Spring naar bijdragen

Donderdag 29 maart


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 193
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb nog niet bijgelezen, want ik ben net wakker.
Ik ben de hele nacht bijna wakker geweest en vanmorgen tegen 7.00 uur in slaap gevallen.
Mijn hele bed lag vol met Gremlins vannacht en ze kwamen alleen bij mij en niet bij mijn man, grrrrr wat een rot nacht zeg..
Zo nu eerts koffie, daarna lees ik wel even bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mick,

Komt dit een beetje overeen met je gedachten?
@ECHO OFF
SET COMSPEC=C:\COMMAND.COM
SET TEMP=C:\TEMP
SET TMP=C:\TEMP
PATH=C:\WINDOWS;C:\DOS;C:\UTIL
PROMPT=$P$G
CD\SYS\MUIS
LH /L:2,45376 IMOUSE
CD \
LH /L:1,6608 DOSKEY
LH /L:0;2,45504 /S C:\DOS\SMARTDRV 1024
CLS
CALL C:\DMENU\MENU.BAT

@ECHO OFF
C:
CD \DMENU
SET T=C:\TEMP.FIL

:LOOP
C:\DMENU\DOUGMENU.EXE C:\DMENU\HOOFD.MNU
IF ERRORLEVEL==2 %T%
IF ERRORLEVEL==1 GOTO : QUIT
CALL %T%
GOTO :LOOP

: QUIT
CLS
ECHO.
ECHO.
ECHO Start het menu door MENU <ENTER> te typen.


Dit zijn maar simpele DOS batchfiles.

Ik droom weleens dat ik een kaartspel speel. Wordt ik af en toe ook wakker van, en als ik heb verloren, dan baal ik nog ook.



En inderdaad, een ziekenhuis is geen ideale verblijfplaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Ik lees, dat Bammetje ook een moeilijke nacht heeft gehad.
Vannacht dacht ik, wat raar om midden in de nacht zo'n ontzettende trek in alcohol te krijgen, maar ja dat is natuurlijk mijn aangeleerd gedrag, want normaal drink ik in de vroege uurtjes.
Overdag heb ik nooit geen last.
Maar zo kom ik nooit in een goed dag en nachtritme.

Mick, zie dat je alweer een beetje aan het opknappen bent.

Rosie, grappig dat je dacht dat Mick tegen zichzelf aan het berichten was, zou natuurlijk zo kunnen inderdaad, met die morfine.

Blacky, jij gaat ook goed hé. Ik hoop dat je toch nog een leuke groep vindt.

Zo, nu even douchen en dan naar de acupunctuur, kijken of hij mij kan laten inslapen.
Hmm, dat klinkt een beetje raar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo te lezen ben ik op het moment niet de enige met slaapproblemen. Ik ben vannacht wel vier keer wakker geweest, en zit op mijn werk al de hele ochtend te gapen. Ik ben hartstikke moe. Gelukkig zit het er nu weer op voor vandaag.:)

Gek dat er zoveel mensen in hun dromen met drinken bezig zijn. Ik heb nu een keer gedroomd dat ik dronk, maar verder niet voorzover ik weet. Ze zeggen dat dromen dienen om dingen waar je erg mee bezig bent te verwerken. Dus het zal wel een functie hebben om het drankverleden te verwerken, of misschien om juist minder aan (niet) drinken te gaan denken. Ik weet niet of dat voor mij betekent dat ik er al niet meer zo mee bezig ben, of dat ik het ergste nog moet krijgen.

Pff, ik enterde per ongeluk, terwijl ik helemaal nog niet wilde posten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuffie, niet te schuldig voelen hoor, je hebt de laatste tijd ook wel veel voor je kiezen gehad. Ik hoop dat je het bij een paar glazen hebt kunnen houden.

Marieke, je vertelde deze week dat je de AD al aan het afbouwen was. Als ik je zo lees vraag ik me af of dat niet te snel is? Je woede-aanval deze week, je voelt je vandaag ook niet lekker. Volgens mijn huisarts moet je er een poosje mee doorgaan als het eenmaal goed werkt. Dus als het zo blijft zou ik er toch even met je huisarts over gaan praten.

Mick, ik hoop dat je je iedere dag een beetje beter voelt.

Nou, ik ga de boel hier afsluiten, en ik denk vanmiddag nog maar even mijn bed in. Ik voel me tamelijk waardeloos op het moment. Maar aangezien ik niet de enige ben zal het wel aan het voorjaar of zo liggen.

Tot straks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou toch maar eens reageren (nou ja reageren;)) ff m'n ei kwijt.

Zit elke dag mee te lezen en soms springen de tranen in mijn ogen, de ene keer van het lachen maar vaak ook van het huilen.
Durf gewoon niet mee te doen :$ voel me gauw een indringer terwijl ik beter weet. De reden waarom ik alleen lees en niet mee doe is eigenlijk iets waarvan ik nu de moed voel om mee te delen. Heb gister voor het eerst hier met mijn vriend over gehad: Mijn dochter (16 jaar, bijna 17) waar ik het wel vaker over heb gehad (oudgedienden) is op dit moment voor mij een film over mijn eigen leven.?!.

