Gem Geplaatst 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2007 Geweldig Anna, wat een begin! Je vriendin heeft gelijk.Leuk dat het eerste gevoel verder goed is.Geniet van je eigen toilet en succes morgen. Slaap lekker.Gem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2007 Sterkte Charlie! Hou het wel droog ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2007 Ahhhhhhh, Mick 7 maanden ADB? Gefeliciteerd meid, en dat je je maar snel beter mag voelen! Allemaal nog heel erg bedankt dat jullie aan me gedacht hebben. Hoewel ik me morgen nauwelijks durf te vertonen, vind ik mijn nieuwe werk toch echt leuk. Ik mag net zoveel vragen als ik wil, ik mag net zo diep graven als ik wil als ik iets uit wil zoeken (vind ik leuk), en als ik superpietluttig ben krijg ik nog een compliment ook! Wat kan een mieren***er nou nog meer verlangen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2007 Anna, bedankt, ik kan nu wel een hartelijk woordje gebruiken!! Alle anderen ook bedankt voor het meeleven!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2007 Ik ruik poep.Dank je BamBam... Ja, geweldig he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2007 Je ruikt.... nou ja je weet wel wie, hihihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2007 Mick, ook van mij gefeliciteerd!!!!Anna, heerlijk, weer je eigen toilet, hihi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2007 Bammetje, nu stink ik niet meer hoor, die broek is al uitgewassen en de schoenen schoongemaakt. Die lucht kon ik jullie echt niet aandoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2007 Charlie,Niet leuk, maar je dochter is daar in goede handen. Hoop dat alles meevalt. Ik duim voor je!!@Mick,7 maanden ADB! Geweldig en dat ondanks dat jij niet lekker in je vel zit. Een super prestatie.Je krijgt van mij :rose::rose::rose: Voor de prestatie en om je op te vrolijken1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2007 Ja Micky, niet drinken is fijn. Heel fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2007 Dank je Anna. Ook al voel ik me ***, een weg terug is er niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2007 Oke Anna, jij mag blijven! Weet je, je kunt nu alleen nog maar meevallen:Dlol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2007 Ja, niet drinken is geweldig..... hahahaha, wat een puinhoop. Maar goed, beter laat dan nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2007 Schijnt dat je reukorgaan het dan ook weer beter doet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2007 Kop op Mick! Niet dit prachtige resultaat naar beneden halen! Het is echt knap wat je hebt gedaan.Ik hoop dat ik deze prestatie ooit zal evenaren.Liefs,Gem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2007 Mick,Ja er zitten ook nadelen aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2007 Ik ga opslomen, ik had me voorgenomen dit tijdig te doen... Knap he?Iedereen welterusten, slaap lekker en tot morgen.Gem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2007 Nee Gem, ik ben ook tevreden over dit resultaat. Ik zit midden in een proces en dan moet je soms ook door de stront (hihi) om verder te kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2007 Weet ik Mick. Als iets eenmaal in beweging is gezet wordt het nooit meer zoals daarvoor. Je neemt afscheid van je verleden, en afscheid nemen doet altijd pijn.Maar je gaat ook vooruit, op weg naar de toekomst, en dat doe je vandaag nuchter. Dus het kan alleen maar beter worden. Pijn mag er gewoon zijn, beleef het maar. Emoties zijn als een golf. Ze zwellen aan, en op het moment dat het voelt alsof je het niet meer verdragen kunt, ben je al bijna bij de top. En daarna ebt het weer weg. Als je je verzet tegen je gevoel, stop je net voor die top, en blijf je in de pijn hangen. Doorleef het, en je zult zien dat je er ongedeerd doorheen komt.Gelukkig Bammetje, dat ik mag blijven. Mensen, tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2007 @anna: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2007 Hoi Gem.Om een AA meeting bij te wonen is het niet vereist dat je nuchter bent... het wordt toch helemaal van de gekke als ze bij AA meetings alcoholisten gaan weigeren !!Wel wordt je gevraagd om niets te delen .. na de meeting is er tijd om met iemand te praten...De enige vereiste voor lidmaatschap is een verlangen om te stoppen met drinken...derde traditie...Soothe,Er is altijd wel een excuus om iets niet te doen... en het feit dat je in Noord woont en het wat strippen kost is een waanzinnig excuus in het licht van wat er met je aan de hand is en hoe je er aan toe bent...Heb je een fiets ? ..... als ik het niet verkeerd gelezen heb zit je op aardig op het randje...En wat heb je er voor over om nuchter te blijven ?Ik ken een vrouw die in Den Haag in een kliniek zat....daarna tijdelijke opvang op dat terrein... en geen meetings behalve in het centrum van van Den Haag... zij liep naar elke meeting als het moest want ze had geen strippenkaart en geen fiets en al helemaal geen geld...6km heen en 6km terug...zo graag wilde ze clean blijven...en ze komt nog steeds...en ze is veranderd.....die vrouw is voor mij een voorbeeld als ik loop te mekkeren dat alles zoveel moeite kost...Nogmaals ik bekritiseer je niet in wat je doet of niet doet... bedenk er is altijd een oplossing alleen er wordt wel wat inzet gevraagd...of je nu naar AA gaat of de Tactus-therapie doet.... aktie is het magische woord...Succes man en nee ik kom niet uit Amsterdam... maar ga daar wel naar toe zo nu en dan...ook naar meetings...gr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2007 Mick gefeliciteerd met 7 maanden ADB! :present::present:Charlie, heftige dagen, afwachten maar.Anna, fijn dat je het naar je zin hebt op je nieuwe werkplek.Geef de lamp nu maar weer aan Mick terug, jij hebt hem in elk geval niet meer nodig.Het is laat, iedereen truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden