sneeuwwitje Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Hebben jullie daar in het hoge noorden geen zon, hier Bammetje speciaal voor jou::rose::rose::rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 13 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Fijne avond BamBam. Rol maar lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 BamBam,Niet lekker veel fruitsap, want dan moet ik te vaak naar het beste kamertje.He, met zo'n drankje kan ik me wel matigen, met water niet dat drink ik met liters per dag en nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Allemaal een fijne avond.Ik ga zo lekker eten en een beetje rollebollen met Mr. Right.Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Eet smakelijk allemaal... is het overal (behalve in het Noorden) zulk lekker weer als hier? Het is buiten gewoon nog warmer dan binnen in huis.Heb een dvdtje gehuurd "Zwartboek".. Ben benieuwd.Tot laterrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 @mieke:Like a Rolling Stone..... doe je voorzichtig, sprak mem wederom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Hoi Mick,Hier in het Noorden is het de hele dag een beetje grijs en een beetje zon en een schraal windje geweest. Niet super dus. Stuur eens wat van dat mooie weer naar boven heee, mijn motor is er klaar voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Water,Zo gigantisch mooi was het weer in het zuiden nu ook weer niet.De hele ochtend versluierd, een middagzonnetje dat niet echt veel warmte verspreidde en een frisse wind.Maar, toch nog te doen op het balkon in de zon, maar niet lang.En nu wordt het weer donker buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Nu schiet mij maar lek, ik maar drukken op volgende en krijg steeds dezelfde pagina:huh:Corinne,zet hem op meiske. Ik zou inderdaad de kaasfondue even laten staan. Die wordt alleen maar verwarmd en niet gekookt. Alleen bij koken verliest alcohol zijn kracht.BamBam, go girl! Je gaat gewoon harstikke goed.Mieke, Ik ben jarloers. ADHD of niet gewoon lekker genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 13 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 quote: Originally posted by: marieke44...ik hoop dat ik voor mezelf in kan staan en dat ik weer niet uit m'n vel spring zoals de vorige keer... Marieke, zomaar een stom idee van mij hoor, maar misschien scheelt het als je dit zinnetje verandert in: "Ik beheers me, ik ga niet uit mijn vel springen, als ik de politie moet bellen blijf ik rustig, beleefd en kalm." Ik weet dat het moeilijk is, zeker na zo'n lange dag, maar als je ertegen aan kijkt zoals je hierboven doet, dan lijkt het uit je vel springen iets wat buiten jouw wil om gebeurd. Maar dat is natuurlijk niet zo, je bent er gewoon zelf bij. Je kunt nu beslissen dat je ondanks alles niet gaat drinken toch? Zo kun je ook nu, op dit moment, beslissen dat je rustig blijft omdat je jezelf onder controle wil blijven houden. Op de lange termijn is dat de beste manier om van je buren te winnen.Sterkte ermee! Doe maar oordopjes in en ga lekker slapen. Dan mag je morgen voor dag en dauw luidkeels gaan lopen zingen van vreugde dat je weer fris en helder wakker bent geworden. Vindt de buurvrouw vast leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Marieke,Als ik dat zo lees, was het inderdaad een rotdag voor je, en dan ook nog eens thuiskomen naast die aso's.Toch een groot pluspunt: je heb het drooggehouden.En het is inmiddels weekend geworden en dan ga je toch een mooie accordeon kopen.En dan ga je die bij thuiskomst gelijk inspelen. Wel fff spelen, kunnen die buren jouw mooie :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: horen.Hou je haaks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Zo ik ben vanavond een uurtje bezig geweest met het opruimen van mijn postvakjes IN en Verzonden items. Wat een hoop e-mailtjes weggegooid, meer dan 150.Nu ga ik even van de computer weg. Mijn ogen en armen een paar minuten rust gunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Weer een dag gehad die niet niet stuk kan.Op naar de volgende.'k Heb er zin in om vrij te zijn. Het voelt nu al stukken beter. En ik heb nog geen ontwenningsverschijnselen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Ik ga naar bed. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 @CPAS:Heel veel succes..... zet m op.Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 ECHOOOW echooow Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Sneeeuwwitje heeft een beetje, echt en beetje dom gedaan,maar gaat wel tegelijk met haar man naar bed,dus............................blijft niet alleen achter om te zuipen.Sorry, ik heb meer dan 12 stappen nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Nee hoor, Sw, "gewoon" met stap 1 beginnen.Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Ik wilde de laatste zin weghalen Mick, maar nu laat ik het staanStap 1Verrek ik haal nooit meer dan 12 dagen. waarom geen 1001 stappen, zal wel een sprookje zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Er was eens...........................................ik ga slapen, ik word vervelend en ik zal me morgen schamen als ik het terug lees.WELTERUSTEN ALLEMAAL, JULLIE ZIJN STERK EN IKKE IS KLEIN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Nog op Marion?Gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Hai Moesje,hoe gaat het??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Ik heb 3 halve liters bier op, heb goed kunnen stoppen, Kan alleeen niet slapen, maar ben wel tegelijk met husband naar boven gegaan.Hij kon het haast niet geloven, dat ik niet alleen achterbleef.Gaat het met jou een beetje???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Ja goed hoor, was weer eens bij mn kroost in slaap gevallen...had me zo voorgenomenom weer naar beneden te gaan en nog even de boel op te ruimen, maar ja...morgenvroeg maar even erdoor heen.Had vandaag ook wel erg zin aan een biertje...heb bijna alle bouwstenen op depas gestorte cementvloer gepakt voor het opbouwen van de garage..ja dat mag ik nu allemaal samen met mn pa doen...ex-man heeft dat mooi achtergelatenvoor me....grrrrrGaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Haha, ja ik ben wel vaker laat alleen, dan wordt ik wakker en kruip dan nog even achter de pc.Lekker even rustig en even tijd voor mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden