BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 En omdat ik zo blij ben wil ik ook nog even met jullie delen wat ik ga eten. Gezelli he!!! Haha.Gebakken rode paprika, krieltjes, lekkere sla en twee, jawel, twee tartaartjes, mmmmmm. Ga vroeg eten, heb beretrek:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Pas maar op, dat je niet te dik wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Eet smakelijk, BamBam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Mensen,Ik moet er zo van door. Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Ga jij je blauwe penning nou maar scoren, spuitelf!Bedankt Corinne, het was heerlijk, nu lekker uitbuiken en ff roken, hihi, sukkel ben ik toch.Ik ga ff uitloggen, het onweert hier, brrrr, heb ik een hekel aan. laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Tsssssss..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Ook lekker Marieke, eet smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 dag allemaal: ik ben weer terug van een dag lekker werken; zelfs tijdens de lunchpauze hen ik geen tijd gehad even te komen piepen; ik ga nu eerst koken, eten, vaat doen, en mij poststapel wegwerken. als ik dan nog niet in slaap gesukkeld ben boven mijn toetsenbordje dan kom ik beslist alles lezen en heb ik zelf ook nog wat te melden, hoop ik. tot later dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Nou hopelijk loopt de site niet weer vast zoals deze week wel vaker gebeurde. Net als ik wil antwoorden.Marieke, ik dacht al ben je nou een heilige geworden . Dat temperament past volgens mij wel een beetje bij je en een mens moet zich ook af en toe even uiten. Wat die dromen over drank betreft: ik droomde van de week dat ik boven een kroeg woonde, bier zat te slempen en vreemd ging!Zijn het niet gewoon de dingen in ons die we van onszelf niet mogen willen en die dan in onze dromen lekker als olifanten langs komen stampen.BB zit het ook niet zo met dat roken van je? En maar roepen dat je het vies vindt, puber! Ferry, je moet wel melden hoe fijn het is om niet te drinken, daar doen we het toch voor! groetjes,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Kan iemand mij uitleggen wat die melding van birthday missloa betekent? Staat zo'n melding er vaker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Ja Kate, als jij je geboortedatum hebt ingevuld komt jouw naam daar ook een keer te staan. Doe maar, lekker gezellig.'Leuke' dromen heb jij ook:D maar ja, over dat soort dingen kun je beter dromen als echt doen:)Hoezo puber, ikke????????? Haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Ja, alle schandelijke dingen bij elkaar he :$ Doe ik in het echt niet hoor!Ik ga echt niet mijn geboortedatum invullen, straks word ik nog herkend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Ach joh, wie kent jou nou:o:)Er zijn zoveel mensen jarig op 3 juni!Hoe gaat tie met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Ik droom altijd dat ik braaf in de kerk zit aan een kopje thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Liegpeuk. Vanacht was je nog oude vrouwtjes aan het pesten:wacko:Kate, where are you? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Jaha, dat moeten wij zeker geloven Mick!!!Hoe voel je je?Met mij gaat het nog goed, bereik morgen een kleine mijlpaal. Piepklein dan. Nee, ik zit niet naar complimenten te vissen! Af en toe de neiging om te gaan twijfelen maar so far so good. Doet me denken aan de droom van Rufus (heet hij zo?): het ziet er zo mooi uit, die champagne, maar naderhand donder je in de vijver! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Oh, daar was je alweer.Tja Kate en dat met je nette pak aan.je krijgt toch een compliment. BRAVO, HULDE, ga zo door!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 BB, de peuken dringen nu zelfs in je taalgebruik door! Je bent geobsedeerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 HAHAHA, je hebt zooo gelijk.Ik wil roken ook al vind ik het echt heeeel erg goor, ik vind roken stoer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Of doe je in het echte leven zulke wilde dingen Mick dat je geest 's nachts rust zoekt in de kerk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Kate, hahahahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 BB, zie nou wel dat je een puber bent. Lekker samen met andere rokers samenhokken zeker, doen ze bij de AA toch ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Ja in zo'n goor stinkhok, BRAAK echt heel goor, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 En thuis maar zeggen dat ik naar de AA ben geweest terwijl ik in werkelijkheid..... nee geintje, maar ik stink dan wel alsof ik naar de kroeg ben geweest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Vroeger, lang gelee had ik een echte Zippo. Vond ik zo stoer! Misschien koop ik er wel weer eentje, ben em ergens kwijtgeraakt. Nou ja ergens, vast ergens in een kroeg ofzo, kan ik me zo wat bij voorstellen:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden