Spring naar bijdragen

maandag, 18 juni 2007.

luciene

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 121
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hi Stien, Vorige keer, asiel Polderweg in Amsterdam. Het zijn niet direct de kosten, want die spaar je op het eten uit.
Het is het gedoe!
Je moet van hot naar haar vliegen.
Wachten en wachten.
Dan de hele intake in de Jellinek (arts-bloed-etc)
Als je dan bedenkt, dat ik nauwelijks kan staan, iets teveel van het goede.

Boven is het daar niet alom vrolijkheid wat de klok slaat.
Iedereen staat op scherp!!!

Je zit Monopoly te spelenen en er loopt een langs en veegt het bord leeg.
Slechts een voorbeeld.

Ga je goed Soothe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sooth, daar ben ik enigzins bekend mee. Het is geen vakantieoord, maar feitelijk verschil je niet van de anderen toch. Al zal de één zich bij tijd en wijle beter weten in te houden als de ander.
Wat heb je als alternatief nog over als je geholpen wil worden?
De hond zou weer naar het asiel kunnen, er zijn mensen die daar voor kunnen zorgen als jij een opname wil!
Moeilijke keus, begrijp je wel. Maar je moet het thuis ook kúnnen redden.
Ik moet zo naar het werk, veel sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe,

Jonge, het gaat echt niet goed met je.
Probeer je hond weer bij het asiel onder te brengen.
Ze verzorgen het beestje goed tot jij terugbent uit de Jellinik.
Ga echt maar in de kliniek. Het is momenteel echt het beste voor je.
Onder begeleiding lukt het je vast beter.
Zorg dat je daarna ook intensieve begeleiding thuis krijgt.
Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor je hond.

Tot je je hond kunt wegbrengen en je naar de Jellinik kunt, blijf je maar hier op het forum.
Er zijn nu mensen aanwezig.
Ik ben hier nog 20 minuten, dan moet ik weer weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien, Marieke, en overigen die daar last van hebben.

Klachten van achter het beeldscherm zitten zijn uiteenlopend.

Beginhouding: Zit rechtop, goed op je zitbotjes, met een rechte rug. De rug strekken, hoofd recht kruin naar het plafond, schouders omlaag. Laat je armen naar beneden hangen. Die moeten recht langs het lichaam naar beneden hangen.

Zorg dat je beeldscherm recht voor je staan en dat je iets naar beneden moet kijken om het midden van het beeldscherm in de focus te hebben.
Moet je veel typen, zorg dan dat je toetstenbord recht voor je staat. Ga na elke 3/4 uur wat anders met je lijf doen.
Moet je veel met de muis werken, zorg dan dat je de muis zoveel mogelijk ontspannen voor je buik hebt. Hou de muis niet krampachtig vol. Indien je dat kan, wissel de handen af om de muis te bedienen. Zit je op het beeldscherm te lezen, leg dan je hand onspannen naast je. Ga wat anders doen na elk half uur.

Neem deze raad aan van een ervaren computergebruiker (ruim 20 jaar) zonder klachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe,

Zoals Stien al zei het is geen vakantiedorp. Leuk is het er niet want het is een mixed bunch.
Soms heb je geluk en kom je in een leuke groep, ik heb er gejankt en ontzettend veel gelachen maar NIETS gedronken.
Dus meld je aan en breng je hond naar het asiel.
Als je daar eerder geweest dan duurt zelfs de intake maar even.
Heftige afkick kan dodelijk zijn.

Je bent daar in ieder geval veilig voor jezelf.

Kies voor jezelf, Soothe

Veel kracht en wijsheid en een dikke knuffel.

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BamBam,

Wat is het leven toch heerlijk zonder drank. Je krijgt gewoon meer moed door niet te drinken, dat is mij inmiddels ook opgevallen bij mezelf.

Gek he, dat mensen zichzelf moed indrinken.

He, ik moet nu gaan. Nederlandse les geven aan mijn Afgaanse dame.

Tot strakjes weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag!!
Gisteren een latertje geworden, dus ben niet meer langsgekomen..
Ik zie dat Joann weer terug is, : "hoi Joann, fijn je weer te zien!!!!"
Ziza, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!!!:present:
Hoi Anjo, schiet het al op met je huis, en is er nu ook een hek voor je poppedijntje?? Hoe lang moet je nog wachten voor je haar in je armen kunt sluiten??
Soothe, luister naar wat iedereen hier zegt en ga aub naar de jellinek!
Als ik bij je in de buurt zou wonen mocht je je hond ook hier brengen, maar dat is nu eenmaal niet zo, dus breng hem naar dat asiel en GO FOR IT!!!! En neem een libriummetje voor het ergste trillen en beven!! Ik wou dat ik je kon helpen jongen, maar kan alleen maar zeggen dat het leven zonder drank vééééél leuker is!!!! Heel veel sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo+ Corrine bedankt voor het medeleven.

Ik had de kliniek gebeld, maar te laat. Er moet een bed vrij zijn!

Dan moet je 9 uur bellen. dan organiseren ze een bed. En zelfs dat lukt niet altijd. (ervaring)

Zal vanmiddag noch aandringen.

Jullie horen nog.

Liefs Soothe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Scoothe, ik heb niet alles gelezen, maar begrijp wel dat je hulp nodig hebt.
Ga ervoor, want ik heb de laatste weken ook geprobeerd mijn problemen weg te drinken en heb het erg bont gemaakt.
Het lost echt niets op, het maakt het alleen maar erger.
Daarom vind ik de tekst van vandaag ook zo mooi, ik begin helemaal opnieuwe met de kracht van NU.
Ik heb het helemaal gehad met de alcohol, waarschijnlijk heb ik de laatste weken zo moeten ervaren om van het dieptepunt een hoogtepunt te maken.
Kom op, we kunnen het.

Vandaag begint mijn nieuwe leven, een Leven zonder ALCOHOL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe,

Zonder je te beledigen want ik heb er ook een en ben gek op die man, heb je een psychiater?
Die krijgen meer voor elkaar dan wie dan ook.
Anders elke dag bellen, ELKE dag. Naar de Jellineck dan.
Het is dat ik erg ver van je weg woon anders kon je hond hier zo terecht.

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Charlie,

Het is hier een puinzooi. Niet te filmen. En nog geen hek. Morgen wordt de boel opgeleverd, helaas moet ik morgenochtend met X even langs de huisarts maar spreken zal ik ze!!!!
Vanmorgen kwam ik even in X zijn huis en daar was het weer een smerige bende. Terwijl ik echt weet en voel dat ik me daar mesogge heb gewerkt.
X zijn chemo wordt een week uitgesteld. Hij heeft een ontstoken tand maar wilde daar niets van zeggen.
Als je een kuur ondergaat kan je niet naar de tandarts. Dus ik zeg daar iets van, 1 pijn lijden als het niet hoeft daar ben ik niet voor. 2 je mond is erg kwetsbaar als je chemo krijgt zeker als er al een infectie zit.
X gaat stttt en zijn arts was niet in een goede bui, hij had weekenddienst gehad. Hij kijkt Brian aan en zegt:"ik ken je vrouw nog maar even maar ik heb haar nog nooit op een domme uitspraak kunnen betrappen." Dus ik; "och, dat komt nog wel." Zegt hij tegen Brian: "count your blessings."'
Het was gewoon een K dag. Ik had dat even nodig.

Maar ik heb een probleem, ik heb juridisch advies nodig. Is er hier iemand die mij daarmee kan helpen?
Ik probeer het netjes op te lossen maar het liefst zou ik als een viswijf even naar het politieburo gaan.
Geloof het of niet maar in Nederland bestaat er zo iets als mensen lastig vallen door de politie in dit geval.
Dus is er iemand die mij daar mee kan helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...