nog wel ff langs waaien om te zwaaien.

Sweat dreams

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ben weer opgestaan, want ik kon niet slapen. Bij de AA was het erg heftig, confronterend. Er was iemand die zich schaamde voor zijn bezoeken aan de AA. En dat terwijl hij pas 3 maanden droog staat.Hij werd zelfs kwaad op reakties van de anderen. Mensen die al meerdere jaren droog staan. Die hem vertelden, dat zij dat in het begin ook hadden. En dat het over gaat. Maar hij werd steeds heftiger en niet rustig te krijgen. En toen kwam uiteindelijk de aap uit de mauw. Hij schaamde zich niet voor de AA. Maar hij dacht na 3 maanden al klaar te zijn met zijn drankverleden van een kleine 30 jaar. Hij is alles kwijt geraakt, gescheiden, ziet zijn kinderen al meer dan 10 jaar niet meer. Zijn kleinkinderen, nog nooit gezien. Geen contacten meer, met broers en zusters. Dus echt alles verzopen. En pas 3 maanden droog, dan ben je nog erg vatbaar voor terugval. En kun je niet verwachten, dat alles weer wordt, zoals het is geweest.
Je zult eerst echt droog moeten staan, laten zien, dat je het kunt. En werken aan je zelf. Zorgen dat je alles weer op de rails krijgt en moeten veranderen. Zodat je zelf weer de moeite waard wordt en weer iets kunt betekenen voor een ander.

Het was zo confronterend, dat ik van geluk mag spreken, dat het bij mij niet zo uit de hand is gelopen.
Dat ik mijn vrouw nog heb, mijn huis en alle andere leuke dingen. Deze avond bij de AA, heeft me weer eens met de neus op de feiten gedrukt, dat ik echt HOOP, dat ik niet meer zal gaan drinken. Maar ook weer laten zien, dat ook ik er met mijn 7 maanden, nog lang niet ben. En ook nog een lange weg te gaan heb. Want nu komt het erop aan, in de praktijk te brengen, wat ik heb geleerd tijdens de Tactus therapie.
En ik kan nu al wel zeggen uit ervaring, dat de paar keren, dat ik bij de AA ben geweest, alleen maar vruchtbaar zijn geweest. En dat ik zeer zeker het eerste jaar de bijeenkomsten trouw zal blijven bezoeken. Omdat ik denk dat ik het nodig zal hebben. Want met het forum alleen kom ik er niet. En wat ik nu zeg, IS NIET ROT BEDOELD OF AFBREKEND.

Ik heb heel veel aan het forum gehad en nog steeds. Ik ben al mijn medestrijders dankbaar, voor de hulp, die ik heb gehad.Daar voor dank je wel. Maar schrijven en praten, zijn twee verschillende dingen. En daar bedoel ik mee, ik schrijf iets en krijg reaktie. Zit ik aan de tafel, krijg ik een dialoog en zie ook emoties. En kan direct reageren. Er ontstaan dan geen misverstanden, want je kunt het meteen uitpraten. Ik hoop dat ik een beetje heb kunnen duidelijk maken, wat ik bedoel.
Ik blijf hier schrijven, want ik kan jullie nog niet missen, jullie zijn allemaal kanjers.

Zo en nu ga ik proberen te slapen.

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...