Spring naar bijdragen

zaterdag 14 april 2007

ferry

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 134
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Anna, tips om af te vallen.

Elke dag een half uur wandelen. geen slobberrondje met je hondje maar ff stevig tempo.
Fietsen naar je werk.
Geen varkensvlees eten.
Olijfolie gebruiken.
Veel water drinken en weinig frisdrank.
Weinig aardappelen, veel spaghetti enzo.
Geen slasaus maar dressing van olijfolie en azijn, geen gewone he maar wel lekkere, ofzo.
Weinig drop:D

Niet teveel achter de pc.

Je kunt ook altijd nog gymastiek gaan bedrijven. Zit ik gister in de tuin van een vriendin ff te roken(mag niet binnen, goed zo) kijk ik naar de overkant. Ik dacht eerst nog; wat zit die vrouw daar raar te doen maar het was gymastiek:$ Ik wist niet waar ik kijken moest. Even later gingen de beentjes in de lucht, nou daar val je ook van af. Stom he, zij gaan gymastieken zonder ff de gordijnen dicht te doen en ik zat me daar toch een potje te generen. Pffff. Later bedacht ik me dat ik ook m'n duim omhoog had kunnen steken. Ik bedoel maar, ff wat beweging kan geen kwaad toch?!?:P

Als dat een stap te ver is kun je altijd nog verliefd worden, meestal vliegen de kilo's er dan ook af. Vraag maar aan Miekerat, ik weet bijna zeker dat ze is afgevallen.

Kijk maar es of je wat hebt aan deze tipsB)

Ik ga nog ff lekker in het laatste zonnetje zitten in de tuin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@BamBam, ik loop iedere dag geen half uur, maar anderhalf uur (in de weekends langer) met mijn hondje, en geen slobberrondje, maar flink tempo (daar houdt hij van).
Op mijn werk neem ik nooit de lift, maar altijd de trappen.
Ik tuinier bij vlagen, ik poets en strijk.
Ik eet vrijwel geen varkensvlees.
Ik gebruik olijfolie.
Ik drink veel water en frisdrank zonder suiker.
Ik eet weinig aardappelen, veel groenten, zeer donker brood, en rijst en pasta.
Ik gebruik geen dressing op sla, maar balsamico of een andere speciale azijn en een klein beetje olijfolie en kruiden.

Ik eet drop.
Ik eet pindakaas en kaas (is vrij vet, dat weet ik, maar ik vind het erg lekker).
Ik fiets niet naar mijn werk, dat red ik niet met mijn astma, maar wel in het dorp.
Afgezien van het lopen sport ik niet, da's te duur.
Ik zit veel achter de pc (ook op het werk).

Alles bij elkaar denk ik niet dat ik het zo heel ongezond doe.
Verliefd worden wil ik misschien wel, maar op wie? Ik kom alsmaar niemand tegen.

Ik sta in dubio, het is nog lekker om buiten te zitten hier, maar er komen twee films met Keanu Reeves (kan ik best goed naar kijken). Ze schijnen niet al te geweldig te zijn, maar dat wil ik eigenlijk zelf beoordelen. Alleen de tweede maar kijken dan? Nou, ik ga nog even met mijn krant naar buiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Mijn dochter is terug van de uitwedstrijd turnen. Ze hebben slechts met 8 punten verloren en dat is helemaal niet slecht tegen die ploeg.
Morgen hebben ze weer een wedstrijd.

Morgen zit ik dus een groot van de dag alleen thuis.
Genoeg te doen.

He, het begint hier donker te worden in mijn hoekje, even het licht aandoen en de gordijnen dicht.

Nog even buiten lezen, kan nog net

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Anna, vergeet niet dat 'wij' weliswaar een alcoholprobleem hebben maar wel allemaal, voor het grootste gedeelte dan, leuke, gekke, grappige, lieve mensen zijn. En die zou je daar dan maar zo tegen kunnen komen, hihi.

In de groepen waar ik geweest ben zitten wel een paar leukjes. Oke, en nu hou ik erover op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Anna,

Wat moet je met een man? Je hebt toch je hond. Die is hondstrouw, die is altijd lief voor je, vindt het altijd leuk om aangehaald te worden, spreekt je nooit tegen en gaat in zijn mand liggen als jij dat wil.

Alle gekheid op een stokje, als je er een zoekt, kom je er vast wel een tegen. Ook al zoek je niet, de kans bestaat altijd er eentje tegen te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goeie avond allemaal,
Weer vijf dagen zonder drank, ben weer in de fout gedoken, de beroemde instinker, meehelpen op de camping van 'n maat van me en na afloop op het eind van de middag met z,n allen op het terras.
Dacht dat moet lukken voor die ene keer. Mooi niet dus. Zo'n 8 pilsjes op de camping maar bij thuiskomst gelijk naar de frietboer om 8 blikken bier te kopen. En dan denk je 's avonds morgen stop ik toch weer gewoon. Na anderhalve week zat ik dus weer op zo'n 6 blikjes bier en een fles wijn per dag.
STOM STOM STOM...............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karel, wat jammer nou. De beruchte eerste niet waar?
Dat wordt moeilijk met het mooie weer al die terrasjes, toch kun je zeggen met deze warmte liever een sapje of wat anders. Toen ik vanmiddag in het dorp liep zag ik ook al velen vroeg in de middag al aan het bier en wijn. Oh wat had ik ook graag daar gezeten, maar heb bewust door gelopen. Ik geloof dat ik daar nog niet rijp voor ben. En ik sta toch al een paar maanden droog.
Fijn dat je het wel hier vermeld, is toch weer een goede waarschuwing voor allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien, ik ben bang dat wij daar ook nooit rijp voor zullen zijn. Ik in ieder geval niet. Ik moet eerlijk bekennen dat het mooie weer mij ook niet helemaal onberoerd laat. Het voelt alsof daar toch een glaasje.... bij hoort. Dat was dus toch nog een gremlin, na acht maanden.

Ik heb vanmorgen maar weer Rivella gekocht. Dat had ik de laatste paar weken niet meer gedaan, vanwege de zoetstoffen. Maar ik had zin in iets met wat meer 'bite' dan spa en roosvicee. Dus ik zit weer lekker te genieten van de rivella.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, het blijkt wel weer dat dat stoppen op zich wel het makkelijkste is. En dat blijft ook het veraderlijke van de hele zaak. Je weet eigenlijk van jezelf dat je makkelijk kan stoppen ( als je tenminste niet al jaren drinkt. Vier jaar terug toen ik voor het eerst stopte was het heel wat moeilijker ), alleen als je dan weer aan het drinken gaat ga je het tijdstip dat je stopt steeds weer uitstellen.
En hoe langer je het uitstelt, des te moeilijker wordt het stoppen.

Groetjes Ben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies Mick, je mag niks. Maar van alleen water en sapjes word ik toch wat te flauw. Voordeel van rivella is dat ik niet de hele fles leegdrink, vanwege de prik. Die andere dingen blijf ik naar binnen gieten, en maar naar het toilet lopen als ik op bed lig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karel, ben je nu weer gestopt? Of heb je plannen?
Anders zou het misschien voor jou ook wel iets zijn om refusal of iets anders te vragen ter ondersteuning.

Anna, ik drink overwegend water met en zonder bubbels. Ik probeer de zoetstoffen inderdaad uit de weg te gaan. Maar ik denk dat het goed is om af en toe er toch iets anders voor in de plaats te kiezen. Anders wordt het na verloop van maanden zo eentonig en wordt ik het misschien zat. Hoewel met warm weer ijsthee ook lekker is, maar volgens mij ook gezoet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...