charlie Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Het gaat..........alvast sorry, klinkt karig, morgen vertel ik meer, moet nu weg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Anna,Wel voldoende om een reactie met Refusal uit te lokken.Dit staat ook in de bijsluiter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Charlie,Woorden schieten je momenteel te kort?Werk ze en loop in super maar met een grote omweg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 12 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Charlie, klinkt niet alleen karig, is karig. Blij toch wát te horen. Goede nachtdienst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Charlie, ben toch blij dat je nog even wat van je hebt laten horen , voordat je nachtdienst begint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Mijn woorden Stien....Het ging hier vandaag ook niet alleen zo om de terugslag van de alcohol, maar uiteraard de opmerking van de medicijnen.....Maar goed Charlie, goede nachtdienst en morgen horen we meer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Hoe gaat het nu met jou Corinne? Nog 2 nachtjes slapen en dan kun je met refusal beginnen?Waarom niet eerder, of had ik iets gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Ben net thuis, heb het draadje "even" doorgelezen.Ben het ergens wel met Ferry eens. Ik maakte me een week of wat geleden schuldig aan hetzelfde, en dat was gewoon dom. Als je drinkt wordt je depressief en doe je domme dingen. Dat weten we allemaal. Charlie snap ik ook wel. Soms zit je van binnen vol met emoties en kun je die niet in je eigen omgeving uiten. Dan is een anoniem forum toch een veilige plek om ff heel hard Hellup! te roepen. Samenvattend, gewoon niet drinken, en kom maar lekker hier mopperen hoe je je door de ontwenningsverschijnselen heen worstelt, daar kunnen de forumleden je veel beter mee helpen dan met zulke wanhoopskreten. En als de nood echt zo hoog is dat je geen uitweg meer ziet, ongeacht of dat door drank is of door wat anders, dan ben je toe aan professionele hulp.My 2 cts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Moesje,Voordat ik daarmee kan beginnen, moet ik eerst minimaal 3 volle dagen droog staan, m.a.w. de alcohol moet uit het lichaam zijn.Zoniet, dan krijg je meteen de ziekmakende symptonen op je af.Aangezien ik pas sinds gisteren 0.00 u. gestopt ben, moet ik nog tot zaterdag wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Dat zou kunnen Corinne, dus ik zou het idd niet proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Oke ik snap het....maar dat moet lukken, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Water, wat je schrijft is glashelder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Ja, Moesje, dat MOET lukken, want dat WIL ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Water,Wat betekent: My 2 cts.??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Dus Marion, BB gaat naar de TT met MM's en naar de AA. Jij bent me er eentje! Hihi.Lieve Ferry, het klopt dat zachte heelmeesters stinkende wonden maken. Maar....hoelang heb jij erover gedaan om ADB te worden. Ook een paar jaartjes, als ik het me goed herinner.Ik hou ook niet van zulke teksten, ik noem dat drankjank. Echter, ze worden uitgesproken door iemand in nood. Door iemand die angst voelt om bepaalde stappen te zetten. Het is aan een ieder of hij of zij daarop wil reageren.Ik kan alleen maar vertellen hoe het voor mij werkt en waarom ik het zo fijn vind om niet meer te drinken. Een te agressieve benadering helpt meestal niet, tenminste, zo werkte en werkt het voor mij. De klik, de patsboem, moet er zijn. Dat je niet altijd die jankverhalen aan wil en/of kan horen, dat snap ik. Ik kan er voor kiezen om niet te reageren of vanuit mezelf te spreken. Ik kan soms ook hard uit de hoek komen en dat mag ook wel. Maar het zegt ook iets over mij, denk ik toch ook. Ik vind het fijn voor jou dat je zo blij bent dat je niet meer drinkt. En ik begrijp dat je dat iedereen gunt. Dat gevoel deel ik met je. Het is ook zo fijn nuchter te zijn.Water, ik waardeer je stukje zeer. Ik ben blij voor je dat je al dagen nuchter bent en mee bent blijven schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Dacht ik toch, Corinne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Wat een gezellige drukte hier, 10 'gebruikers' /alkies ingelogd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Corinne, heb je de tekst van dochterlief al op een briefje gezet en overal opgeplakt in huis? Een beetje aanmoediging kan geen kwaad toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 My 2 cts = mijn twee centen, een Engelse uitdrukking voor "dat is mijn mening, voor wat het waard is", "mijn kleine bijdrage aan deze discussie", zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Ik ben het helemaal met je eens BamBam, het is erg fijn nuchter te zijn. Ik weet nog steeds niet of ik nou een klik of een patsboem heb gehad, ik kan me dat nog steeds niet echt op die manier herinneren. Maar dat maakt nu ook niet meer uit. Zie mij maar als het wandelende bewijs dat je ook zonder klik kunt stoppen met drinken. Of dat de klik mááááááááánden voor het daadwerkelijke stoppen kan liggen.Ik ga lekker nuchter in mijn bedje liggen, het raam staat open dus de vogels kunnen me al om vijf uur wakker tsjilpen (liever wat later eigenlijk).Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Corinne, heeft overal stokken achter de deur staan, dat helpt ook!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Laat die vogels maar fluiten Anna, we drinken niet! YIHAAAAAA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Lieve mensen,De vaatwasser loopt, hondje is uitgeweest en morgen hoop ik dat weweer een fijne zonnige dag hebben!m.a.w. ik kruip in mn nestje en ben blij dat dit forum er is!Water, bambam, duidelijk stukje!Veel liefs en slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Welterusten Anna en laat de vogeltjes maar tjilpen, fijn om zo nuchter wakker te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Snowy, mij hebben die stokken nog nooit geholpen, helaas. Ik ben toch altijd degene geweest die de eerste nam, niemand anders, stok of geen stok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden