BamBam Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 En ik wil niet roken, ik wil niet roken, ik wil niet roken, ik wil wel roken, ik wil wel roken. Hihi.Kate, nog ff over m'n huisarts. ZIJ en ik moesten heel hartelijk lachen om haar advies nadat ik had gezegd dat ik al zeven maanden niet meer dronk. Haar advies, waar ze het voor gaf, was oke. Ik had haar nog nooit verteld over mijn alcoholprobleem, dus kon zij niet weten dat het een raar advies zou zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 zo'n verslaving vind ik niet erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Ik neem me wel es voor een paar dagen niet mee te lezen en te schrijven...........Hunkerbrein, wij, hiero, echt niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Ja, Mick, computerverslaving bestaat echt. Maar dan gaat het toch meest om spelletjesfreaks en surfers.Ik zit nu ook veel meer achter de computer en ik laat hem ook aanstaan om zo af en toe op het forum te kunnen kijken terwijl ik met andere dingen bezig ben.Het is wel belangrijk dat je er niet langer dan 3/4 uur achterzit en dan een pauze van een kwartier of zo neemt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Moeten we ook weer CDB worden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Hahaha, dat ligt er maar aan sw. Volgens mij kan je in een behoorlijk isolement raken als je niets anders meer doet. Net zoals andere verslavingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Ik zei tegn mijn naaldenmannetje van de week, dat ik 's nacht in een keer zo'n ontzettende zin aan alcohol had gekregen, maar dat ik me gelukkig heb kunnen inhouden.Wil je weten wat hij daar op antwoordde!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 @cpas:Yep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Marion,Als die hond graag met balletjes speelt, is het wellicht een idee om eens een balletje naar boven te gooien. Wie weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Nee Marion, misschien wel niet. Maar ik ben er wel van overtuigd dat ik in de benen moet komen om mijn alcoholprobleem aan te pakken. Voor de eerste maanden heeft het forum me er zeker door heen gesleept op moeilijke momenten. Maar ik zat op een gegeven moment elek avond uren achter m'n pc. Ik deed, bijna, niets anders meer. En dat is niet goed, vind ik voor mezelf. Ik probeer hier nu op te letten maar ik vind het wel moeilijk vaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Ja dat wil ik wel weten, sw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Hij antwoordde: Je moest eens weten waar ik 's nachts weleens zin aankreeg en me ook in moet houden.Ik dacht, nou wat moet ik hier nu op antwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 HAhahahaha, grappig toch. Natuurfilm zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Nou ja, misschien had tie wel zin in een broodje pindaklaas, dat kan natuurlijk ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Ja dat denk ik ook, maar je verwacht niet zo'n antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Herkenbaar BB. Ik probeer er ook op te letten, maar ik merk dus hoe moeilijk ik het vind. Het is echt zo lekker mn ding. Maar ja... soms is het wat te veel. Heb nog een leven hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Had je misschien toch moeten vragen, wie weet was het een goede tip!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Tja, Marion, het is toch de bedoeling dat je lekker kun inslapen. Saaie dingen helpen daarbij. Denk maar eens terug aan je schooltijd. Je zult vast wel leerkrachten gehad hebben die op zich hele boeiende verhalen zo saai en levenloos konden afsteken, dat je tijdens de les een beetje indutte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 foutje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Ja natuurlijk Bammetje, dat had ook gekund, raar daar heb ik helemaal niet aangedacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Had je m inderdaad gewoon moeten vragen....hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Ja Corinne, het moet saai zijn.Maar die van dat balletje dat ga ik eens proberen, desnoods een gehaktballetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Maar goed, soms lukt het wel en als ik het echt wil dan zal het ook wel lukken.Het is nog niet erg genoeg zeker.... hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Een boek lezen helpt mij meestal wel in slaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden