Anna Geplaatst 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2007 Tuurlijk moet je het hard gaan maken Soothe, je bent het namelijk waard! Doodzonde om jezelf zo kapot te maken. En nee, ik geef je niet op, maar dat moet je zelf ook niet doen.Bammie, ik heb 538 alleen in de auto opstaan, en dan kan ik niet bellen. Zul je helaas toch zelf moeten doen. Hihi, ik geloof dat ik het best leuk zou vinden met je naar het voetballen te gaan, heb ik nog nooit gedaan. Maar jij wil zeker met je nichtje?Corinne, ik heb ook een gloeiende hekel aan verbouwingen en verhuizingen. Ik ben voorlopig dan ook niet van plan te verhuizen. Iedereen die dol is op opruimen en schilderen mag zich alvast hier melden!Het is voor mij weer de hoogste opsloomtijd. Morgen weer vroeg op, en afdelingsuitje! Ik ben dus de hele dag afwezig. Achteraf hoef ik zelfs geen BOB te zijn, dus word ik maar BOM (= bewust onbeschonken meerijder). Ik denk dat ik mezelf helemaal te buiten ga aan het eten en de Spa, Rivella (als ze dat hebben) en Icetea. Het is tenslotte gratis! Komt helemaal goed!Alvast truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2007 BamBam.................voor alles geldt......met mate.Take it easy, take a Sissy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2007 BB,Je bent erg goed bezig en daarom ben je zo moe. Maar dat is het allemaal toch wel waard. Als je straks lekker bent uitgerust en weer gesetteld.liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2007 Hoi Mieke,Ja zeker wij genieten, van mijn nuchtere leven. Het is ons beste kado, ooit.liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2007 Anna,Slaap lekker en maar er morgen een bruisende dag van en geniet achteraf van het feestje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2007 Hoi Ferry, Je zegt niet veel, maar wel leuke dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2007 Anna, slaap lekker.liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2007 Gem,Ik heb eindelijk gezien dat je een pb had gestuurd.Ik heb je geantwoord.Bedankt.Mijn hoofd is doorgedraaid vandaag. Er komt niets meer uit en uit mijn handen ook niet.Ik ga de rest van de avond maar een beetje lummelen, dat geeft rust.Blijf hier wel lekker hangen.DAnk je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 21 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2007 Corinne,Sterkte:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 21 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2007 Anna,Wess lekker de BOM morgenavond en succes met je werk.Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2007 Bam Bam,Soothe hier,Het is allemaal redelijk herkenbaar. Zie wel je aanmeldingsdatum, maar niet hoelang je niet drinkt.Stoppen maakt erg moe.Omdat je met een werkelijkheid wordt geconfronteerd, die in het verleden werd weggespoeld.Dus de realiteit, slaat dubbel hard in!Schuld-piekeren-twijfels-dat alles put uit!!Ik weet niet of je een pilletje slikt? Maar er is niets op tegen om voor een korte periode een tranquilizer in te nemen, om even de boel een beetje stil te zetten. Zodat je weer wat minder uitgeput bent!!Stoppen met drinken is één,maar er mee omgaan is twéé. helemaal als er eenboel sh**t op je weg komt.Sorry voor mijn 'bemoeien' sterkte Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 21 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2007 Aanwezigen,ik ga opslomen, tenslotte een korte nacht gehad.Welterusten alvast en tot morgen.Liefs,Gem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2007 Ai ai ai Soothe, een pilletje om de boel maar ff stil te zetten?Ik ben ADB geworden om maar eens de realiteit en de daarbij behorende problemen te ervaren en op te lossen.Pilletjes om de boel maar ff stil te zetten zou het allemaal daarna weleens kunnen verergeren.Goed bedoelt misschien, maar er zijn ook andere manieren om de zinnen te verzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2007 Hoi Gem, mooi werkwoord: opslomen, komt van BB en alleen van het woord al word ik al sloom.Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2007 Over mijn grenzen gaan is inmiddels voor mij een hot item aan het worden...Afgelopen maandag was ik geradbraakt omdat ik daarvoor een paar dagen in de garage aan de schop heb gestaan en weer niet van ophouden wist.Maandag morgen kwam ik mezelf tegen.De garage moest nog worden afgewerkt en plots stond me dat zo vreselijk tegen dat de walging en de negatieve gedachten van vroeger weer mee naar de oppervlakte kwam drijven..Ik weet blijkbaar niet waar mijn grens ligt en als iets me tegen staat wil ik dat dan ook zo snel mogelijk af hebben in plaats van aan te geven dat ik het niet aan kan.Mijn probleem bespreekbaar maken.Problemen bespreken is de ander laten voelen hem of haar graag te zien.Ik heb vroeger ongelooflijk veel werk tegen mijn zin in gedaan.Ik