CPAS Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Marieke,Moet je dit eens proberen:je kruipt in bed, spant alle spieren aan, laat ze los, denk even aan een belangrijke gebeurtenis die dag en blaas deze weg, heb je er meer: dan pak je ze een voor een aan. En voor je het weet, slaap je.Maar heel belangrijk is toch dat je je in avond al voorbereid op de tijd dat je naar bed gaat en er voor zorgt dat je geen drukke bezigheden doet een uur voor het slapen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Ja, ik heb al 2 glazen op, maar ik ben eigenlijk geen theedrinker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Dus niet te lang meetetteren op het forum bijvoorbeeld:angry:Ik kan dat soms echt merken. Als ik te lang mee blijf kletsen, of we nou aan het ouwehoeren zijn of serieus, m'n kop tolt nog als ik niet op tijd stop. En dan slaap ik slecht.Jullie hebben vast van alles al geprobeerd maar...Lekker douchen voordat je naar bed gaat, kopje thee met honing en idd de ontspanningsoefening die Corinnen net beschrijft. Die wil mij ook wel eens helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Marieke, ik heb dat ook als ik in een hele uitgelaten stemming ben, dan is het voor mij nog moeilijker om niet te drinken, dan wanneer ik down ben.Ik moet altijd wel lachen om je temparament, ik wou dat ik daar iets van mee had, want ik ben veel te lief voor een ander en prop alles op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Drink je ook veel fris met veel suiker erin Snowy. Daar schijn je ook moeilijk van te kunnen slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Gooi het eruit meid:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Blacky, hoe is het met je kat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Ja, dat klopt Bammetje, als ik te lang door ga, neem ik ook alles mee naar bed wat ik die dag heb meegemaakt of heb opgekropt.Maar met alle spanningen thuis, is het forum wel een uitlaatklep en ben ik niet de Godsganselijke tijd, met die vennoot van mijn man aan het vechten.Dan ga ik naar bed en ben ik nog weleens met jullie bezig, maar daar krijg ik geen hartkloppingen van.Tja en dat haalde de alcohol wel weg, maar dat is ook maar voor even en dan kan ik het beter nuchter verwerken, dan constant in een roes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Nee eerst dronk ik altijd cola-ligt en nu Spa rood met een schijfje citroen of een tikkeltje appelsap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Kopje thee met honing werkt dat ook slaapverwekkend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Hier nog zo'n binnenvetter, Marion. Ik gooi het er ook nooit zo uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Ja, ik denk dat een computer echt best wel verslavend is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Weet je wat het ergste was, dat we gisteren geen stroom hadden. We wonen boven de C1000 en we kunnen met een lift of met de trap.Maar onze jonge labrador kan geen trap lopen en durft het ook niet. Hebben we hem ook nog Bikkel genoemd, dus die moest gisteren de trap op en afgebeurd worden. Hij werd helemaal panisch toen mijn man hem naar boven wilde laten lopen. Komt mijn man terug halve nagel van de vinger, hartsikke bloeden, omdat de riem van de hond wegschoot.Dus wie weet hoe ik een bange hond kan leren traplopen, want als de lift het een keer niet doet, dan hebben we een probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Voor mij vaak wel Marion. Maar ik moet me idd niet te druk maken voor het slapen gaan anders tolt m'n hoofd. En ik weet wel dat jij je opvreet van woede en ergernis maar daar zit ook een gedeelte van de crux voor jou ben ik bang.Wat levert het je op dat jij je aldoor zoveel zorgen maakt? Wordt het er anders van, verandert je leven op dat moment. Ik weet niet hoe maar vlgs mij is daar voor jou veel winst te halen. Hoe noemen ze dat ook alweer bij Tactus; de niet-helpende gedachten.Er zijn manieren om te leren dat iets om te buigen. Heb er zelf ook nog wel literatuur over maar dat moet ik dan eerst opzoeken.Dus voor vanavond een lekker kopje thee, ff kijken naar een natuurfilm ofzo en dan bedoel ik een echte natuurfilm op Discovery ofzo:o douchen en naar bed. Of zoiets.Ik wens je alvast een goede nachtrust toe. Ik heb zin om nog lang te kletsen maar het wekkertje staat op 7.15 dus ik ga zo naar bed.Hé, het is bijna 0.00, tijd voor een nieuw draadje?? Nee hoor, doe ik lekker niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Best wel.Oh ja Marion en de ontspanningsoefeningen niet vergeten. Pfff, wat een drukte he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Computer is echt heel verslavend, dat merkte ik gisteren. Ik schrok er zelfs een beetje van, dacht ojee weer een verslaving opgebouwd. Maar hier krijg je geen kater van en het is ook niet slecht voor je lichaam. Alhoewel als je te lang op je kont zit, dan kun je ook wel last krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Heb de hele avond niet gerookt. Wilde net m'n shag van boven halen maar ik ga maar snel m'n tandjes poetsen. Hihi, als ik niet kan slapen kom ik nog wel ff kletsen en roken ofzo. Wel koud want ik 'moet' buiten roken, brrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Ja sw, ik heb ook eelt op mn r*** inmiddels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Dat wordt wel een heel ritueel, voor ik naar ga slapen.Douchen, ontspanningsoefeningen, thee drinken, op tijd ophouden met het forum pffffffffff, daar val je haast bij inslaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Teveel computeren kan heel erg slecht zijn Marion, geloof me. Weet ik inmiddels van alles van:$En ja, je kunt er ook een zere k*nt van krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Stoel buiten, dikke jas aan, laptop mee en stomen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Maar Marion, dat is de bedoeling toch ook??? Werk aan de winkel, actie zou Ziza wel zeggenEn ik zeg het ook; ACTIE, go girl, go! Haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Deze computer staat vast, morgen weer een laptop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Sinds ik een laptop heb, loopt het echt de spuigaten uit en ik merk aan mijn gedrag (ik herken iets) dat het toch wel verslavend kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2007 Zal dat hunkerbrein wel weer zijn. Niets met mate... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden