BamBam Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Anna, Moesje, truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Ja Het stukje van BamBam vind ik ook heel duidelijk.Soms zijn harde maatregelen goed en soms zijn opbeurende woorden op de juiste plaats.Maar een ding is een feit, je moet er voor knokken en de eerste laten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Moesje ook lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Zo er is weer lekker geschreven vanavond. Heb nog niet alles bij gelezen, maar ik reageer alvast maar even.NEEEEE BB, ikke heb niet gedronken. Ik probeer je nog steeds in te halen, maar die tijd he.... die haal je niet in Die eerste stap bedoelde ik voor Charlie.Ik ben net terug van Fight Club 4. Met mijn neus in de boter, want er was een 'feestje'. Er stond iemand 1 jaar droog en kreeg een penning. Jaha, echt waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Was tie mooi?Beviel het dit keer beter of ben je er nog niet zo uit. Goed van je dat je al vier groepen hebt gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Welke kleur is tie, blauw??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Fijn dat je het droog gehouden hebt Mick, ik schrok al... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 BamBam,Nee, ik heb die tekst niet op een briefje gezet, maar in mijn hoofd geprent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Mooi zo, Corinne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Maar die tekst aan Charlie geldt toch eigenlijk ook aan mezelf hoor. Ik ben ook zo koppig als een stier en wil het geloof ik ook maar moeilijk toegeven.De kleur van de penning verraad ik niet... ga je vanzelf wel zien over een paar maanden. Zeker weten.Ach ja, wat vond ik van deze meeting. Ik ben Miep kieskeurig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Water,Dank voor de verklaring. Die uitdrukking kende ik niet, is Amerikaans denk ik, want in Engeland gebruiken ze twopence.Maar maakt niet, als ik het maar snap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Mick, goh, wat vond je er niet leuk aan dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Flauw dat je niet wilt zeggen welke kleur......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Goh? Heb je het tegen mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Anna,Bij mij was het een schop onder de kont van mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 al aangepast, moest nog wat bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 @BB:Ja, dat is moeilijk zo te zeggen. Ik zit te zoeken naar de goede woorden.En ja, wat die kleur betreft.... geduld... hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 BamBam,Volgens mij ben jij een nieuwsgierig aagje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Maar ik 'moet' nog meer dan vier maanden! Maar geeft niet hoor, ik zoek het zelf wel uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Corinne, zeer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Ik heb nu zo'n beetje om de dag een meeting gevolgd. 4 stuks. Ik dacht dat een overdosis gevaarlijk zou kunnen zijn, maar ik bedacht me ook dat mijn wil om niet meer te drinken zo sterk is, dat niets mij aan de drank krijgt.De dinsdagavondgroep sprak mij nog het meest aan. Ja wat het dan precies is, vind ik zo moeilijk te omschrijven, omdat ik dan misschien te oordelend bezig ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Mens, vertel gewoon wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Dat hoeft toch niet meteen oordelend te zijn, het gaat er toch om wat jij er van vond/vindt en wat jou indruk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 BamBam,Dat lukt je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Mick,De meeste mensen gaan af op hun eerste indruk van een of een groep mensen. Dat is heel normaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden