Spring naar bijdragen

Zondag 13 mei


Soothe

Aanbevolen berichten

@anna:

Dank je voor de roos. Had er geen 1 meer staan hier. Ja, ik ben momenteel niet zo actief op het forum en merk dat het nu ook weer even moeilijk inkomen is. Ik weet ook niet of ik alles ga terug lezen, maar misschien staan er dingen tussen die ik moet weten? Alles op zn tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 65
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Stien kinderen moet wel geleerd worden dat moederdag een diepere betekenis heeft dan dat deze dag bestempeld wordt als alleen maar goed voor de commerce.

Mij is dat vroeger ook niet geleerd en nadien heb ik nooit enige aandacht of waarde meer geschonken aan moedertjesdag.
Zelfs mijn verjaardag vierde ikniet.
Ik wist niet eens wanner vader of moeder jarig was.
Later kwamen wij met de kinderen op moedertjes dag bij elkaar alleen om te zuipen en wanneer de bak bier leeg was ging iedereen weer zijn eigen weg.

Niemand vertelde over de verantwoordelijke "baan" die moeder had in het huisgezin en er werd minachtend over gedaan en met weinig respect over gesproken.


Rudy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De koffie marcheerd. Dat jullie je zorgen maken over de benzo's doet me goed. Ben er zelf ok niet blij mee! Heb ze met bier ingenomen. Maar nu sta ik droog.Eerst dronk ik als een vis!!! Ik mag er 3 van10mg per dag, naar eigen idee (soms alleen 1van 10) Maar als ik ontrekking heb neem ik er 8 in 1 keer! Vandaag 3.Krijg er 90 per maand, dus kom ik te kort, dat wordt knijpen.

Eerlijke voorlichting. EERST DE DRANK!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag allemaal,
het lukt me niet meer om alles bij te lezen - zoveel berichtjes... maar zo te zien gaat het iedereen goed. alleen Bibelle ziek?! Beterschap!!!!
De diepere betekenis van moederdag is aan mij ook geheel voorbij gegaan Rudy :$. Ik ben moeder en schoonmoeder glad vergeten en zou het zelf ook vergeten zijn, ware het niet dat mijn mannen met een digi-camera aankwamen - maar goed dat was het verjaardagscadeautje nog dat ze vorige maand helemaal vergeten waren...:D
vandaag heerlijk in de sauna rondgedobberd - dat doet drukke mama's goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, nog een knuffel en toch een cadeautje gekregen. Had niet gehoeven, maar toch wel fijn. Voorlopig heb ik genoeg te lezen.

Rudy, ik heb maar één droom over drank gehad die ik me kan herinneren. Ik herinner me sowieso niet veel dromen, hoewel je volgens mij altijd droomt. Als ik me een droom wel herinner is het meestal een heel verdrietige of schokkende droom, of een heel drukke die verder nergens op slaat.
Toen ik klein was had ik heel vaak dezelfde nachtmerrie, die ik me ook altijd herinnerde. En verder regelmatig nachtmerries waarin ik achtervolgd werd. Blij dat ik die niet meer heb, brrrrrrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn moeder, die van 90 is in een tehuis. Door mijn levenswandel ziet ze mij liever niet. Kan ik mee leven.
Maar tegen de verpleging en de medebewoners zegt ze, ik heb geen kind.
En niet dement of zoiets.

Dit maakt me furieus. Ik denk dan kom ik nooit meer.Als je het bestaan van je zoon ontkent.

Dus vandaag alleen met Jimmy (de hond)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had vandaag een heerlijke moederdag.
Voor het eerst sinds jaren heb ik samen met mijn zusje
weer in het ouderlijk huis geslapen en het ontbijt voor
" os mam " klaar gemaakt :D

Eenmaal thuis werd ik overstelpt met zelfgemaakte knutsels
van mijn kinders.
Maar het mooist vind ik nog de zelf opgezegde versjes,
zo ontroerend een dreumes van net 4 die met een lief gezichtje
een versje opzegt. En daarna vreselijk trots op zichzelf is omdat
het goed gelukt is :heart:
Of de reactie van onze oudste van 8,
" ja dat lees ik niet voor hoor, hang het maar op het prikbord dan
kun je het iedere dag lezen" :D

Knuffels kreeg ik genoeg, ze hadden me zooooooooooo gemist!
Maar er werd wel gelijk bij verteld dat ze van papa allemaal dingen
hadden gemogen die van mij niet mogen?
Leuk die kinderlijke eerlijkheid en een papa die er wat schaapachtig bij staat
te grinniken.

Ik ga denk ik maar eens vaker uit logeren...:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...