bertje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Hallo ben ook nieuw hiersta al een 8 maanden droog na een dieet van 4 halve liters bier per dag door de week en 8 pdag in het weekendhet bevalt me erg goedelke dag fris uit mijn nest veel fitter en meer energielekker na een feestje zelf weer naar huis rijdenben nu bezig weer leuke dingen te ontdekken heb het gevoel dat ik jaren onder een steen heb gelegendoe met me mee!mvg bertjechoose life Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Goed bezig Bertje!!!! Chapeau! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Ha Bertje,welkom hier en gefeliciteerd metdie binnenkomer van maar liefst8 maanden, niet niks wat je al gepresteerd hebt!Ben benieuwd wat je aanleiding is om hier te schrijvensteun brengen? Nog dingen uitzoeken die je nu tegenkomt?Delen wat je ontdekt nu, is ook nooit weg natuurlijk.Op de ditjes en datjes (onze virtuele huiskamer) kun je meeschrijvenals je wilt en per dag wordt daar een draadje aangemaakt, meestal door iemand van de ochtendploeg.Veel succes hier:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertje Geplaatst 24 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Dankjeik wil mijn enthousiasme delen dit moeten meer mensen meemaken!en misschien kan ik iemand nog eens een tippie geventruste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Bertje wat leuk zo'n berichtje s'morgens.en ontzettend knap dat je al zo lang droog staat. kom je meeschrijven op de d&d ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Geweldig Bertje. Hoop dat je hier veel mensen van advies kan dienen. Zulke kanjers kunnen we hier goed gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 welkom Bertje Gek, jij dronk exact dezelfde hoeveelheden als ik Heb je het vaak moeilijk gehad? Misschien een lompe vraag maar toch...Ben er benieuwd naar omdat we net dezelfde hoeveelheden binnenkapte.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertje Geplaatst 25 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Goedemorgen,Viel wel mee moest me de eerste weken even een nw houding aanlerenen natuurlijk met een barbecue ed situatie's op tijd weg mezelf goed bezighouden met oa met de laptop op schoot tv kijkengelijk na thuiskomen van het werk vroeg etennu gaat het prima voelt alleen nog een beetje gek als ik met de boodschappenkar het bierschap voorbij rijd in de supermarktmag graag koffie drinken nu gr bertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Dag Bertje,Welkom hier, ik doe al bijna 6 maanden met je mee;) So "join the club".Maar hier op het forum vindt je ook leden die al jarenlang droogstaan, tot tientalle jaren toe. In die zin hebben we zelf nog heel wat te leren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Hoi Bertje,Welkom hier, ik hoop dat je hier vindt wat je zoekt. Ben hier zelf ook nog niet zo lang en sta ook zeker nog niet zo lang droog. Dat dieet is best herkenbaar, gek dat er nog nooit een boek over dat dieet is verschenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden