Spring naar bijdragen

Zaterdag 31 maart


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 64
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Marieke,

Hier wordt regelmatig geroepen om bekers, bordjes, plastic potjes in te leveren voor de vaat. Ongelofelijk wat een stapel ze in een paar dagen verzamelen op hun kamers.
Bedden verschonen moeten ze zelf doen. Oud genoeg, net als hun kamer schoonhouden.
Alleen hebben ze nogal de neiging om tegelijkertijd hun bed te verschonen, zit ik weer met een stapel wasgoed.
Ach ja, het gaat wel over. Als ze eenmaal op zichzelf wonen, dan zullen ze het wel leren.
Dadelijk als ik naar bed, heb ik dus licht van de maan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat van die bekers kan ik me nog wel van mezelf herinneren. Ik woonde met paar anderen samen in 1 huis en we blowden (o.a.) van de ochtend tot de avond, we waren te lui dat we uit ons ogen keken (Klopt deze zin??). Het was al een hele taak wie er thee ging zetten. We hadden heeeeel veel servies en we gingen pas afwassen als we geen kopje meer konden vinden in de kast. Stelletje viezeriken.

Hoort ook wel een beetje bij de leeftijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie zitten dan ws. op een lijn wat betreft de interpretatie van hoe de muziekstukken te spelen, en kunnen jullie je aan mekaar aanpassen. Iets wat met die "muts" wellicht niet kan.
De 2 vrouwen waarmee ik speel zitten ook op een lijn met me en mijn pianolerares kan zich uitstekend aanpassen. Met mijn pianoleraar is het veel moeilijker, die wil perse snel spelen (ik vind het meer afraffelen).
Als de klik er is, dan gaat het gewoon goed. Wel veel samen oefenen.
Maar nu ga ik echt naar bed. Ik hoop dat die klokken me morgen niet al te wakker beieren. ik hou van mijn zondagsrust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zondagse rust........

Wakker worden doordat het zonnetje op je neus kietelt..
de geur van verse koffie en gebakken broodjes tot je doordringt..
zingende vogeltjes...
en een gevoel van een heerlijke rust
een hele lange vrije zondag die zich nog voor je uitstrekt.......

Tja, ik ga maar slapen want voor mij is dat dus een droom
die morgenvroeg echt niet uitkomt!
Maar eens komt er een zondag..............:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, nu ben ik synchroon met Anjo... ik deed vandaag precies hetzlefde als zij als het om ADB gaat, alleen duurde het bij mij iets langer. Ik zal wel later opgestaan zijn vanmorgen.
Morgen moet ik op de motor weg, huizen kijken, digicam mee, dus ik ben er 's avonds pas weer.
Oh ja, mijn biljart-cafe heeft ook nog een feest, 25-jarig bestaan, nou ja ik ben toch op de motor en dan drink ik sowieso nooit.
Hou vol! en iedereen een :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...