Spring naar bijdragen

Vrijdag 30 Maart

Rudy

Aanbevolen berichten

En ik wil niet roken, ik wil niet roken, ik wil niet roken, ik wil wel roken, ik wil wel roken. Hihi.

Kate, nog ff over m'n huisarts. ZIJ en ik moesten heel hartelijk lachen om haar advies nadat ik had gezegd dat ik al zeven maanden niet meer dronk. Haar advies, waar ze het voor gaf, was oke. Ik had haar nog nooit verteld over mijn alcoholprobleem, dus kon zij niet weten dat het een raar advies zou zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 198
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, Mick, computerverslaving bestaat echt. Maar dan gaat het toch meest om spelletjesfreaks en surfers.
Ik zit nu ook veel meer achter de computer en ik laat hem ook aanstaan om zo af en toe op het forum te kunnen kijken terwijl ik met andere dingen bezig ben.
Het is wel belangrijk dat je er niet langer dan 3/4 uur achterzit en dan een pauze van een kwartier of zo neemt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Marion, misschien wel niet. Maar ik ben er wel van overtuigd dat ik in de benen moet komen om mijn alcoholprobleem aan te pakken. Voor de eerste maanden heeft het forum me er zeker door heen gesleept op moeilijke momenten. Maar ik zat op een gegeven moment elek avond uren achter m'n pc. Ik deed, bijna, niets anders meer. En dat is niet goed, vind ik voor mezelf. Ik probeer hier nu op te letten maar ik vind het wel moeilijk vaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, Marion, het is toch de bedoeling dat je lekker kun inslapen. Saaie dingen helpen daarbij. Denk maar eens terug aan je schooltijd. Je zult vast wel leerkrachten gehad hebben die op zich hele boeiende verhalen zo saai en levenloos konden afsteken, dat je tijdens de les een beetje indutte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...