?? zal iedereen wel zich afvragen maar toen ik 17 was ben ik verslaafd aan alles geraakt: drugs (hard) (soft) alcohol, pillen enz.
Ik kon mijn ouders lang voor de gek houden en kreeg geld als ik het vroeg (voor kleding(lees drugs))
Zij zagen het niet dat ik een J..nky aan het worden was tot het te laat was.

Mijn dochter heeft vanalles met mij meegemaakt wat betreft mijn verslaving aan Coke en alcohol waar ik naar 15 jaar claen zijn weer aan begonnen was. Maar nu.......

Zij zit in een soort van instelling voor kinderen die problemen thuis hebben en gaat met vrienden om die af en toe??? blowen, oftewel een jointje roken. Mijn dochter zegt dat ze dit eens in de maand doet maar via de ouder begeleider die twee wekelijks langskomt hoor ik dingen dat haar vrienden ook wel eens speed gebruiken..

Echt ik maak mij zoveel zorgen nu omdat ik haar gedrag zo herken... deed ik ook naar mijn ouders toe maar het verschil is dat ik ervaringsdeskundige (helaas) ben. Weet ook dat hoe meer ik haar hiermee confronteer hoemeer zij zal liegen.

Om een lang verhaal kort te maken.... Ik beleef alles opnieuw (mijn eigen J tijd) = gebruikerstijd. Zal haar moeten laten gaan tot het moment dat ze net als ik toen niet meer zonder rommel kan en ze ziek van ellende bij mij zal komen om hulp te accepteren die ik haar zo graag nu al wil geven(ze wil hetniet aannemen).

Sorry mensen maar moest ik ff kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Erica,

Ten eerste ben je echt geen indringer, maar dat wist je zelf ook al.
Ik heb het ook weleens als ik een tijdje niet geschreven heb, dan vind ik het ook heel moeilijk om er weer "tussen"te komen. Maar gelukkig heb je het gedaan.

Ten Tweede ben ik blij, dat je even je hart hebt gelucht, want het is ontzettend moeilijk wat je nu meemaakt.
Ik heb gelukkig geen ervaring met drugs, maar wel met pubers. Ik weet ook dat ze nu niet te bereiken is en dat ze zal gaan liegen, vooral als je haar nu telkens zou gaan uithoren.
Probeer haar te complimenteren op de kleine dingen die ze wel goed doet en laat het negatieve even zitten. Ze heeft ook nog haar begeleiders en daardoor zal ze zich dubbel aangevallen voelen. Probeer nu juist, die moeder te zijn die haar begrijpt, want juist in zo'n periode zijn ze heel vatbaar voor negatieve prikkels, maar ook voor de positieve prikkels die jij haar zo af en toe kunt geven.
Zo kun je heel langzaam haar vertrouwen weer winnen.
Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en hou zelf vol hé, want als jij de fles hebt opengetrokken, kun je haar niet helpen, dat zal alleen averechts werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LIeve Allemaal,

Ik ben met ex naar het ziekenhuis geweest en er zit in een tumor in zijn longen. Ik was erbij en zag het dingetje zitten. Gek dat zo'n klein dingetje zoveel ellende kan veroorzaken.
IK probeer optimistisch te blijven, immers soms kunnen ze er best nog wat aan doen.
Het al een zware tijd worden en ik hoop dat ik de kracht heb om er voor hem en de kinderen te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erica,

Dat is inderdaad een groot ei.
Kan die instelling waar ze verblijft geen acties ondernemen om dit tegen te gaan?
Ze is per slot nog minderjarig.
Het is wel een moeilijke leeftijd. Met zo'n 16-17 jaar heb je altijd gelijk en de volwassenen hebben dan altijd ongelijk. Ik kan je geen raad geven, maar wel sterkte wensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Erica,
goed van je om toch mee te gaan schrijven. Soms helpt het alleen al als je ff je hart lucht. Ja, wat Sneeuwwitje schrijft, hou van haar, oordeel niet teveel en probeer haar het gevoel te geven dat ze altijd welkom is.

Anjo, dat zijn ook geen leuke berichten. Sterkte, laat Jan ff buiten de poort oke. Of beter, zet jan maar bij Rosie in de kooi, mogen de gremlins lekker dronken worden, zal ze leren!

Knuffie, hoe is het met je hoofd:huh::D
Kom op meid, je niet te schuldig voelen, ff uithuilen en gewoon weer opnieuw beginnen. je hebt het zo goed gedaan, nieuwe dag vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve Erica,

Wordt er bij deze instelling geen plascontrole gedaan? Een jointje gaat in je vet zitten en is nog weken en je systeem, de rest ook. behalve alcohol natuurlijk.
Als je zo ongerust bent vraag het dan aan als het niet gedaan wordt dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

Je hebt en speciale dochter en ik weet dat het moeilijk is om met haar echt te praten.
Natuurlijk leef ik met je mee. Al is het vrij normaal dat een puber experimiteerd.
Hebben mijn meiden ook gedaan en het gaat gelukkig voorbij. Heel veel sterkte :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...