Spring naar bijdragen

Dinsdag 27 maart 2007


Mick

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 146
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@anjo, wat goed dat je bent gaan opruimen, dat geeft uitzicht, en meer dan in de kamer alleen hoop ik; wat rot dat je op die manier je rijbewijs bent kwijtgeraakt.

eerst gewoon leven zeg je, dat is de eerste prioriteit denk ik, gewoon leven, zonder bitterheid en boosheid, en zonder AD, ik hoop toch zo dat die schildkliermedicijnen goed gaan werken,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee, ben ik me daar leip aan het typen zijn Rosie, Joann en bIbelle er ook.
Gezellig.

Joan, bij de algehele opruimziekte hoort natuurlijk ook een adressenboek. Gaat alles goed meissie?

Rosie fijn dat je er weer bij ben. Ja gek is dat. Da=t daar je hele schoonvader inpaste, gaan jullie hem verstrooien in Spanje? Betekent dat dan op reis met schoonmama? Oei

Oh Bibelle, ze de schildklier 17 geleden getest maar dat ding gaat zich compenseren en als je dan de pech hebtt dat dat het net die ene week was dat hij goed werkte. Dan is er dus niets aan de hand.
Zoals ik al zei ik ga niet bitter of boos worden. Als het nu maar goed komt.
De laatste 3 jaar geen puf gehad voor wat dan ook en dan dit er bovenop, ik ben bozer op mijn huisarts.
Twee jaar geleden toen dit allemaal begon heb ik duizenden Euro's naar hen gebracht en hij heeft mij niet serious genomen. Ik was toen niet verzekerd. Ik zal op zoek moeten naar een nieuwe huisarts.

Ben je al weer een beetje gewend aan de stilte in huis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@corinne en marion, wat jullie schrijven gaat ook weer mee in mijn doosje voor de 51e dag; ik kom denk ik toch uit op voorgoed stoppen met drinken, want ik denk dat ik het ook niet kan, om het bij 1 of 2 glazen te houden. maar ik mag nog 13 dagen denken, maar ik neem jullie verhalen als een ongevraagd adviers mee in mijn doosje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Bibelle,

Zo handig ben ik nu ook weer niet. Ik moet ze uit de boekjes halen. En voor aanpassing heb ik dan mijn moeder nodig, die is/was naaister van beroep. Voor het gelikt maken van een patroon kan ik niet zonder haar, zij weet precies hoe ze maten moet opnemen en verwerken. Dus voor mijn dochter kon ik dat wel, maar bij mezelf kan ik geen maten opnemen. (Hoewel, mijn zwangerschapsbroeken heb ik toch mooi zelf ontworpen en gemaakt.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hierzo, 1tje roept wat is het stil en jullie zijn zomaar twee bladzijden verder...
Onderschat niet wat dit forum met jou doet, en onderschat zeker niet wat jij met dit forum doet. We zijn hier voor elkaar. Ja, Anjo, ik ben een "oudgediende", maar nooit uitgeleerd, en de strijd gaat nog jaren door. Dat weten we allemaal.
Dat het nu even stil is kun je ook als een goed teken opvatten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@marion: van mijn huisarts krijg ik tien slaappilletjes per kwartaal; dan kan ik er niet verslaafd aan raken. ik doe meestal zo: als ik drie nachten niet of slecht heb geslapen mag ik 1 nacht een pilletje, om er niet aan onder door te gaan, en dan ook zonder wekker naar bed, meestal helpt dat wel, en dan kan ik daarna vaak weer nachtenlang goed slapen, de heksenkring is dan doorbroken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@anjo,
nou dat is wel duidelijk bij jou dat je beter functioneert als de zon schijnt; wat een energie, en wat een plannen nog; alleen wat bloed zweet en tranen, en dan zit je er weer warmpjes bij.
leuk dat je voor je kleinkind een jurkje in delfsblauw gaat maken.
je begrijpt al dat ik je niet aan een patroontje kan helpne, sinds de middelbare school heb ik nauwelijks meer gedaan dan zo nu een dan een knoop aanzetten, of een losgeraakt naadje bij elkaar harken.

waarom hebben alleen oude bessen een engelse smaak?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke, ik heb vroeger ook drugs gebruikt, en deze pillen geven mij een soortgelijk gevoel, maar dan veel heftiger en veel langer. Dat wil ik dus absoluut niet meer, daar ben ik allang vanaf. Ik slik hooguit 1 asperientje per maand en verder al tientallen jaren geen pillen, misschien ben ik daarom wat gevoeliger daarvoor. Misschien bestaat er wel wat milders maar mijn aversie tegen dat gevoel wordt nooit meer minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@rosie: inderdaad bizar om een asbak mee te krijgen bij de as van een dierbaar overleden mens! dat is misplaatste humor, wie verzint er nu zoiets?

wel goed dat je de as verstrooien gaat op een dierbaar plekje, waar hij graag was. lijkt me een mooi moment, ook al is het heel verdrietig, dat hij er zelf niet meer is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...