kon niet NEE zeggen...Drank vloeide dan ook rijkelijk.Negatieve gedachte door b.v voor slappeling uitgemaakt te worden als ik niet volhield waren daar mede debet aan.Dit was mijn manier van werken om geaccepteerd te worden.Ik wilde er koste wat kost bij horen.Rust nemen kende ik niet, ergens bij stilstaan had ik nooit van gehoord.Ik gaf niet toe, uitte me niet en door deze houding aan te nemen maakte ik de ander machteloos.Ik liet niemand toe in mijn wereld.Een zekere arrogantie was me niet vreemd.Ik merk dat de problemen van vroeger er nog steeds zijn alleen verzuip ik ze niet meer maar probeer antwoorden te vinden waar ik mee uit de voeten kan, antwoorden die me rust geven.Ik ben blij dat ik vrij kort achter elkaar tegen mijn onvermogen van het begrenzen ben aangelopen.Het is inmiddels een kwestie geworden van eerder kenbaar maken wat me tegen staat en hulp bij nodig heb...om hulp vragen.Maar voor iemand die 35 jaar niet anders heeft gedaan dan over deze aardkloot rennen met oogkleppen op is om hulp vragen niet zo voor dehand liggend.Een en ander heeft veel te maken met kwetsbaar durven opstellen.Grensverleggend..en dat is het...Rudy... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2007 Al die gaan opslomen en slapen: welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2007 Ben ik met je eens Mieke, maar het moet wel dragelijk blijven. Ik heb het niet over jaren slikken.Maar als de maalstroom in het hoofd even op en lager vuurtje staat, voel je je iets minder doodop.Kunnen de reserves weer een beetje op pijl komen.Als er andere manieren zijn , om de zinnen te verzetten, lijkt me dat een beter idee.Maar een mens kan zich ook zo moe voelen(en die indruk werd gewekt) Dat er weinig fut over is.Mieke je hoeft mijn mening niet te delen. Daar is de discussie voor!No hard feelings en dat het je goed mag gaan.Ben ook maar een dolende in de woestijn!Ga je goed en groetjes van Soothe.IK heb wel wat librium 10mg. Maar ik lig niet in de versuffing.Ik weet dat ze er in de Jellinek ook tegen zijn. Gewoon mijn ideetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2007 Rudy,Ik soms wel eens de indruk dat het moeilijker is om jezelf in toom te houden dan een wild paard te temmen.Waarom zitten wij mensen zo gecompliceerd in elkaar?Ik kom uit mezelf niet wijs, hoe kan ik dan zeggen dat ik iemand ken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2007 Soothe: no hard feelings hoor.Tja tekst komt vaak botter over dan bedoeld is.Ik ben in aug vorig jaar gestopt en wel op 10 aug. Het ging goed, zelfs na het overlijden van mijn kleinzoon begin sept. vorig jaar.Ik heb daar erg veel van geleerd door nuchter te zijn en te blijven.Ik had wel "rustgevers"kunnen krijgen, maar ben blij ze niet te willen gebruiken.Een uitglijder heb ik wel gehad, maar ik besef dat ik nuchter de goede en de slechte dingen wil ervaren.Alleen dat al geeft mij rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2007 Mieke,Je kwam niet bot over. Oprecht! Bovendien kan ik wel wat hebben.Zolang mensen niet in scheldkannonades vervallen.Nu mijn avondgedicht, ditmaal Willem Wilmink.Echtpaar in de trein (voor Wobke) Met de allerliefste in een trein kan aangenaam en leerzaam zijn. De prachtig vormgegeven stoel geeft allebei een blij gevoel. Voor 't verre reisdoel kant en klaar zit ik dus tegenover haar. De trein maakt zijn vertrouwd geluid en zij rijdt vóór- , ik achteruit. We zien dezelfde dingen wel, maar ik heel traag en zij heel snel. Zij kijkt tegen de toekomst aan, ik zie wat is voorbijgegaan. Zo is de huwelijkse staat: de vrouw ziet wat gebeuren gaat, terwijl de man die naast haar leeft slechts merkt wat zijn beslag al heeft. Van nieuw begin naar nieuw begin rijdt zij de wijde toekomst in, en ik rij het verleden uit. En beiden aan dezelfde ruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2007 Corinne er staat dat er een birthday is. wie is dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2007 Soothe,ffweg is jarig. Ik heb geen idee wie dat is.We zullen ffweg maar van harte feliciteren met zijn of haar verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2007 Soothe,Mooi gedicht trouwens over het huwelijk.Ik wou over een kwartier - 20 min. maar eens gaan opslomen. Ik heb deze week niet goed geslapen en ik moet morgen in de ochtend weer naar een sollicitatiegesprek.Je zit goed in je vel, dus je redt het wel vanavond, toch?Oh, waar is mijn positivisme. Het moet natuurlijk zijn: mag ik naar een gesprek i.p.v. moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2007 Juist ik ga ook inpakken. We feleciteren de jarige zijn we vast op tijd!Corinne+ Mieke welterusten.PLEASANT DREAMS.succes met het gesprek!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2007 Marieke, ik ben er. Ga met woef uit en zo slapen.Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden