Spring naar bijdragen

Dinsdag 27 maart 2007

Mick

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Pffff, lag nog zo 'lekker' te slapen.... geeeeeeuw gaaaaap knars
Zit hier met mijn bak biogarde.... weet nou niet meer of ik 'nuchter' moest zijn voor de opname?!! :P

Vind operaties best wel eng, maar 1 ding vind ik wel fijn.... ik mag straks heerlijk legaal languit op de bank.

Fijne dag allen, tot gauw.

Groet, Mick

--------------------------etc.

Beter niet nuchter het ziekenhuis in, dan niet nuchter het ziekenhuis in (tja, ook maar eens een 'uitzwaaier' :D)!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 146
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik ben de hele dag weg, maar vol met leuke en lekkere dingen, en genoeg afleiding van mijn 'ik ben zo zielig' gevoel; de gremlins zitten in de kooi bij rosie (hij is toch goed op slot hoop ik?), en de zon gaat schijnen. het wordt vast een fantastische dag! vanavond uit eten met onze jongste zoon, dus het wordt vast laat. liefs allemaal, en mick: als je thuis terug bent, lekker op de bank uitzieken! tot vanavond laat, allemaal :rose:

..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonnig en Zacht

Vandaag is het zonnig en wordt het een graad of 16. De wind komt uit oostelijke richtingen en is meest matig, 3 tot 4, in het Waddengebied soms vrij krachtig, 5. Komende nacht is het helder en daalt het kwik tot rond 6 graden. Morgen is het zonnig en opnieuw zacht met maxima rond 16 graden. Aan het eind van de middag verschijnen er in het zuiden en zuidwesten wel een paar wolkenvelden maar het blijft droog. De wind neemt wat af en draait naar het zuidoosten.

---

Goedemorgen allemaal,
Mick, sterkte! :present:
Vandaag is het fijn om de weerman te zijn...

Iedereen een fijne dag!
Liefs, Twan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is hier ook Zonnig en Zacht buiten, maar binnen een puinhoopje.
Het ideale recept tegen mogelijke Gremlins: neem een flinke griep, dagje of 4-5 kotsend om de pot hangen, je realiseren dat je er niets aan kan doen, je valt 3-4-5-6-7-8-9 of zo kilo af dus daarna niet meer eten, en je zin in alle slechte dingen is meteen over. Koffie, roken, en de rest. JUKKKKKK!!!!!!

Heb 5 dagen in bed gelegen, niets voor mij, dok drie keer geweest, niets voor mij, en nu nog steeds een tikkie gammel, nou daar houden Gremlins niet van.

Ga nu maar eens kijken hoeveel ton wasgoed mijn geliefde gassies hebben geproduceerd de afgelopen week, vrees het ergste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sneeuwwitje: erg dat je niet kon slapen vannacht.

Ik ga me zo omkleden (ik zit hier nog in pyama) en dan ga ik winkelen. Ik moet eccht wat nieuwe kleding. De boodschappen die ik het meest haat, ik heb echt een hekel aan klerenwinkels.
Onbegrijpelijk voor de meeste vrouwen, ik weet het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal niet zo gek hoor Corinne, ik heb een hekel aan alle winkels en aan winkelen in het algemeen. In een kledingzaak hou ik het hooguit een kwartier vol, dus dat schiet niet op als je echt iets nieuws nodig hebt.

De laatste tijd snoep ik zoveel, dat de broeken die me te wijd geworden waren door niet te drinken me waarschijnlijk over een poosje weer passen. Maar of ik daar nu blij mee moet zijn? :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna,

Ik ben 1,61 m kort, weeg momenteel 62 kg, heb korte benen en een lange romp, brede schouders, weinig buste. Dus geen standaard maatje. Bovendien wil ik altijd lange mouwen en hoogsluitende bloezen. En geen schreeuwerige kleuren.
Moeilijk mens ben ik als het om kleding gaat.
Voor vrije tijd is het niet zo moeilijk: een jeans, al dan niet met omgeslagen pijpen, een eenvoudige bloes en een vest. Maar ja, dat is niet geschikt voor sollicitaties en andere gelegenheden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mick,
Ik hoop dat het allemaal is meegevallen. In ieder geval is het nu achter de rug, hoop dat je niet te veel pijn hebt en weer snel het vrouwtje mag zijn.

Ik zag dat Kohje gisteren was ingelogd. Ik moet toegeven dat ik best wel veel aan hem denk en dat ik hoop voor hem het zonnetje ook weer snel gaat schijnen.

Zelf vond k het nooit zo erg om te winkelen maar als je niet in de bui bent zal je ook nooit iets vinden.
Ze maken het ook niet gemakkelijk in de winkels, wat doen ze in hemelsnaam met die spiegels?
Ik heb vrijdag hele lieve ballerina's gehad, 15 Euro en ik ben helemaal blij. Ze zijn ook gewoon leuk.
Heb gisteren mijzelf over mijn trots heen gezet en heb een vriendinnetje gebeld. Ik was niet naar haar feestje gegaan en ik weet dat ze dat heel belangrijk vind. Had dus niets meer van haar gehoord en was er een beetje p... over, Het is maar net wat je belangrijk vind. Maar het zat mij wel dwars. Dus gisteren maar door de zure appel gebeten en het boetekleed aangetrokken. Bleek dat het haar ook dwars zat.
Wat doen mensen elkaar toch aan? We zijn al meer dan 30 jaar bevriend en dan zou je het door zoiets laten verknallen. Stom.

