anjo Geplaatst 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2007 Hallo Rosie, ga jij me vertellen over Eastenders, Ik dacht het niet. Ben toevallig op de set geweest met de vraag op een date met "Ian" Dacht het niet.Deze vrouw heeft geborreld met Richard Gere. Geen grapje, echt waar in een ander leven. Mijn oudste dochter heeft er nog steeds een complex van. Ook geen grapje helaas.Heel leuk allemaal maar het brengt je niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2007 Dat gaat lekker. Ik heb het idee dat ik de hele dag al achter Rosie aanloop, reageer ik dan is ze weg.Zeg meiske, bel me gewoon even is wel zo gemakkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2007 Ik ga zo slapen maar ben ontzettend ongerust over Water. Ik hoop dat hij nog even een teken van leven geeft. Dus Water........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2007 Beste mensen,Ik ben vandaag al een paar komen lezen. Ik heb echter nog geen zin om op iets te reageren. En inspiratie ontbeert ik vandaag ook. Misschien straks. Ik ga beginnen in dat boek Help ik (ver)zuip, dat is vandaag met de post gekomen en ik had net een Baantjer uit.Ben benieuwd.Tot straks.Corinne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2007 Cpas, als je een echte lezer bent, lezen we je vanavond voorlopig niet op het forum.Niet te veel buikschudden, een herkenbaar boek. Veel leesplezier en veel lering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2007 Water, ik hoop dat je mee blijft schrijven. Ooit wordt het beter, echt waar. Bah wat een cliche he?Ik stuur je een beetje zonneschijn, wie weet piept er een straaltje bij je door liefs,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2007 En Rosie, wat is goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2007 BB: 7 maanden, geweldig!!!Anna, knap hoe je met alles omgaat en aanjezelf werkt.Rosie, vreselijk dat je 2 keer zoiets meegemaakt hebt, kan me voorstellen dat je niet meer durft. Maar je lijkt me een veel te slimme meid, zonde als je capaciteiten ondergesneeuwd worden door deze ervaringen. Wedden dat je voor je 65e ergens een hele leuke baan krijgt?Niet dat werken nou het belangrijkste in het leven is, er zijn meer manieren om je leven te vullen.Marieke, fijn dat je zo van je muziek geniet. Heel belangrijk, wees er maar lekker veel mee bezig.Ik heb energie!!! Niet te geloven. En ik ga lekker niet drinken!! Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2007 Voor wie niet Rosie? Volgens mij heb jij heel veel capaciteiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2007 Rosie, zijn je gevoelens met voeten getreden op dit forum of is er iets anders aan de hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2007 O jee, wat is er aan de hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2007 'k zie dat je een vorig berichtje hebt aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2007 Moet nu uitloggen. Rosie, laat je eten niet verpesten. liefs,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2007 He Rosie, wat is er aan de hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2007 Kijk hier baal ik dus van. Er gebeurd iets en het is ongrijpbaar voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2007 Ja Anjo, daar kan ik ook niet tegen. Ik zit net bij te lezen en snap er helemaal niets van. Nou ja, ik zal het er maar op houden dat we allemaal een beetje gevoelig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2007 Ik begrijp ook niet wat er aan de hand is. Ik log maar uit.En kijk morgen, maar eens of de bui is overgedreven.groeten Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2007 Rosie, ik hoop dat je later nog even wat van je laat horen, even laten betijen?Op t.v. vanavond, uitzending Man bijt Hond. Was de uitleg van het woord alcohol.AL....CO......HOllen! Dat is dus wat het doet, niet dollen maar hollen! Klinkt enigzins bekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2007 Rosie, we kunnen het uitpraten, zonder dollen of hollen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2007 Met stil zwijgen schep je geen duidelijkheid. Een ieder zou zich op deze manier aangesproken kunnen voelen. Nu hoef ik een avond niet om 21.00uur naar bed en heerst er spanning op het forum, dat vind ik erg jammer. We zijn allemaal "droge" zeer gevoelige mensen, maar hopelijk een klein beetje zover, dat we elkaar kunnen aanspreken als er iets verkeerd valt.Ik heb van de week ook al eens aangegeven dat ik blijkbaar nogal "bot" over kan komen. En geloof me die voelde ik goed. Nu dus AL..CO..d.ollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2007 Rosie, die kunnen dus achteruit maar ook vooral vooruit rollen of holle!!Maar je kunt er ook in trappen en dan wordt het stappen of je blijft plakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2007 Stien,Het zal dan vast aan mijn aangetaste hersepan liggen...ik heb jou nog nooit op botheid kunnen betrappen..Ook vandaag niet...........!!!Dus laat gaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnn....Het is niet van levensbelang!!!!!!!!!!!!Geniet nou juist even van je verworven vrijheid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2007 Ik laat het ook gaan, ben het kwijt, maar het kwam toch weer even boven.Vrijheid.......eigenlijk wel een heel mooi woord. Het gevoel is er nog niet helemaal bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2007 Hallo lieve mensen,Hoop dat het met iedereen goed gaat!Niet alles bijgelezen van de afgelopen dagen, maar wel stukken...Zaterdag weer een dag gehad van de bewustwordingscursus en was een vermoeiende dag.Kwam die dag weer eens mezelf tegen en herkende de eenzaamheid (en de angst voor afwijzing), die Mick een paar dagen geleden beschreef. Ja...je komt jezelf tegen, hoe dan ook....Het verleden vormt je en dat hebben ze me zaterdag even heel goed duidelijk gemaakt....Zo van: oooh jaaa natuuuuurlijk, daar komt dat vandaan.Zorg om dat nu te doorzien!!! En het langzaam los te laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2007 Rosie, dat is ook moeilijk. Schriftelijk zijn veel dingen voor tweeerlei uitlegbaar. Ik schrijf ook wel eens wat dat anders begrepen wordt als bedoeld, je kunt dan uitleg geven hoe je het wel bedoelde of het laten gaan voor wat het is. Vanavond had je kunnen volstaan met maar een paar woorden als, "dit vind ik geen leuke reactie" of zoiets. Dan kan iemand een weerwoord geven, nu tast een ieder in het duister toch?En gevoelig, zijn er velen van ons. We schrijven hier niet voor niets maar met een bepaald doel. Ik vind het juist erg fijn dat je veel met ons deeld. Al blijft het soms moeilijk om op je woord keus te letten i.v.m. de moderator. Maar ook die is nodig, anders zou het wel vaker hier geheel uit de hand kunnen lopen. Ik hoop dat je dat met me eens kunt zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden