Spring naar bijdragen

Dinsdag, 12 juni 2007

luciene

Aanbevolen berichten

Een goed advies is nooit weg Corrine. Als je nu bij mij binnen kwam ,zie je dat er geen piano staat. Dat is moeilijk vingeroefeningen doen. Ik had hem, in huurkoop, Door de schuldproblemathiek moest ik keuzes maken en heb hem weg laten halen. Vond dat wel spijtig, was toch een stukje afleiding.

Doe jij trouw je toonladders? Ik denk dat je meer vinger oefeningen op het PC toetsenbord doet.
Maar misschien houdt dat de vingers ook soepel.

Goed spelen is om de donder niet makkelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 139
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Soothe,

Eerlijk gezegd heb ik weinig geoefend sinds ik in januari van de trap ben gevallen. Mijn schouder is inderdaad al een maand hersteld, maar nu zit ik inderdaad meer aan de computertoetsenbord dan aan het pianoklavier. Er komt dus niet veel uit mijn vingers. En dan moet je weten dat ik na zever jaar les nog steeds een kluns ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gelukkig hoef ik ook niet meer naar de glasbak....Af en toe een groentepotje, ok.

Ik heb vroeger orgelles gehad, nog volgens de clavarscribo methode, zeg maar verticale notenbalken, vond ik makkelijker!.

Luciene, van Vicky's dochter, Kim Wild hoor je ook niks meer van he, die vond ik ook wel goed.

Welterusten Kohtje!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn laatste minuten voordat ik moet uitloggen, nee ik "wil" uiloggen. (ahumMorgen weer een lange dag, want mijn enige collega(de andere heeft vakantie )heeft morgenmiddag vrij. Dat betekent dus weer een latertje, want ik moet tot half 6 de telefoon bevrouwen. Dus weer pas om 7 uur thuis.
Met mijn psych besproken dat ik toch echt aan mezelf moet/wil denken, dus niet ook donderdag tot het allerlaatst blijven zitten omdat ik er vrijdag niet ben. Vind ik heel moeilijk, maar zal kijken of het me lukt.

Die glasbak: scheelt weer voor je schouder Corinne. Ik hoop dat er meer mensen zijn a.s vrijdag als ik boodschappen ga doen en ik gooi mijn sapflessen en groentepotten weg. Geen enkele drank- of wijnfles erbij!!
Welterusten allemaal. Tot morgen. Hou het droog (Sammy succes/sterkte).

Gem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Luciene, ik heb nog, heel ouderwets, een cassettebandje van het London Philharmonic Orchestra, waar Vicky Brown, Madeline Bell en nog zo'n goede zanger aan mee deden....Ga toch maar eens zoeken of die ook te downloaden is! (The young messiah ofzo, was de titel, of the young verdi..??)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...