Gebruik nu een week mijn medicijnen voor mijn schildklier en ik moet zeggen dat ik me veel stabieler voel. Jammer, dat het zo lang geduurd heeft voordat het duidelijk werd dan had ik misschien mijn werk nog gehad.
Wat nu wel duidelijk word dat het niet meer gebrek aan energie is dat me op de bank houd maar een soort gewoonte. Tijd om dat eens te doorbreken........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Anjo,

He misschien moet ik met Pasen mijn man en kinderen en mijn familie maar eens een uurtje alleen laten om mijn oude boezemvriending op te zoeken. Ze hebben geen telefoon, dus ik kan niet een afspraak maken en het is toch te ver om op de bonnefooi te gaan. Wij zijn al vriendinnen van de lagere school. De laatste 20 jaar hebben we alleen contact via mijn moeder. Dat is ook niet veel.
Goed dat het nu goed gaan met je schildklier, zo houden.
Doei

P.S. ik ben nooit in voor winkelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

corinne,

Moet je doen! Ik weet dat sommige mensen niet zo vriendinachtig zijn maar voor mij zijn ze behoorlijk belangrijk. Ook tijdens mijn huwelijk. Voor sommige mensen is dat vreemd omdat er ook vrienden bij zitten. Heb ik zelf niet zo'n problemen mee, het blijven gewoon mensen in wat voor pakje ze ook zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net in het zonnetje gewandeld, met mijn hond natuurlijk, die nu uit dankbaarheid op mijn schoot probeert te kruipen. Wat een luxe hè, slechts 50% werken. Anders kon ik dit niet.

Corinne, je lijkt inderdaad wel wat op mij. Ik ben 1.60 m, weeg 56 kg (was 55 maar ik snoep weer teveel, en toen ik nog dronk 62!), brede schouders, en bijna geen taille. Ik kan dus ook niet gemakkelijk iets vinden dat past. En daarbij heb ik een hekel aan pashokjes, drukke winkels en gedrang. Dus ga er maar aan staan, zeker in de uitverkoop.

Ik heb dicht bij een van de locaties waar ik werk een Albert Heijn gevonden waar je zelf je boodschappen kunt scannen en afrekenen. Ideaal zeg, niet meer in rijen staan (er maken niet zoveel mensen gebruik van), geen voordringers. Hebben ze vast uitgevonden voor mensenschuwe wezens zoals ik.

Anjo, blij dat je je wat beter voelt. Had je die medicijnen nu maar eerder gehad. En hartstikke goed van je dat je die vriendin hebt gebeld. Wat kan zoiets simpels, waar je zo tegenop kunt zien, voor een opluchting zorgen hè? En met dit mooie weer moet het toch ook lukken om van de bank af te komen.

Mick, ik heb aan je gedacht vanmorgen. Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je je niet te beroerd voelt van de narcose.

Knuffie, heelhuids door de nachtdienst heen gekomen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, wel weer goed aansterken hoor, want het is niet niks, als je zo'n griep hebt gehad.
Je kunt dan nog beter last van de Gremlins hebben, want die kun je wegjagen.

Mick, ik hoop dat het meegevallen is en dat je vanavond niet veel last hebt.

Twan, bedankt voor het mooie weer, mag je vaker doen zo'n weerbericht.

Corinne en Anna, lijkt me moeilijk als je klein bent met kleren kopen en alles eerst moet korter maken voordat je het aankunt. Ik ben 1.74m, dus bij mij is de broeklengte altijd gelijk goed,

Anjo, ik mis Kohtje ook een beetje. Fijn dat het met jou weer wat beter gaat. Het is inderdaad te gek voor woorden, als je daardoor je werk bent kwijt geraakt.
Ik heb ook nog goede oude vrienden om op te zoeken, lijkt me een goed idee.

Ik heb al 3 nachten zo slecht geslapen, ik heb het gevoel vandaag alsof ik een kater heb, zonder hoofdpijn. Ik ben niet vooruit te branden.
Ik heb weer wat gehoord over die vennoot het weekend en dan zit ik me weer zo op te naaien, dat ik het niet naast me neer kan leggen.
Maar goed ik heb niet naar de drank gegrepen, dat is weer een pluspunt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Anna,

Ik woog voor onze zomervakantie 57 kg, maar na de vakantie was dat 66 kg. Maar dat komt wel weer goed.
Jij bent dus ook kort en toch te lang om lid te kunnen worden van zoiets als de bond voor korte mensen (dan moet je geloof ik minder dan 1,50 m zijn).
Misschien moet ik zelf maar weer eens iets gaan maken, maar ik zie altijd zo op tegen het patroontekenen en aanpassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...