Soothe Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Een goed advies is nooit weg Corrine. Als je nu bij mij binnen kwam ,zie je dat er geen piano staat. Dat is moeilijk vingeroefeningen doen. Ik had hem, in huurkoop, Door de schuldproblemathiek moest ik keuzes maken en heb hem weg laten halen. Vond dat wel spijtig, was toch een stukje afleiding.Doe jij trouw je toonladders? Ik denk dat je meer vinger oefeningen op het PC toetsenbord doet.Maar misschien houdt dat de vingers ook soepel.Goed spelen is om de donder niet makkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Beste mensen, nog een fijne droge avond verder. Ik ga afhaken. Tot ziens en welterusten alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Kohtje,Fijne avond nog en slaap lekker straks.Gem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 12 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Dag Kohtje. Slaap zacht en morgen gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Soothe,Eerlijk gezegd heb ik weinig geoefend sinds ik in januari van de trap ben gevallen. Mijn schouder is inderdaad al een maand hersteld, maar nu zit ik inderdaad meer aan de computertoetsenbord dan aan het pianoklavier. Er komt dus niet veel uit mijn vingers. En dan moet je weten dat ik na zever jaar les nog steeds een kluns ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Kohtje,welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Hoe dan ook mensen, ik loop niet meer met een volle caddy naar de glasbak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Hallo allemaal,Ik wens iedereen een fijne nachtrust toe.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Kothe 'tot horens' welterusten. Weer een dag erbij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 In één keer dan. alle mensen die het bed opzoeken,goede nachtrust!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 gelukkig hoef ik ook niet meer naar de glasbak....Af en toe een groentepotje, ok.Ik heb vroeger orgelles gehad, nog volgens de clavarscribo methode, zeg maar verticale notenbalken, vond ik makkelijker!.Luciene, van Vicky's dochter, Kim Wild hoor je ook niks meer van he, die vond ik ook wel goed.Welterusten Kohtje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Mijn laatste minuten voordat ik moet uitloggen, nee ik "wil" uiloggen. (ahumMorgen weer een lange dag, want mijn enige collega(de andere heeft vakantie )heeft morgenmiddag vrij. Dat betekent dus weer een latertje, want ik moet tot half 6 de telefoon bevrouwen. Dus weer pas om 7 uur thuis.Met mijn psych besproken dat ik toch echt aan mezelf moet/wil denken, dus niet ook donderdag tot het allerlaatst blijven zitten omdat ik er vrijdag niet ben. Vind ik heel moeilijk, maar zal kijken of het me lukt.Die glasbak: scheelt weer voor je schouder Corinne. Ik hoop dat er meer mensen zijn a.s vrijdag als ik boodschappen ga doen en ik gooi mijn sapflessen en groentepotten weg. Geen enkele drank- of wijnfles erbij!!Welterusten allemaal. Tot morgen. Hou het droog (Sammy succes/sterkte).Gem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Luciene, ik heb nog, heel ouderwets, een cassettebandje van het London Philharmonic Orchestra, waar Vicky Brown, Madeline Bell en nog zo'n goede zanger aan mee deden....Ga toch maar eens zoeken of die ook te downloaden is! (The young messiah ofzo, was de titel, of the young verdi..??) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Welterusten FErry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Hoi Gem en Ferry, slaap lekker!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Soothe,Jij ook welterusten, hop naar je volgende mijlpaal.Maar vooreerst weer een dag er bij dat je de eerste laat staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 12 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Klopt Charlie. Zal ook een kijken lop LimeWire naar haar.Gem: er hangt hier een mooie affirmatie: Moeiteloos kom ik voor mezelf op zonder een ander te kwetsen. Ik ben trouw aan mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Gem,Slaap lekker en maak er een goede werkdag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Jullie hebben het over zangers en bands waar ik nog nooit van gehoord heb.Komt vast omdat ik dat allemaal niet volg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 12 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Jazeker The young messiah is geweldig daar heb ik een cd van. young Beethoven enz enz. Geweldige muziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 daar heb ik dus nog cassettebandjes van. Zit nu te zoeken op KaZa-lite, maar die vind nog niks!Corinne, welke muziek vind jij goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Oei, nu komen ze binnenrollen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Welterusten allemaal, ben een beetje moe.Wat wil je na zo'n bruisende feestdag.Nu zien vol te houden!!Groetjes Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 12 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Ik sluit me bij Soothe aan, ik ga ook pitten. Hou jullie goed en tot morgen.Liefs, Luciene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 welterusten Luciene, en de eerste 3 zijn binnen hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden