Mick Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 @BB:Ik moet nu lachen. Ja, ik zal wat proberen te vertellen.Vandaag was een groep met vooral mensen die stukken ouder zijn dan ik. Er werd wel gewerkt met het 12 stappenplan en dat vind ik op zich wel fijn. Het was een hele grote groep, ook fijn, maar de sfeer die het uitstraalde... niet mijn sfeer. Ik voelde me er totaal niet thuis. Kan je je er iets bij voorstellen, of zeg ik eigenlijk weer niets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 gewist, omdat ik toch weer te oordelend was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 een berg huisvrouwen met kunstgebitten??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Tja, je zegt niets en toch heel veel. Misschien zou je een keer of zes naar de groep kunnen gaan die je, tot nu toe, het meest aanspreekt. Deed de dinsdaggroep wel aan de stappen of ook niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Wat is er mis met huisvrouwen met een kunstgebit.Marion, voel jij je soms aangesproken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Mick, waar voel jij je wel thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Ik heb er nog een.BB gaat naar de AA en soms gaat BB naar de TT in Assen, met MM's , ze heeft geen werk en zit in de WW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Ja, de dinsdagavondgroep deed ook aan de stappen en hadden ook overal het woord God uitgehaald. Ik denk wel dat ik daar nog wel naar toe wil. Het was iets losser, maar toch ook wel met structuur.Ook dinsdag is daar weer een feestje... weer iemand een jaar droog. Ik kijk nog wel of ik dan ga, want ik wil niet drinken Vanavond was heel gestructureerd en de gene die de leiding had was ook heel oplettend en serieus in haar rol. Vond haar opzich wel goed en dat sprak me wel aan, maar de rest eromheen vond ik niet helemaal je van het. Zou nog een keer kunnen gaan, maar dat zie ik nog wel even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Ik heb geen kunstgebit:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 En ze drinkt geen BB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Mick,Een berg huisvrouwen....En ik mag niet te hard lachen, want iedereen is al naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Houwe zo Snowy!Corinne, beter lachen als zuipen.Weltrusten mensen, hou het droog en slaap wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Niet te hard lachen Corinne, want dan vliegt je kunstgebit door de kamer, tegen de stok die achter je deur staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Marion,Kun er ook nog ergens een CC tussen stoppen die DD vandaag is?En dan moet je FF wachten, tot vandaag LL geworden is.En wie is die NN? De SS mag niet mee doen.(Is meligheid ook een ontwenningsverschijnsel?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Welterusten Bammetje, sweet dreams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Corinne:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Beter melig, dan bezopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Marion,Ik heb mijn hele eetkamer nog, alleen al mijn verstand is er uit.En aangezien ik de kwaliteit van mijn vader en diens moeder bezit, zal ik er nog lang van kunnen genieten. Gelukkig maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 en de KK ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Die ook niet Mick. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Die stokken achter de deuren zijn er trouwens om ermee op Gremlins te slaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Ik geloof dat ik me vergist heb dat iedereen gaan slapen is.Ik hoor een enorm gestommeld bij mijn dochter boven.Lijkt wel of ze alweer haar kamer aan het herinrichten is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Ja, Marieke, dat klopt wel.En dat is ook een aardje naar haar moertje.Avondmens en bepaald geen ochtendmens.Daarom hebben zij en ik het zo moeilijk in vakanties, want dan mogen we niet uitslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Marieke,Dat is dan echt geen leuke dag. Een oude wond wordt dan opengereten.Sterkte morgen.En voor slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden