BamBam Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Nou Corinne, das niet nix, fijn dat je zoveel steun hebt. Het is ook niet altijd gemakkelijk maar een leven met drank is nog veel minder gemakkelijk, vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 @ Allen,Koh gaat toch zo naar bed toe, zullen we roosjes maken voor zijn 1- jarig blauwe knoop zijn/ of mo op de koffie met gebak gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Eerst :present: voor de drie dagen ADB van Corinne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 BamBam,Voor mij was de belangrijkste stap, en die is pas na mijn grote terugval gekomen, te erkennen dat ik een alcoholiste ben. Bingo, eindelijk was het kwartje gevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 365 roosje, Mieke?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Ja lekker, koffie met gebak. Ik ben nu toch al dikker aan het worden, kan dat er ook nog wel even bij.@BamBam, bij mij hoorde het ook bij iedere dag.@Corinne, maar gelukkig niet bij de héle dag. Kon jij nog wel functioneren overdag, als je 's morgens al dronk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Jongens, jullie 'moeten' nog ff wachten tot 0.00 dan istie 1 jaar adb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Ja Water 3 voor Corinne.14 voor water.En nu aan het werk voor Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Pomperdiepomdiedom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Anna,Gek genoeg functioneerde ik ook overdag en dronk ook overdag, behalve op mijn werk.Ik kan het me eigenlijk niet meer voorstellen en ben blij toe. Ik hoop dat ik nooit meer zal drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Ik dronk ook elke dag, maar dan vanaf 's middags. Toen ik jonger was, wel vaker vroeger en soms 's morgens. Ik had een vriendin en die dronk de heeele dag. Vond het ook doodnormaal om 's nachts als ze wakker werd een glaasje port te drinken, anders kon ze toch niet slapen? Die is er pas aan overleden. 45 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Pompompom.Mick, 45 pas, jee dat is niet oud hoor. Stom he dat we zover kunnen gaan met dat gezuip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Kohtje,Gefeliciteerd met 1 jaar ADB. Hierbij een boeketje. :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Sorry mensen,ik kon niet wachten tot 0.00 uur....heb alvast een feestdraadje voor Kohtje geopend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 moet zijn: Kohtje, Corinne... maar wie weet halen wij het ook nog eens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Ajaai Mick bedoel je dat ze is overleden aan alcoholmisbruik?Ik kan me er werkelijk niets bij voorstellen dat je er dood aan kunt gaan.Is dat naief ofzo?ta soms niet in de realiteit.Aai sorry Micky, doet auw hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Water,Bovendien voor jou: :present: :present: :present: :present: :present: :present: 14 dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Hee Corinne wel bij de les bijven met je Refusalletjes hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Tja, Mieke, ze stijgen me naar het hoofd.Is kennelijk een van de bijwerkingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Mieke, naief zijn jouw woorden. Bij de Aa vertelde iemand dat hij bijna was doodgegaan aan een perforatie van een darm. ben ff kwijt welke. hij werd gevonden door een vriend maar als die een half uur later was gekomen had hij niet meer geleefd. Dus ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Om de tijd dan maar ff in te vullen........................Ik wordt mo voorgesteld aan mijn toekomsige schoonmoeder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Ja, vreselijk. Ze was er gewoon nog geweest, als ze die troep had kunnen laten staan. Ze was me erg dierbaar en mis haar. Ja, alcohol is een gevaarlijk goedje. Maar goed, genoeg treurige gevallen in mijn omgeving gezien.. rede temeer om het zelf niet meer te doen. Verslavingen heb je niet in de hand, zij hebben jou in de hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Joann, je bederft de pret..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Mieke, AAARGGHHHH Schoonmoeders..... hahahahahahahaha heb je er zin in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Corinne, ik dronk zodra ik thuis kwam van mijn werk, totdat ik naar bed ging. Door de week hield ik het nog wel enigszins in de hand, in zoverre dat ik niet stomdronken was. Ik kon altijd nog wel werken, maar achteraf sta ik daar toch wel verbaasd over.Mick, wat een heftig verhaal over je vriendin. Vreselijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden